موارد بعدی سه مسائل به سرعت درباره تغذیه کتوژنیک چیست انجام دهید

دریافت رژیم کتوژنیک رایگان فارسی شما باید با یک سایت معتبر کار کنید تا مطمئن شوید که رژیم کتوژنیک را به شیوه ایی سالم، بدون افزایش خطر عوارض یا عوارض جانبی منفی 10 رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند غیر سنتی روش‌ها که می‌تواند باشد دنبال می کنید. این رویکرد غذایی در بین افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که به دنبال کاهش A1C خود هستند، محبوبیت فزاینده ایی پیدا کرده است که میانگین اندازه گیری دو تا سه ماهه سطح قند خون است. اگر شما عادت کرده اید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را به ازای وزن بدنتان ( به جای حجم توده های عضلات ) محاسبه کنید ، ممکن است تحمل رژیمی با میزان پروتئین کمتر از نصف این مقدار برایتان اندکی دشوار باشد. در ابتدای رژيم کتوژنیک من به شدت نگران بودم که به دلیل میزان پروتئین دریافتی بسیار کم ، تمام حجم عضلاتی که به دست آورده بودم را از دست بدهم. اما در حقیقت نه تنها هیچ عضله ای از دست ندادم ، بلکه قادر به افزایش حجم توده های عضلانی بدون چربی نیز بودم. یکی از راههای رسیدن به این حالت متابولیکی، روزه گرفتن است، اما هیچکس نمیتواند برای همیشه روزه بگیرد. این رژیم در حال حاضر برای درمان انواع مختلف سرطان و کمک به کند کردن رشد تومورهای سرطانی استفاده می شود. This artic le has  been gener​ated by G SA Con te nt Genera​to᠎r DEMO.

رژیم کتوژنیک چه ضرری دارد

چندین مطالعه در مورد این موضوع انجام شده است و گذر از آنها با جزئیات جزئی به ما کمک می کند تا مزایا و مضرات استفاده از این رژیم غذایی را در رابطه با عملکرد برجسته کنیم. این موضوع کاملا منطقی است. جستجوی گسترده اصطلاح “رژیم کتوژنیک” منابع 1913 را برمی گرداند ، که نشان دهنده علاقه قابل توجه به موضوع است. این مطالعه نشان داد که کاهش مصرف کربوهیدرات باعث افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب و کاهش اکسیداسیون کربوهیدرات می شود ، یافته ای که انتظار می رود با توجه به سازگاری بدن با سوختی که به آن داده می شود. نتیجه گیری اصلی از این مطالعه این بود که افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب به دلیل خوردن چربی بیشتر لزوما منجر به کاهش چربی بیشتر نمی شود ، در واقع ممکن است برعکس باشد. این رژیم کاملا برعکس کارهایی است که قبلا انجام می داده اید ، از این رو ارزیابی کلان خوراک ها بازخوردی به شما می دهد تا بتوانید به راحتی مشکلات خود را حل کنید. A​rtic᠎le h​as be en creat ed ​with the he᠎lp  of G​SA Content G enerator DE᠎MO᠎!

کتوژنیک و ریزش مو

شما ممکن است تصور کنید که می دانید رژیم کتوژنیک چیست و بدون نیاز به اندازه گیری کلان خوراک ها تا اینجا اطلاعات کافی برای تغییر رژیم خود به ٰٰرژيم کتوژنیک را به دست آورده اید. رژیم ارزان کتوژنیک یک انتخاب خوب برای کاهش وزن شماست. حتی تنها یک پیاده روی کوچک می تواند به کاهش وزن و تنظیم قند خون کمک کند. رژیم کتوژنیک میتواند به شما در کاهش وزن کمک کند. در واقع رژیم های کتوژنیک احتمالا از طریق محدود کردن کالری به کاهش وزن کمک می کنند ، اما اغلب در تلاش های متابولیکی ، حداکثر ظرفیت تلاش را کاهش می دهند. درست است که گفته شده این رژیم باعث بهبود دیابت نوع ۲ می شود اما همچنان خطر ابتلاء به هایپوگلیسمی (کاهش میزان قند خون) به خصوص برای افرادی که انسولین میزنند وجود دارد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا رژیم های کتوژنیک نسبت به رژیم های کم چرب برتری دارند، از جمله افزایش مصرف پروتئین که فواید زیادی برای فرد به همراه دارد.

معمولا رژیم کتوژنیک برای افراد سالم مشکلی ایجاد نمیکند، ولی ممکن است در برخی مواقع تا زمانی که بدن به آن عادت کند، عوارضی ایجاد کند. طبیبان یونان باستان برخی بیماریها و از جمله صرع را با تغییر در رژیم غذایی بیماران درمان میکردند. دلایل متعددی وجود دارد که رژیم غذایی کتوژنیک نسبت به یک رژیم کم چربی بهتر است، از جمله افزایش پروتئین دریافتی، که مزایایی فراوانی دارد. احتمالا می توان ادعا کرد اگر کم کربوهیدرات می خورید ، باید در هرم کتوژنیک باشید تا به بافت ها کمک کند تا بهتر سازگار شوند. همیشه قبل از شروع هر کاری بهتر است در مورد عواقب آن کمی تحقیق کرد. هنگامی که متابولیسم چربی به سطحی می رسد که بسترهای اصلی چرخه کربس تخلیه می شوند ( یعنی اگزالو استات ) بدن ، به ویژه کبد ، شروع به تولید اجسام کتون ( بتا-هیدروکسی بوتیرات ، استواستات و استون ) می کند که سپس به یک منبع سوخت قابل توجه برای انتخاب بافت در بدن ( به عنوان مثال قلب و مغز ) تبدیل می شوند. در عوض مستقیما وارد کبد می شود ، جایی که متابولیز شده و انرژی همچون کربوهیدرات را آزاد کرده و در این روند مقدار زیاد کتون ( که به عنوان سوخت استفاده می شوند ) ایجاد می کند.

اگر میزان درصد چربی بدن خود را نمی دانید ، از ماشین حساب تنظیم کالری استفاده کرده و میزان مصرف روزانه خود را ضرب در 0.2-0.15 کنید تا میزان پروتئین مورد نیاز روزانه شما در نمونه رژیم کتوژنیک به دست آید. برای این منظور میتوانید به سادگی میزان چربی، کربوهیدرات و فیبر موجود در غذاها را از روی لیبل برچسب شده بر روی آنها چک کنید تا مشخص شود که آیا این غذاها مناسب شما هست یا خیر. ما فقط برای آشنایی شما با این رژیم بهترین فواید آن را لیست کردیم. هرگاه شخصی از این رژیم خسته شده و احساس بدی دارد ، ما به او پیشنهاد می کنیم تا یک کاسه سوپ مرغ میل کند و شاهد از بین رفتن تمامی این علائم باشد. این سوپ نه تنها مانع از دست دادن آب بدن می شود ، بلکه به بهبود روحیه شما در حین رژیم لاغری کتوژنیک نیز کمک می کند. میتوان مقدار اندکی روغن MCT جهت کمک به رفع یبوست یا افزایش میزان کتوز تجویز کرد. افراد بعد از محاسبه شاخص توده بدنی یا BMI خود، با توجه به میزان اضافه وزنی که دارند؛ سعی می کنند بهترین نوع رژیم لاغری را انتخاب کنند.

مرغ پخته و

ریشریش شده و روغن زیتون را به ترکیب اضافه کنید. با این حال از آنجا که حفظ کتوز در هنگام روزه داری اغلب آسانتر است ، بسیاری از افراد اغلب رژیم های کتوژنیک را با انواع روزه داری ، معمولا رژیم ناشتای متناوب ترکیب می کنند. در مطالعه دیگری که به دنبال بررسی تاثیر هرم رژیم کتوژنیک بر عملکرد دوچرخه سواری صورت گرفت ، رژیم کتوژنیک باعث بهبود ترکیب بدن و همچنین بهبود نسبی VO2 گردید. آن ها را به صورت منظم در رژیم کتوژنیک خود مصرف کنید ، اما از مصرف مکمل ها نیز نترسید! اما آیا این رژیم غذایی واقعا در کاهش وزن تاثیری دارد؟ این روند، معمولا 3 تا 4 روز طول میکشد و بعد تجزیه پروتئین و چربی شروع میشود که میتواند در نهایت باعث کاهش وزن شود. این مساله با مصرف 20 تا 50 گرم کربوهیدرات در طول روز و چربی زیاد حاصل می گردد. در رژیم کتو معمولا کربوهیدرات دریافتی بدن در طول روز کمتر از 50 گرم است. میزان کربوهیدرات مصرفی شما در طول روز باید کمتر از 50 گرم باشد. در رژیم کتو افراد کربوهیدرات را به میزان 50 گرم یا کمتر در روز دریافت می کنند. در واقع در رژیم کتو اساس رژیم بر کاهش مصرف کربوهیدراتها (فرآوردههای قندی، نشاسته، برنج، نان و… ) و افزایش مصرف پروتئین و چربی است.

رژیم کتو رژیمی است که کربوهیدراتها را محدود میکند و فواید زیادی برای سلامتی دارد. کربوهیدراتها با شرایط پوست مرتبط هستند. در طی چند روز با کاهش میزان کربوهیدرات و افزایش چربی ، غلظت کتون در خون افزایش یافته و مغز شروع به استفاده از آن به عنوان انرژی می کند. افرادی که از رژيم کتوژنیک پیروی می کنند و میزان مصرف این دسته از چربی ها را افزایش می دهند ، اغلب در معرض ناراحتی های گوارشی قرار می گیرند. در چند روز اول ، ممکن است بسیار تمایل به این دسته مواد غذایی داشته باشید. به منظور تامین این مواد می توانید از مکمل ها استفاده نمایید. به منظور تامین سدیم می توانید غذاهای شور ، اسنک های شور و یا سوپ مرغ میل کنید. در رژیم کتوژنیک تنها میزان کافی آب اهمیت ندارد ، بلکه سدیم نیز مهم است. هنگامی که تجربه های شخصی بیشتری درباره رژیم لاغری کتوژنیک به دست آورید ، می توانید میزان پروتئین دریافتی روزانه خود را نیز به مقدار دقیق مشخص کنید. در صورت پیروی از این رژيم باید سعی کنید سطح سدیم ، پتاسیم و منیزیم بدن خود را افزایش دهید زیرا در صورت کمبود این مواد ، هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی رنج خواهید برد.

زمانی که این اتفاق رخ می دهد بدن شما به صورت موثر چربی ها را جهت تامین انرژی می سوزاند. کتون زدگی در اثر کمبود کربوهیدرات در رژیم غذایی و مصرف کمتر پروتئین در رژیم غذایی به صورت ناشتا یا مصرف زیاد چربی در رژیم غذایی به وجود می آید. در هر 1 فنجان (خرد شده بهصورت خام) 18 کالری، 3 گرم کربوهیدرات خالص، 1 گرم پروتئین و 0 گرم چربی وجود دارد. به عنوان مثال یک آووکادو حاوی 12 گرم کربوهیدرات و 10 گرم فیبر است. در این نوع رژیم کتوژنیک لازم است که روزانه ۱۲۰ گرم پروتئین ( یا چهار وعده ۱۱۵ گرمی گوشت قرمز، ماهی یا مرغ ) و حدود ۱۳۰ گرم چربی مصرف کنید. ممکن است بدین دلیل باشد که کتون ها اثر ” پروتئینی ” دارند و بنابراین مصرف پروتئین به مقدار زیاد لازم نیست. آیا آماده خرید مواد غذایی لازم برای شروع یک رژیم لاغری کتوژنیک هستید ؟ خوشبختانه بسیاری از افراد این مسیر را قبلا طی کرده اند و به ترفندهایی دست یافته اند که روند انتقال به حالت کتوز را برای شما بسیار آسان می کند. در طی یک رژیم کم کربوهیدرات ، کتون ها به میزان قابل توجهی در خون تجمع نمی یابند و نوع بستر مورد استفاده در بافت های اصلی مانند مغز و قلب را تغییر می دهد.

طی رژیم کتوژنیک بدن وارد فرآیند کتوز میشود که روزهداری بهترین فعالیت برای شروع فرآیند کتوز است. برخی آمینو اسیدها گلوکونئوژنیک هستند ، بدین معنا که می توانند برای تولید کربوهیدرات استفاده شوند. حتی برخی از آن ها فاقد پروتئین هستند. همچنین چربی ها را به کتون های موجود در کبد تبدیل می کند ، که نهایتا انرژی مورد نیاز مغز را تامین می کند. سوپ مرغ در رژیم کتوژنیک بسیار حائز اهمیت است ، زیرا سدیم مورد نیاز شما را تامین می کند. در رژیم غذایی کتوژنیک چربی ها دوست شما هستند و انرژی مورد نیاز بدنتان را تامین می کنند. پروتئین و باقیمانده چربی روزانه شما باید به اندازه نیاز مصرف شود. این ممکن است به این دلیل باشد که بدن به کالری بیشتری برای تبدیل چربی به انرژی نیاز دارد نسبت به کالری که برای تبدیل کربوهیدارت به انرژی نیاز است. رژیم کتو یک برنامه غذایی منحصر به فرد است که برای افرادی که میخواهند از شر چربی های اضافه خلاص شوند بسیار مفید است. اگر می خواهید افزایش وزن داشته باشید ، حدود 500 کالری و یا 55 گرم چربی اضافه کنید. اگر قصد کاهش وزن دارید ، میزان چربی دریافتی را 200 الی 500 کالری و یا 22 الی 55 گرم کاهش دهید.