اکنون شما می‌توانید رژیم کتوژنیک برای لاغری از رویاها خود را داشته باشید – ارزان‌تر/زودتر از آنچه تصور می‌کردید.

برای مثال اگر در

کتوژنیک استاندارد فقط 20 درصد از خوراکی ها باید از پروتئین ها باشد ، در رژیم کتوژنیک با پروتئین این مقدار به 35 درصد افزایش پیدا 10 رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند غیر سنتی روش‌ها که می‌تواند باشد می کند. اگر چه تحقیقات بیشتری لازم است تا در مورد اثر بخشی کامل رژیم کتوژنیک رایگان اظهار نظر کرد اما محققان بیان کرده اند این رژیم میتواند به بهبود بیماری پارکینسون کمک کند. رژیم غذایی کتوژنیک حاوی کربوهیدارت کم و چربی بالایی بوده و به دلیل محدودیت های بالا در اوایل شروع بسیار سخت است. یک روش ساده برای یادآوری این روش و استفاده صحیح از آن این است که کربوهیدرات ها را محدود کنید و پروتئین به میزان لازم مصرف کرده و برای رفع گرسنگی از چربی استفاده کنید. این رژیم رایج ترین نوع رژیم کتوژنیک است و قانون آن ساده است: شما در هر زمان حداقل مقدار کربوهیدرات را می خورید. حداقل مقدار کربوهیدرات نیز مورد نیاز است، بنابراین به طور کامل سبزیجات نادیده گرفته نمی شود، زیرا آنها به شما کمک می کنند تا مواد مغذی مفید را دریافت کنید. برای به حداقل رساندن این موارد، شما می توانید یک رژیم معمولی کم کربوهیدرات برای چند هفته اول را امتحان کنید. برای مثال شما به راحتی می توانید از منوی رستوران ها، آپشن هایی را بیابید که با رژیم غذایی شما هماهنگ است.  This content w᠎as cre᠎at᠎ed by G SA Con​tent Generator Dem​ov ersi​on​.

آب لیموی تازه حاوی آنتی اکسیدان هایی ست که برای بدن ضروری می باشد و با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. اکنون بدن شما باید برای جبران این کاهش قند، سازوکار های دیگری را به کار گیرد. این برنامه رژیم غذایی برای هفته اول از قرار گرفتن بدن شما در حالت گرسنگی جلوگیری خواهد کرد و انرژی بیشتری برای حرکت و کار خواهید داشت. کتون های اضافی تولید شده در بدن ذخیره نمی شوند بلکه از طریق ادرار دفع می شوند. اما، در مورد رژیم غذایی کتوژنیک، بدن از کربوهیدرات و پروتئین محروم است، اما بدن شما دچار فقدان نمی شود، بلکه از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. بیشتر وعده های غذایی شما باید شامل پروتئین با سبزیجات و چربی اضافی باشد. با پیروی از یک برنامه غذایی کیتو دایت کربوهیدرات ها را به شدت محدود خواهید کرد، بنابراین شروع به خوردن بین 20 تا 30 گرم کربوهیدرات در روز کنید و همچنین مطمئن شوید که کدام غذاها عمدتا حاوی کربوهیدرات، چربی و پروتئین هستند تا بتوانید انتخاب های درستی داشته باشید. شما در این زمان وزن زیادی از دست خواهید داد زیرا کتوز به شما کمک می کند تا چربی ها را بسوزانید.

برنامه رایگان رژیم کتوژنیک

این چرک دور لبه کلاه برای محمد نبی تنها نبود و همه کلاه ها پس از کمی استفاده اینطوری چرک می شدند. با این وجود این رژیم برای تمام افراد مناسب نیست. این نوشیدنی ها اغلب تازه، طعم دار و فاقد شکر یا شیرین کننده بوده و به دلیل نداشتن کالری و کربوهیدارت، برای رژیم کتو مناسب هستند. اما به دلیل اینکه قهوه لایت و چای لاته با شیر فاقد چربی و طعم دهنده های کربوهیدرات بالا تولید می شوند، از مصرف آنها در رژیم کتو پرهیز کنید. این رژیم غذایی غیر متعارف نیاز به داشتن رژیم غذایی با چربی بالا (77٪)، پروتئین متوسط (17٪) و کربوهیدرات بسیار کم (5٪) دارد. اما شما باید به برنامه عمل کنید تا به هدف خود برسید، در غیر این صورت، کتوز متوقف خواهد شد و شما سوزاندن چربی را متوقف خواهید کرد. از آنجا که تبدیل چربی به انرژی کالری بیشتری نسبت به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی می طلبد، این رژیم ممکن است در کاهش وزن نسبت به سایر رژیم ها مؤثر باشد. Th᠎is ​data was  do ne with the help of GSA  C ontent​ G᠎enerator D emov er sion!

شیرینی ها و مواد قندی: شکر، بستنی، آب نبات، شیره درخت افرا، انواع شربت و شیر نارگیل. صرفاً لازم است که استفاده از آنها را کمی افزایش دهیم و با غذاهای طبیعی، حتی آنهایی که ارزش استخراجی بیولوژیکی بالایی دارند، مانند پروتئینهای آب پنیر فوق خالص، یا با اسیدهای آمینه (به اصطلاح بلوکهای سازنده عضلات، مواد فعال) یکپارچه شوند. فرقی نمی کند در چندمین دهه از زندگی خود به سر می برید، میخواهید لاغر شوید یا چاق، بیماری زمینه ای دارید یا خیر، حتی فرقی نمی کند چندبار در مسیر رژیم گرفتن شکست خوردید. حتی سال های بعد نیز مدام می گفتند این رژیمی که دادید پسر عمه مرا کاملا درمان کرد. هر گونه رژیم غذایی با برنامه ریزی نادرست میتواند باعث شود که احساس ضعف و انرژی کمتر از حد معمول داشته باشید. بنابراین هرچه افراد این نوشیدنی ها را بیشتر مصرف کنند، کمتر دچار خطر این بیماری می شوند.

رژیم کتوژنیک با کاهش مصرف کربوهیدرات و افزایش چربی دریافتی بدن را در حالت کتوزیس قرار می دهد. 400 تا 600 کالری را

به پروتئین و بقیه را به چربی اختصاص بدهید. شش وعده غذایی در روز با مقدار زیادی از پروتئین و چربی های خوب برای کمک به افزایش متابولیسم و سوختن چربی کمک می کند. این شامل تری گلیسرید های زنجیره ای متوسط است که به شما کمک می کند تا چربی از دست بدهید. این واقعا خبر خوبی است زیرا نشانه های اولیه ای از کتوز است. یکی از مزیت های مصرف هندوانه، آبدار بودن این میوه خوش طعم و شیرین است. آب گازدار شیرین نشده یک نوشیدنی مناسب برای مصرف همراه با غذاهای رژیم کتوژنیک و یک جایگزین عالی برای نوشانه است. 5. پنیر چدار شیرین را در بالای مارچوبه اضافه کنید و در دمای 180 درجه سانتیگراد 20-30 دقیقه بپزید. 3. تابه گریل را بر روی طبقه بالای فر پیش گرم کنید و کبد را اضافه کنید. 4. تابه گریل را از روی شعله بردارید و کلم بروکلی خرد شده را اضافه کنید. 2. کبد و کلم بروکلی خرد شده را به کاسه اضافه کنید و به مدت 10-15 دقیقه هم بزنید. برخی کارشناسان معتقدند رژیم کتوژنیک ممکن است در دراز مدت ناسالم باشد.

این عمل به کاهش سریع وزن منجر می شود.

رژیم غذایی کتوژنیک یک برنامه رژیم غذایی با کربوهیدرات کم است که به بسیاری از زنان و مردان کمک کرده است تا ظرف پنج هفته 15-18 پوند از وزن خود را کاهش دهند. طرز تهیه 1. روغن زیتون را در یک ظرف حرات دهید. 4. در یک ظرف ، ابتدا کدو را اضافه کنید، سپس یک لایه گوشت خرچنگ اضافه کنید. اگر نمیتوانید برنامه رژیم غذایی هفته چهارم را به عنوان رژیم غذایی خود رعایت کنید، می توانید، رژیم هفته 3 را دنبال کنید. به عبارتی دیگر وقتی مصرف کربوهیدرات را بهطور قابلتوجهی کم می کنید، تأمین قند خون بدن، که منبع اصلی انرژی برای سلولها است، محدود میشود. از آنجایی که هنگام رژیم کتو، سدیم و کلسیم بیشتری از دست میدهید، میتواند منجر به تجزیه انسولین، مقاومت به انسولین، توقف رشد، کاهش متابولیسم و موارد دیگر شود. این عمل به کاهش سریع وزن منجر می شود. رژیم کتوژنیک، بهعنوان یکی از رژیمهای چربیسوزی است که با استفاده از این رژیم علاوه بر لاغری و کاهش وزن، میتوان به بهبود بیماریهایی مانند دیابت و پارکینسون نیز کمک کرد.

این رژیم علاوه بر مزایایی که برای مبتلایان به صرع دارد با کاهش ترشح انسولین و با اجرای تدابیری میتوان مانع ایجاد مقاومت انسولینی شده و به پیشگیری از ابتلا به دیابت و سندرم متابولیک کمک کرد. به علاوه این رژیم با عوارض خاصی به ویژه در اوایل شروع آن همراه است. نتیجهی این امر ایجاد یک حالت متابولیکی در بدن به نام «کِتوز» است. 3. از دیگر معایب رژیم کتو ، کمبود گلوکز است که بدن با این روش روبرو خواهد شد. بنابراین در صورتیکه احساس می کنید رژیم کتو برای شما مناسب نیست، رژیم های دیگر را امتحان کنید. چاشنی ها: میتوانید از نمک، فلفل، زردچوبه، زیره و سایر چاشنی ها به میزان مناسب استفاده نمایید. با این وجود، برخی از این نوشیدنی ها به طور طبیعی با کمی آب میوه طعم دار شده و حاوی کربوهیدارت هستند. این هفته زمانی است که تمرین کنندگان با برنامه منظم بیشترین سود را خواهند برد. هیدراته بمانید، استراحت کنید و تمرین داشته باشید. تمرین روزهداری متناوب میتواند به شما کمک کند تا سریعتر به فاز کتوزیس وارد شوید. اگر فرد در گذشته رژیمهای مختلفی را تجربه کرده باشد، احتمالا بدن او در برابر کاهش وزن مقاوم شده و دیرتر وارد مرحله کتوزیس میشود.

مشکلات رژیم کتوژنیک به طور کلی ضرورتی برای استفاده از مکمل در این دوران نیست اما استفاده از مکمل های زیر می تواند باعث بهبود عملکرد بدن در این رژیم شود:روغن MCT: افزودن مقداری از این روغن به نوشیدنی یا ماست باعث افزایش انرژی و سطح کتون در بدن می شود.مینرال ها: اضافه کردن مواد معدنی مانند نمک به غذا باعث بهبود تعادل آب و مینرال های بدن می شود.کافئین: افزایش انرژی، چربیسوزی و بهبود عملکرد.کراتین: اگر در کنار رژیم کتوژنیک تمرینات ورزشی هم انجام می دهید، این مکمل می تواند باعث بهتر شدن عملکرد، ریکاوری و سلامت بدن شود.پروتئین وی: کمک به افزایش پروتئین مصرفی روزانه. هنگامی که کتوز وارد می شود، کتون ها به جای کربوهیدرات یا قند به منظور سوخت استفاده می شوند. اگر شما طبق اصول درست عمل نکنید، بدن شما وارد حالت چربی سوزی خودکار نمیشه. وقتی کربوهیدرات دریافتی بدن کاهش پیدا کند، بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود شروع به چربی سوزی می کند. کاهش ذخیره چربی: برخی تحقیقات نشان میدهد رژیم کتوژنیک ممکن است لیپوجنسیس، روند تبدیل قند به چربی را کاهش دهند.

دانلود رژیم کتوژنیک Pdf

سپس اطلاعات بدست آمده از بیمارانی که تحت رژیم کتوژنیک قرار داشتند، نشان داد كه اين رژيم كارآمد است و از اينرو استفاده از رژیم كتوژنيك گسترش یافت و مورد استقبال عمومی قرارگرفت. تحقیقی که در سال ۲۰۱۳ در نشریه تغذیه بریتانیا منتشر شد، نشان داد که افرادی که تحت رژیم غذایی کتوژنیک قرار دارند، در مقایسه با افرادی که رژیم غذایی کم چربی دارند ( دریافت کمتر از ۳۰ درصد انرزی از چربی)، در طولانی مدت به وزن بهتری می رسند و خطر بیماری های قلبی و عروقی را بهتر تحت کنترل می گیرند. کربوهیدراتها به کمتر از 50 گرم محدود میشوند. در رژیم کتوژنیک، مصرف هر غذایی که میزان زیادی کربوهیدرات داشته باشد باید محدود شود. هفته چهارم نیاز به مصرف غذاهایی با چربی بالا، پروتئین بالا و کربوهیدرات کم دارد. بسیاری از مطالعات رژیم غذایی کم چربی را با رژیم کتوژنیک برای لاغری مقایسه کرده اند. رژیم کتوژنیک برای لاغری در اختیارتان بگذاریم.