کامنت | ماجرای آیت الله صدیقی و مسجد سازی در پارک قیطریه


در هفته ای که گذشت، خبرهای مربوط به ماجرای آیت الله صدیقی و مسجدسازی در پارک قیطریه و تحلیلی درباره فساد سیستماتیک بیشتر مورد توجه و تبادل نظر مخاطبین نیوز در سایت بود.

هفته دوم فروردین ماه ۱۴۰۲، سایت نیوز همچنان میزبان مخاطبانی بود که در مورد ماجرای آیت الله صدیقی به بحث و تبادل نظر می‌پرداختند.

خبر «سند جدیدی درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی، پای احمدی نژاد هم به میان آمد» در طول هفته ای که گذشت مورد توجه مخاطبان سایت بود و عموما در کامنت های این خبر، طرفداران آقای احمدی نژاد به دفاع از او پرداختند.

کاربری با نام «مهدی از کرمان» در بخش نظرات این خبر نوشته: «حاج محمود این وصله ها بهش نمیچسپه. مسکن مهری که بنیانش رو گذاشت. محاله کسی دیگه‌ای یا رییس جمهوری بتونه به گردش برسه که تا آخرخداپدربیامرزی باخودش بجا گذاشت…»

در مقابل مخاطب دیگری با نام «علیرضا» نیز نوشته: «صدمات وضرر وزیانی که ایران و مردم ایران در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد بواسطه رفتار و گفتار و اعمال غیر مسولانه این شخص به ایران و مردم ایران وارد شد به هیچ عنوان قابل جبران نیست….»

خبر «نامه‌ی آیت الله ناظم زاده درباره‌ی مسجدسازی در پارک قیطریه» هم در طول هفته گذشته محل بحث و گفتگوهای فراوانی بین مخاطبین سایت بوده است.

مخاطبی با نام «مرادپور» در بخش نظرات این خبر نوشته: «اینکه مسجد بسازن کسی مخالف نیست ولی آیا همانطور که به ساخت مسجد توجه شده، در این پارک به کمبودهای دیگه توجه شده؟ آیا میشه به‌جای مسجد یک مرکز آموزشی برای جذب جوانان ساخت که یک حرفه یاد بگیرن تا به درد آینده خودشان و خانوادشان بخوره؟ این همه مسجد در کنار پارک هست آیا نمازگزار نمیتواند به این مساجد برای نماز برود؟»

در مقابل مخاطب دیگری به نام«شاهین» نوشته: «یه تعداد آدم که هیچ مبنایی جزء دین زدایی به لطف جنبش […] که آزادی‌هایی را برای آنها فراهم کرده اند معترض هستند چون اگر مسجد آنجا ساخته شود بی حجابی در محیط آن برچیده می شود»

تحلیل حجت‌الاسلام محمدرضا یوسفی با عنوان «گذر از فساد سیستماتیک» هم مورد توجه مخاطبین بوده و نظرات جالبی در خصوص این نوشته ابزار کرده اند.

مخاطبی با نام «تقی» در بخش نظرات این خبر نوشته: «درست است در این مملکت هیچ عزم و اراده ای برای مبارزه با فساد دیده نمی شود و بیشتر شعار داده می شود…»

در مقابل مخاطبی به نام«مدنا» در پاسخ به نظر قبلی گفته: «به ایشون توصیه میکنم کمی درباره فساد اقتصادی در کشورهای توسعه یافته تحقیق کنند بعد ….»

انتهای پیام



Source link