پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 | دربی ریاض عربستان


پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 را در ورزشی ببینید؛ در هفته 24 لیگ عربستان از ساعت 22:30 اولین دربی ریاض با حضور رونالدو برگزار خواهد شد.

دو تیم ثروتمند فوتبال عربستان و البته آسیا الهلال و النصر که هر دو متعلق به پایتخت این کشور هستند، امشب بار دیگر دومین دربی مهم قاره آسیا را البته با حضور کریستیانو رونالدو بزرگ برای اولین بار، برگزار خواهند کرد؛ این دیدار از فارغ از حساسیت‌های همیشگی برای النصر حساسیت جدولی بالایی نیز دارد؛ اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک فرمایید:

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 | دربی ریاض عربستان
(برای تماشای پخش زنده دیدار النصر و الهلال بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 | دربی ریاض عربستان

پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402

دربی ریاض بدون شک بزرگترین دربی قاره کهن پس از مصاف سنتی دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس است که هرچند در حال حاضر دربی ریاض قرار است با حضور حداکثری هواداران و نه با ظرفیت حضور 20 درصدی و البته با حضور ستارگان بزرگی چون کریستیانو رونالدو پرتغالی برگزار شود.

از نظر عملکرد دو تیم در فصل جاری، النصر در کورس قهرمانی است و 3 امتیاز با الاتحاد صدرنشین فاصله دارد اما الهلال با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم‌های بالانشین 10 امتیاز از صدر و 7 امتیاز از النصر عقب است تا امیدی به فتح لیگ نداشته باشد و تمام تمرکزش را بر روی فینال آسیا در روزهای نخست اردیبهشت‌ماه و فتح لیگ قهرمانان برای پنجمین بار بگذارد.

النصری‌ها که پس از تساوی در هفته گذشته رودی گارسیا را از کار برکنار کردند، حالا سرمربی سابق فولاد یزد، تیم‌های ملی پایه‌ی کرواسی و البته مربی سابق جوانان باشگاه النصر، دینکو یلیچیچ یا ایلیشیچ را بر روی نیمکت دارند و این مربی باید در شاید مهمترین بازی فصل، کریستیانو رونالدو و یارانش را هدایت کند.

النصر در 5 بازی آخر خود در لیگ عربستان سعودی 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت داشته و از آن سو الهلال در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اما در مورد افتخارات دو باشگاه باید گفت، النصر حتی در یک زمینه هم نتوانسته هرگز از الهلال پیشی بگیرد و همه آمار به نفع آبی‌های ریاض است.

در آمار قهرمانی لیگ، الهلال 18 بر 9، در آمار فتح جام پادشاهی یا همان جام حذفی، الهلال 9 بر 6 و در آمار فتح سوپرکاپ عربستان الهلال 3 بر 2 از النصر پیش است و در مجموع افتخارات داخلی الهلال 51 بر 23 پیش است و پرافتخارترین تیم عربستان است.

در حوزه بین المللی هم اوضاع به همین شکل است و الهلال پرافتخارترین تیم آسیا 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و در آستانه فتح پنجمی است، 2 بار جام در جام را فتح کرده و 2 بار هم فاتح سوپرکاپ آسیا شده حال آنکه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حسرت بزرگ النصر است و در دو جام دیگر و کم اهمیت تر نیز النصر تنها یک بار قهرمان شده است.

گفتنی النصر در حوزه افتخارات بیشتر با الاتحاد جده رقابت دارد هرچند که در حوزه افتخارات بین المللی از این تیم هم جا می‌ماند ولیکن به هر روی این تیم تیم پادشاهی و از پرطرفدارترین تیم‌های عربستان است و اخیر نیر با جذب کریستیانو رونالدو اعتباری باورنکردنی و جهانی بدست آورده است.

این بازی مصاف تالیسکا از النصر و ایگالو از الهلال دو آقای گل 16 گله لیگ نیز خواهد بود هرچند که نگاه‌ها بدون شک به کریستیانو رونالدو 38 ساله خواهد بود که با توجه به تعداد بازی‌های این فصلش برای النصر موفق به ثبت آمار خوب 11 گل در لیگ شده است.

در 5 دیدار رودررو آخر دو تیم نیز الهلال 3 بار برنده بوده، النصر نیز 1 بار موفق به پیروزی شده و نهایتا 1 دیدار نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است؛ جالب آنکه قضاوت این دیدار برعهده مایکل الیور سرشناس و انگلیسی خواهد بود که با اعلام ضربه پنالتی به ضرر یوونتوس زمینه‌ساز یکی از آخرین گل‌های مهم رونالدو برای رئال را بود.

پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 | دربی ریاض عربستان
پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 | دربی ریاض عربستان

اما شما مخاطبان عزیز ورزشی می‌توانید پخش زنده الهلال و النصر 29 فروردین 1402 را امروز از ساعت 22:30 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام