واکنش تحسین برانگیز و خالصانه رسول خادم به تمجید ها از او: قابل این محبت ها نیستم!


خبر ورزشی یک نظر سنجی ترتیب داده است که در آن مردم رسول خادم را به عنوان محبوب ترین چهره کشتی کشور انتخاب کرده اند. این پهلوان کشتی نیز پاسخ این نظر سنجی را به این روزنامه ورزشی داده است

رسول خادم در نظرسنجی سایت خبر ورزشی عنوان محبوب‌ترین چهره کشتی ایران را به خود اختصاص داد. در این رابطه با ستاره بزرگ تاریخ کشتی کشورمان تماس گرفتیم که او گفت: از دوستان عزیزم در خبر ورزشی تشکر ویژه دارم ولی بنده قابل این صحبت‌ها و محبت‌ها نیستم و کاری نکرده‌ام که حرفی برای گفتن یا مصاحبه کردن داشته باشم.

رسول خادم در ادامه گفت: مردم عزیز ایران همیشه به بنده لطف و محبت داشتند و از آن‌ها بی‌نهایت سپاسگزارم. از همه کسانی که در این نظرسنجی رسانه محترم خبرورزشی رای دادند تشکر می‌کنم.


مخاطبان خبرورزشی با شرکت در یک نظرسنجی محبوب‌ترین چهره کشتی‌ کشورمان را انتخاب کردند.

رسول خادم سال‌هاست که از دنیای قهرمانی و مربی‌گری فاصله گرفته اما به نظر می‌رسد منش پهلوانی و دغدغه‌مندی این گوش‌شکسته پرافتخار، در اتفاقات ناگوار برای کشورمان و حتی مسائل اجتماعی باعث شده او روز به روز در میان مردم ایران محبوب‌تر شود.

در نظرسنجی اخیر سایت خبرورزشی که در آن شرکت‌کنندگان محبوب‌ترین چهره کشتی ایران را انتخاب کردند، رسول خادم با اختلافی معنادار رتبه نخست را کسب کرد.

خادم که از زمان دور شدن از فضای کشتی به رسم بزرگانی همچون جهان‌پهلوان تختی به انجام کارهای خیریه می‌پردازد، بیش از نیمی از آرای کسب‌شده را به خود اختصاص داد و این درحالی بود که حسن یزدانی، سوپراستار فعلی کشتی کشورمان هم در این نظرسنجی حضور داشت و رتبه دوم را به دست آورد.

محمد بنا، حمید سوریان، علیرضا دبیر و محمدرضا گرایی در رتبه‌های بعدی این نظرسنجی قرار گرفتند.

محبوب‌ترین چهره کشتی ایران را بشناسید/ حسن یزدانی دوم شد!



Source link