رضا عطاران با «روشن» در عمان [+عکس]


سایت خبرآنلاین نوشت: فیلم سینمایی «روشن» با حضور رضا عطاران در شهر مسقط، نمایش داده شد.  فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی و بازی رضا عطاران پس از کسب افتخارات متعدد در جشنواره‌های جهانی، دومین فیلم ایرانی‌ست که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه‌پلیس شهر مسقط برای هم‌وطنان به نمایش درآمد. این مراسم با حضور رضا عطاران بازیگر و روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «روشن» با حمایت عمان ایر و آژانس سفیرالسلام برگزار شد.

مهدی سلیمانی برچلویی با همراهی شرکت شمس‌المرجان اکران فیلم‌های سینمای ایران در عمان را برگزار می‌کند.

تصویری از رضا عطاران در عمان

تصویری از رضا عطاران در عمان


خبرگزاری فارس نیز نوشت:

فیلم سینمایی«روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی و بازی رضا عطاران پس از کسب افتخارات متعدد در جشنواره‌های جهانی، دومین فیلم ایرانی‌ست که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه‌پلیس شهر مسقط برای هم‌وطنان به نمایش درآمد.

در این مراسم ابتدا مهدی سلیمانی برچلویی ضمن خوش آمدگویی به مخاطبین از حضور رضا عطاران و روح الله حجازی بسیار قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که به لطف خدا توانستیم دومین فیلم ایرانی پس از «فسیل» را در مسقط نمایش دهیم و هر دو فیلم با ظرفیت تکمیل نمایش داده شوند.

سپس رضا عطاران بازیگر فیلم رو به مخاطبین گفت: این فیلم برای ۳ و نیم سال پیش است و من در آن نقش جدی ایفا کردم و خودم فیلم را دوست دارم و امیدوارم از دیدن آن لذت ببرید. سپس روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم گفت: فیلم روشن ششمین فیلم من است و در بسیاری از جشنواره‌های جهانی راه یافته و افتخار کسب کرده است، امیدوارم پس از این با فیلم‌های دیگر هم به اینجا بیایم.

این مراسم با حضور رضا عطاران بازیگر و روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «روشن» با حمایت عمان ایر و آژانس سفیرالسلام برگزار شد. 

مهدی سلیمانی برچلویی با همراهی شرکت شمس‌المرجان اکران فیلم‌های سینمای ایران در عمان را برگزار می‌کند.

انتهای پیام



Source link