افزایش نارضایتی آژانس‌های ایرانی از ترکیش ایرلاین


مدیر یک آژانس هواپیمایی با اشاره به رفتار نامناسب هواپیمایی ترکیش ایرلاین گفت: از حدود بهمن ماه ترکیش فرایند کارمزد بلیت را تغییر داد و تا امروز پیگیری‌های ما برای دریافت کارمزدها از نمایندگی ترکیش ایرلاین نتیجه نداده است.

به گفته‌ی این مدیر آژانس، فرایند تسویه بلیت سایر ایرلاین‌ها این گونه است که کارمزد از بلیت کم و سپس به ایرلاین پرداخت می‌شود اما ترکیش از زمستان این روند را عوض کرده و آژانس‌ها کل پول بلیت را به ترکیش پرداخت می‌کنند تا بعدا کارمزد خود را بگیرند که تا کنون نگرفته‌ایم.

دی ماه ۱۴۰۲ نیز ترکیش، ضمانت‌نامه‌های ریالی بانک های ملی، تجارت و سپه ایران را نامعتبر اعلام و غیر قابل قبول دانسته بود که اعتراض گسترده آژانس‌های را در پی داشت.

از سال گذشته ترکیش ایرلاین با حواشی متعددی از جمله اتهام فرار مالیاتی و تهیه بلیت برای یکی از مسئولین وزارت راه روبرو شده که نتیجه بررسی‌ها و گزارش رسمی و مستند آن مشخص نشده است.

انتهای پیام



Source link