چیزی که درباره کاهش وزن با کتوژنیک نی نی سایت نمی دانید ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد

رژیم کتوژنیک در صرع در تحقیق دیگری گروهی از افراد که رژیم کتوژنیک داشتند ۱۱.۱ کیلوگرم و افراد گروهی که رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا داشتند ۶.۹ کیلوگرم وزن 10 رژیم کتوژنیک چقدر لاغر میکند غیر سنتی روش‌ها که می‌تواند باشد کم کردند. شما می توانید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با یک نمونه برنامه

غذایی دقیق آشنا شوید. اما ازآنجایی که ممکن است مابین وعده ها گرسنه شوید بهتر است یکسری میان وعده سالم در طول روز میل کنید تا گرسنگی شما را کمتر کرده و به رژیمتان پایبند تر باشید. اگر شما هم جز آندسته از افراد هستید که رژیم های مختلف را امتحان کرده اید و نتیجه ای را که می خواستید بدست نیاورده اید و از گرفتن رژیم های متعدد خسته شده اید حتما مطلب زیر را در مورد رژیم چربی سوزی کتوژنیک مطالعه کنید. این ویدئو حدود 5 دقیقه طول میکشد و خانم دکتر فرشته زمانی در این مطلب دربارهی ویژگیهای هیجانانگیز و غیرمعمول مربوط به این رژیم غذایی صحبت کرده است.

Post was cre᠎ated by G᠎SA C onte​nt G en erator DE​MO​!

آموزش غذاهای کتوژنیک

برنامه غذایی رژیم کتوژنیک استاندارد قطعا از افرادی که رژیم کتوژنیک را رعایت کرده اند داستان های ترسناکی شنیده اید. هایپوگلایسمی: رژیم کتو موجب کنترل قند خون در افراد دیابتی می شود و سطح هموگلوبین a1c را کاهش میدهد اما با این حال افرادی که به دیابت نوع 1 مبتلا هستند ممکن است در معرض خطر هایپوگلایسمی که با علایمی همچون لرزش، تعریق و خستگی مشخص میشود روبرو شوند که در صورت عدم درمان منجر به کما رفتن شخص و نهایتا مرگ می شود. آنفولانزای کتوژنیک: زمانی که شما رژیم کتوژنیک را میگیرید به دلیل مصرف کم کربوهیدرات در این نوع رژیم بدن وارد شوک می شود،این شوک به این دلیل است که بدن در ابتدای رژیم از ذخایر کربوهیدرات موجود استفاده می کند و زمانی که این ذخایر تمام می شود شروع به استفاده از چربی ها می کند، پس به موجب این امر ممکن است بدن واکنش هایی را همراه با علایمی همچون سردرد، سرگیجه، خستگی ، حالت تهوع و یبوست از خود نشان دهد که در اصطلاح به آن آنفولانزای کتوژنیک نیز می گویند.

در رژیم کتوژنیک مصرف مواد نشاستهای مانند سبزیجات نشاستهای مانند سیب زمینی، ذرت و نخود را نیز میبایست از برنامه غذایی روزانه کنار بگذارید. نکته مهمی که خیلی از افراد از اون غافل میشن استفاده از برنامه غذایی اصولی هست. این نکات آشپزی و برنامه غذایی شما رو به شدت تحت تاثیر قرار میده. برنامه غذایی رژیم کتوژنیک برای چه کسانی مناسب است ؟ برخی مطالعات نشان می دهد که رژیم هایی که به مصرف غذاهای گیاهی تاکید دارند در مقایسه با رژیمهای غذایی کم کربوهیدرات پرچرب مثل کتوژنیک که به مصرف غذاهای جانوری تاکید بیشتری دارد برای سلامتی افراد مفید تر هستند. تغییر در وضعیت گوارش و باکتری های مفید روده: به دلیل مصرف کم کربوهیدرات احتمال دریافت فیبر از غذاهای همچون میوه ها، حبوبات و سبزیجات کاهش پیدا میکند و این موجب ایجاد یبوست در افراد می شود و از آنجایی که باکتریهای مفید روده که نقش به سزایی در سلامت و ایمنی بدن دارند از فیبرها تغذیه میکنند زمانی که فیبر مصرفی شما کاهش پیدا میکند سلامت بدن و سیستم ایمنی به خطر می افتد و عفونت پذیری افزایش پیدا میکند پس برای رفع این مشکل شما میتوانید از غذاهای پرفیبر که مصرفشان در رژیم کتو بلامانع است مثل نارگیل، دانه چیا، ارزن، گل کلم، بروکلی و سبزیجات برگ سبز استفاده کنید. Art ic​le has ​been g᠎ener at​ed with GSA​ Con᠎tent Gen᠎er at᠎or D᠎em ov er​sion!

گاهی اوقات از دست دادن توده عضلانی ناشی از سالها رژیم بدون دریافت پروتئین کافی است. رژیم کتو باید دارای پروتئین متوسطی باشد و از نظر چربی غنیتر باشد، زیرا چربی انرژی شما را تأمین میکند. برای محاسبه پروتئین مورد نیاز خود، باید بین 0.6 تا 1 گرم به ازای هر پوند از توده بدن بدون چربی مصرف کنید. 2. رژیم کتوژنیک چرخهای (CKD): در این نوع رژیم فرد میتواند در دورههای کوتاه بین رژیم خود، کربوهیدرات مصرف کند. در قسمت اول به معرفی رژیم غذایی کتوژنیک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع رژیم را بیان کردیم. برای رعایت همین نکته در رژیم کتوژنیک باید یکبار لیست غذاهای مجاز به همراه مقدار ارزش غذایی که دارند رو مقایسه کنید و برای خودتون یادداشت کنید. با این حال همیشه برای هر مشکلی راهحلی نیز وجود دارد و برای درمان چاقی میتوان از رژیمهای بسیار متنوعی که وجود دارد استفاده نمود. دانستن اینکه چه دمنوش و نوشیدنی هایی را می توانید در حین رعایت این رژیم مصرف کنید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خوب مشخص است که دکمه بنزین را میزنید؛ چون میتوانید از سوخت جایگزین استفاده کنید. پس از آن، میتوانید آن فرآیند را تکرار کنید یا به یک رژیم غذایی سرشار از سیرت بپیوندید و در عین حال به نوشیدن حداقل یک آب میوه در روز ادامه دهید.

11) حبوبات (لوبیا، نخود، عدس، بادام زمینی و غیره).

غذاهای سرشار از سیرت عبارتند از شراب قرمز، شکلات تلخ، گردو، خرمای مدجول، گردو، آرگولا، قهوه، کیپر و روغن زیتون فوق بکر. در مورد اول، شما فقط میتوانید سه آب سبز سیرت فود بنوشید و یک وعده غذایی کامل سرشار از سیرت فود بخورید که به مدت سه روز 1000 کالری دارد. در پاسخ به این سؤال باید گفت که همه میوهها سرشار از کربوهیدرات هستند، بنابراین فقط میتوانید میوههای خاصی (معمولاً توتها) را در مقادیر کم مصرف کنید. منتهی به شما ایدهای میدهد که به وسیلهی آن میتوانید بفهمید که کربوهیدرات داخل غذا با چه سرعتی به گلوکز تبدیل میشود. بیشترین منیزیوم در آجیل و دانه ها مانند پسته ،گردو و تخم کدو یافت میشود. دانه و حبوبات: نخود فرنگی، لوبیا، عدس و نخود، لوبیا سیاه، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا قرمز ، باقالی و … 11) حبوبات (لوبیا، نخود، عدس، بادام زمینی و غیره). این گونه احتیاط شامل میوههای خشک (خرما، کشمش، و غیره) هم می شود، در صورتی که به مقادیر زیاد خورده شوند. 3) غذاهای فرآوری شده حاوی مواد افزودنی کاراژیان (بعنوان مثال در برخی از محصولات شیر بادام – مراقب این مواد افزودنی باشید)، غذاهای فرآوری شده حاوی MSG (به عنوان مثال در برخی از محصولات پروتئین آب پنیر)، غذاهای حاوی مواد افزودنی سولفیت (به عنوان مثال در میوه های خشک شده، ژلاتین)، و همچنین گلوتن گندم.

سایر مواد افزودنی که باید پرهیز کنید عبارتند از: ماده افزودنی کاراژیان (به عنوان مثال در محصولات شیر بادام)، غذاهای حاوی ماده افزودنی MSG (به عنوان مثال در بعضی از محصولات پروتئین آب پنیر) و غذاهای حاوی مواد افزودنی سولفیت (به عنوان مثال در میوه های خشک شده، ژلاتین). انسولین هورمونی است که به بدن شما اجازه می دهد از قند به عنوان سوخت استفاده کند یا آن را ذخیره کند. روزهداری (یا اجتناب از غذاخوردن) به صورت متناوب و مستمر هم میتواند به شما کمک کند سریعتر وارد کتوزیس شوید. برای انتخاب هر نوع رژیمی این قانون را باید حتما در نظر داشت و آن هم این است که رژیم باید از طرف یک پزشک و یا متخصص تجویز شود تا برای فرد گیرنده رژیم مشکلی نداشته باشد. بسیاری از افراد در رژیم کتوژنیک، روزانه 20 تا 50 گرم کربوهیدرات خالص مصرف می کنند. این نوع رژیم معمولا برای بدنسازان است که همراه ورزش میتوانند مقداری کربوهیدرات مصرف کنند.

اگر مشکلی داشتید، خوب است چربی مصرفی خود را محدود کنید و به تدریج مقداری را که در روز مصرف می کنید، افزایش دهید. در انتها بهتر است این مورد را بیان کنیم که تغییر رژیم غذایی به رژیم کتو در اوایل کار مقداری دشوار خواهد بود. فراموش نکنید که هرچه در آماده کردن غذاها خلاقیت و سلیقه بیشتری به خرج دهید و رسپیهای متنوع را برای وعدههای مختلف امتحان کنید، طول دوره رژیم برای شما سادهتر خواهد بود. ولی مهم اینجاست که در رعایت آن مخصوصا در هفته های اولیه تقلب نکنید تا بدن شما هر چه سریعتر با رژیم غذایی کتوژنیک سازگار گردد. البته قابل ذکر است که در خوردن میان وعده زیاده روی نکنید و تعداد میان وعده ها زیاد نباشد و لازم است کالری دریافتی شما متناسب با فعالیتتان باشد . در روزهای چهارم تا هفتم، کالری دریافتی شما به 1500 میرسد. در رژیم استاندارد کتوژنیک کربوهیدرات 5 درصد، پروتئین 20 درصد و چربی 75 درصد کالری دریافتی روزانه را تشکیل میدهد. رژیم کتوژنیک استاندار SKD: در این روش مصرف چربی زیاد ( 75درصد) ، پروتئین متوسط (20 درصد) و کربوهیدرات کم ( تنها 5 درصد) می باشد. در یک مطالعه بلند مدتی روی 130 هزار نفر از افرادی که از رژیم های کم کربوهیدرات و پرچرب که بر پایه غذاهای حیوانی می باشد، مشاهده شده که میزان مرگ و میر و ابتلا به بیماری های مزمن در مقایسه با افرادی با رزیم های غذای متعادل بیشتر است .

کتوژنیک و بدنسازی

با بررسی نمونه ای از رژیم غذایی کتوژنیک در مورد این موضوع بیشتر خواهید آموخت. قبل از اینکه بخواهید رژیم را شروع کنید و عادات غذایی و سبک زندگی خود را اصلاح کنید، با بلاگ تخفیفان همراه شوید تا نگاهی دقیقتر به رژیم کتوژنیک بیندازیم و آن را بررسی کنیم. سلام رخساره عزیز، خوشحالم که رژیم کتوژنیک بهت کمک کرده تا حدودی به چیزی که می خواستی برسی.ممنونم از اینکه نتیجه استفاده از این رژیم رو برای ما ارسال کردی. در این رژیم باید از هر مواد غذایی که دارای کربوهیدرات است اجتناب کرده و یا آن را به حداقل ممکن مثل مصرف روزانه 50 گرم برسانید. پیروی از رژیم غذایی سیرتفود به سادگی خوردن آن غذاها نیست. یکی دیگر ار مکمل های ورزشی مورد نیاز برای افرادی که از رژیم های کتویی پیروی میکنند پروتئین وی است که پروتئین های وی ایزوله از نظر وجود کربوهیدرات حداقل هستند و گزینه مناسبی به شمار میرود. در نتیجه افرادی که دارای بیماری های مزمن کلیوی هستند به علت بالا بودن مصرف پروتین در رژیم کتو کلیه نمیتواند به علت اسیدی و بازی بودن خون کار خود را به خوبی انجام دهد و سبب بدتر شدن بیماری کلیه میشود از گرفتن رژیم کتوژنیک خودداری نمانید.

نحوه اجرای رژیم کتوژنیک

این موضوع سبب شد تا جیم آبراهامز، «بنیاد چارلی» را پایهگذاری کند تا علاوه بر ترویج این روش درمانی، برای پژوهشهای آتی نیز پول تهیه کند. 4) شیرین کنندههای مصنوعی از جمله (شیرین کنندههای مصنوعی اسپلندا، اکوآل، آسپارتام، آسه سولفام، ساخارین،سوکرالوز، و غیره) – این شیرین کنندهها ممکن است سبب بروز مشکلات مربوط به سلامتی و اضافه وزن شوند. زمانی که رژیم میگیرید، میخواهید چربیهای اضافه بدن و نه عضلات و استخوانها از بین بروند. قهوه تلخ: قهوه تلخ، شما می توانید برای خوشمزه تر شدن قهوه تان به آن خامه اضافه کنید. پنیر با مقدار کم کربوهیدرات، چربی و پروتئین بالا منبع مناسبی برای رژیم کتوژنیک به شمار میآید. دریافت میزان زیاد پروتئین: خیلی از رژیمهای کمکربوهیدرات امکان مصرف پروتئین را بالا میبرند، اما این میتواند یکی از دلایل استپ وزن در رژیم کتوژنیک باشد. برخی از افراد در ابتدای رژیم کتو این علایم که بخشی از آن به علت کمبود مایعات و الکترولیت های بدن است تجربه می کنند اما پس از مدتی بهبود می باسند پس اگر تصمیم دارد رژیم کنوژنیک را امتحان کنید حتما به میزان کافی آب بنوشید و جهت دریافت الکترولیت های کافی از مصرف غذاهای پر پتاسیم و پر سدیم و سایر الکترولیت ها قافل نشوید.