چگونه با رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا بسیار بد برخورد کنیم

مقدار کربوهیدراتی که در سس هزار جزیره وجود دارد برای رژیم کتوژنیک کاملا مناسب است. همان چیزی که برای کاهش قند خون و شروع سریع کاهش وزن مناسب است. رژیم کتو از جنبههای مختلفی میتوانند باعث یک کاهش وزن سریع در افراد شوند. مشخص شده است مصرف زیاد این نوع چربی ها میتونه باعث کنترل سطح قند خون و چربی خون در افراد دیابتی بشه. بیماری استیل: بیماری استیل با شروع در بزرگسالی (AOSD)، یک اختلال التهابی است که با تبهای متوالی روزانه، آرتریت و بثورات پوستی مشخص میشود. مانند: ۱. در طول فعالیتهای طولانی مدت با شدت کم که سوخت فعالیت ورزشی عمدتا به اکسیداسیون چربی متکی است. همانطور که در بالا ذکر شد رژیم های کتو برای کاهش سطح انسولین بسیار عالی هستند. اما همانطور که میدانید، رژیم کتوژنیک به یک تغییر بزرگ در رژیم غذایی شما نیاز دارد، از جمله کاهش مصرف کربوهیدرات و افزایش مصرف چربی.

این اسید های چرب به بدن شما کمک میکنه که از رژیم کتوژنیک نتیجه بهتری رو دریافت کنید. بر اساس داده های USDA، یک فنجان تکه شده از این محصول بیش از 2 گرم فیبر را برای 26 کالری تامین می کند. با یک رژیم کتوژنیک ، کل بدن منبع تامین انرژی خود را در حالتی قرار می دهد تا بیشتر با چربی کار کند و در طول روز چربی بیشتری بسوزاند. در ادامه در مورد 8 نکته ی مهم خارج شدن ار رژیم کتوژنیک بیشتر صحبت میکنیم.

البته تفاوت هایی دارن که در مورد تفاوت رژیم کتوژنیک و اتکینز توی یک مقاله کامل صحبت کردیم. البته باید این نکته در مورد سایر رژیمها را فراموش کنیم که رژیمهای کم چرب باعث افزایش تری گلیسیرید میشود. بنابراین به این نتیجه میرسیم شیرین کننده طبیعی استویا بهترین شیرین کننده دنیاست و تاکنون هیچ ضرری برای آن ثابت نشده است البته از این نکته هم نباید غافل شویم که مصرف اریتریتول و زایلیتول به مراتب خیلی بهتر از مصرف شکر سفید و قند است زیرا کالری و کربوهیرات کمی دارد. این رولها خیلی سرخ شده نیستند و از نظر رژیم مشکلی ندارند. 1. دو عدد پیاز متوسط را خلالی کنید و آنها را سرخ کنید تا طلایی شوند. مقداری گوشت قرمز تکه تکه شده را به همراه پیاز و فلفل دلمه تفت دهید. همچنین در این رولها از سبزیجاتی مثل: کاهو، هویج، قارچ و پیاز استفاده میشود. سبزیجات ریشهای: مثل سیب زمینی، هویج، سیب زمینی شیرین، ترب و …

خارج شدن از استپ وزنی نی نی سایت|رژیم مدیترانه ای دکتر کرمانی|برنامه ترب نی نی سایتمصرف چربی های سالم رژیم غذایی لاغری سریع نه تنها به شما احساس سیری می دهد، بلکه باعث می شود که در طول روز پرخوری نکنید و وزن تان افزایش پیدا نکند. آن ها با شما همکاری خواهند کرد تا یک برنامه رژیم لاغری آنلاین تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنند که می توانید تغییرات کوچک اما مؤثری را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید. یکی از ایرادات این نوع رژیم آنلاین این است که چون تنظیم رژیم شما زمان می برد، ممکن است 2 تا 3 روز طول بکشد تا رژیم شما آماده شود. اما ممکن است تا زمانیکه بدن شما به این رژیم عادت میکند عوارض جانبی هم داشته باشد. بروز علائم خاص نشان دهنده نیاز فوری به مداخله پزشکی اورژانسی زمانی است که علائم خود را نشان دهند. کافی است شما مصرف قند و نشاسته خود را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که پروتئین کافی دریافت میکنید.

زیرا در این رژیم شما از میزان زیادی چربی استفاده می کنید، پس به ناچار مجبور هستید که مصرف فیبر ها را کم کنید و به حداقل برسانید. خرما به دلیل طعم شیرین، مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان ها جایگزین سالم قند سفید در دستورالعمل ها هست. مجله زوم لایف در 12 تیر 1400 به دلیل داشتن کربوهیدرات بالا، بهتر است از نان استفاده نکنید. از آنجا که رژیم کتو نوعی رژیم محدوده کننده با کربوهیدارت کم و چربی بالا است، نیاز است که برای جبران کمبود مواد مغذی در برنامه غذایی این رژیم از یک سری مکمل برای رژیم کتوژنیک استفاده کنید. محدودیت کالری برای مدت طولانی نوعی استرس برای بدن تلقی میشود که میتواند ریزش مو را باعث شود.

مانند سایر محصولات لبنی چرب، کره و خامه سرشار از CLA هستند که ممکن است باعث کاهش چربی شود. بهتر است به جای مصرف میوههای شیرین، از میوههایی مانند توت، آووکادو و زردآلو بیشتر استفاده کنید. ۳. محصولات شیری: شیر، پنیر و بیشتر محصولات شیری بسیار حاوی لاکتوز هستند که گاهی میتواند باعث افزایش سطح قند خون شود و بنابراین در رژیم کتوژنیک باید محدود شوند یا از آنها اجتناب کرد. با این حال، مطالعات نشان داده اند که رژیم کتوژنیک میتواند باعث کاهش وزن، افزایش متابولیسم و کاهش سطح گلوکز و کلسترول خون شود. همچنین در خصوص استپ وزن و انواع آن، دلایل استپ وزن، مناسب ترین راهکارها برای رهایی از استپ وزن، انواع رژیم شوک و مزایای هر یک و هر سوال دیگری که ممکن است در این راستا برای شما مطرح شود کاملترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم.

ما در این مقاله به شما چند غذای کتو دوست پیشنهاد میکنیم تا انتخاب های گسترده تری داشته باشید. همچنین، میتوانید از نوع مورد نظرتان مثل پودر، مایع یا قرص انتخاب کنید. اگر میخواهید وزن خود را کاهش دهید و همچنین پرانرژیتر باشید، میتوانید این رژیم را انتخاب کنید. گل کلم یک انتخاب مناسب برای انواع غذاهای کتو دوست است. در این غذا میگو با طعم سیر به جای سرو شدن به همراه پاستا، با برنج گل کلم درست شده است. گل کلم کم کربوهیدرات و مقوی است و با انواع مختلف ادویه ها و سس ها سازگار است. سلام، برای کاهش وزن با رژیم کتوژنیک زمان پیشنهادی بین 1 تا 4 ماه است، حتی ممکن است تا 6 ما نیز ادامه داشته باشد اما تماماً بستگی به شرایط جسمانی شما دارد. هرچند کربوهیدراتها باعث تولید انرژی فوری میشوند، اما به همان سرعت نیز از بین میروند و شما بیشتر احساس گرسنگی میکنید. This con te᠎nt h​as be​en created ​by GSA Con​tent Generator D​emov᠎ersi᠎on᠎!

رژیم کتوژنیک باعث از بین رفتن چربی های اضافه می شود با توجه به اینکه این چربی ها ارتباط نزدیکی با دیابت نوع 2، پیش دیابت و سندرم متابولک دارند. با توجه به اینکه حدود 75 درصد از رژیم کتوژنیک را چربی تشکیل میدهد، ضروری است که از چربی های سالم مانند آووکادو، روغن زیتون، روغن نارگیل، کره تغذیه شده با علف، روغن نخل ارگانیک با منابع پایدار و برخی آجیل ها و دانه ها استفاده شود. این اسموتی چربیهای امگا 3، فیبر و آنتی اکسیدانها را از دانه چیا تامین میکند. یکی از مشکلات رژیم کتوژنیک، کمبود فیبر است.

این بشقاب شامل گوشت گاو سوخاری و سبزیجات است. سبزیجات با کربوهیدرات پایین : سبزیجات سبز، گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و … در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه در مورد تمامی موارد مربوط به این رژیم خواهیم گفت؛ بنابراین اگر قصد گرفتن رژیم کتوژنیک را دارید همراه ما باشید. می شود ، بنابراین عدم احساس روزمره عالی، نوسان سطح انرژی و کمبود انرژی نقطه شروع بسیاری از ماست. وقتی کربوهیدرات کم مصرف شود بدن انسولین کمتری ترشح میکند و انرژی اضافی را به صورت چربی ذخیره نمیکند و این فرآیند میتواند به رفع اضافه وزن و چاقی کمک کند. وقتی بدن کتون تولید می کند ، وارد یک حالت متابولیکی به نام کتوز می شود. تاریخچه رسمی کتوژنیک به سال ۱۹۲۰ به عنوان یک درمان برای بیماری صرع برمی گردد اگر چه خود کتون بادی ها اولین بار در اواسط ۱۸۰۰، در ادرار بیماران مبتلا به دیابت کشف شد.

اگر شرایط وزن گیری، نوع لباس و خود ترازو یکسان باشد دیگر اشتباه در این مورد اتفاق نمی افتد و افراد دچار ناامیدی در روند کاهش وزن خود نمی شوند. اگر از توت فرنگی تازه استفاده میکنید مقداری یخ نیز به آن اضافه کنید تا غلیظ تر شود. طبق مطالعات بسیار، رژیم کتوژنیک می تواند شدت آسیب های مغزی را کم تر کند و باعث بهبود و احیای دوباره مغز شود. برخی پزشکان تغذیه با تکیه بر رژیم گیاهخواری بر این باورند که رژیم قلیایی (آلکالاین) تنها رژیمی است که میتواند به طول عمر شما کمک کند! اگر به آووکادو علاقهی زیادی دارید و تمایل دارید با نوشیدنیهایی که با آووکادو تهیه میشوند، آشنا شوید، به شما پیشنهاد میکنیم مقالهی اسموتی آووکادو را مطالعه کنید. در نهایت، بهترین راه برای داشتن یک رژیم کتو موثر، تعادل در مصرف مواد غذایی است و همچنین مشورت با یک متخصص تغذیه قبل از شروع به پیگیری این رژیم است.

اما برخی گروه ها بهتر است آن را با رعایت نکات خاص و بعد از مشورت با پزشک انجام دهند. با این حال، بهتر است که در هر صورت، در مصرف مواد غذایی دوز مناسبی را رعایت کنید و در صورتی که میخواهید یک رژیم کتو را پیش بگیرید، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. افت قند خون: چنانچه برای کنترل سطح قند خون، دارو مصرف می کنید پیش از شروع رژیم با پزشک خود مشورت کنید شاید لازم باشد دوز داروها را تغییر دهد. برای مشاهده موارد بیشتر در مورد کاهش وزن با رژیم غذایی این مطلب را نیز مطالعه کنید. بیشتر چربیها مفید بوده و برای سلامتی ما ضروری هستند – به همین دلیل است که به عنوان اسیدهای چرب ضروری و اسیدهای آمینه ضروری (پروتئین) شناخته میشوند. با اینکه بیشتر مطالعات بر روی رژیم کتوژنیک استاندارد و رژیم کتوژنیک با پروتئین بالا صورت گرفته است، ولی رژیمهای کتوژنیک هدفمند و دورهای روشهای پیشرفتهتری هستند و عمدتا توسط ورزشکاران و بدنسازان مورد استفاده قرار میگیرند.

با توجه به اثر مستقیم چاقی بر روی سرطان، یکی از رژیمهای موثر در پیشگیری و کنترل این بیماری رژیم کتوژنیک است که با محدود کردن کربوهیدرات رشد سلولهای سرطانی را متوقف میکند. با این حال، مصرف زیاد غذاهای غنی از کربوهیدرات به طور کلی می تواند کبد چرب را بدتر کند، زیرا کبد کربوهیدرات اضافی را به چربی تبدیل می کند و موجب چربی کبد خواهد شد. بدن شما ابتدا شروع به مصرف ذخیره گلیکوژن شما می کند و شما با از دست دادن آب بدن وزن کم می کنید.

به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این رژیم به دلیل این که بدن وارد فاز کتوزیس میشود، روزهای اول فرد یک کاهش وزن زیادی را تجربه میکند که دلیل آن از دست دادن مقدار زیادی از آب بدن است. برای درست کردن مافین بلوبری از پودر نارگیل و اریتریتول که یک الکل است استفاده میشود. به علت کتونمی، استون موجود در بدن گاهی اوقات توسط الکل دهیدروژناز کبدی به ایزوپروپانول کاهش می یابد که می تواند نتیجه آزمایش تنفس الکل مثبت را ایجاد کند. وقتی کربوهیدرات بسیار کمی در رژیم غذایی مصرف شود ، کبد وارد مسیری می شود که از چربی ، کتون تولید می کند. سپس این کتون ها به عنوان منبع سوخت در بدن ، به ویژه برای مغز استفاده می شوند.

انسان ها همیشه از کتون ها به عنوان سوخت استفاده می کنند. خوردن یک رژیم غذایی با چربی بالا میتواند عملکرد فیزیکی را با افزایش سطح میتوکندری خود بهبود بخشد و باعث تقویت توانایی سلولهای بدن برای استفاده از چربی شود. برخلاف اسموتیهای معمولی که مملو از میوهها و قندهای اضافی هستند، این نوع اسموتیها دارای مقدار زیادی چربی سالم هستند و باعث میشوند مدت بیشتری احساس سیری میکنید. 2. میوههای شیرین: اکثر میوهها شیرین هستند و در رژیم کتوژنیک محدود میشوند. اما اگر تمرکز شما روی عضله سازی یا حفظ عضلات نیز میباشد، پس رژیمهای با کربوهیدرات بالاتر عموما بهترین انتخاب شما محسوب میشوند.

با تغییر سبک غذایی و مصرف چربی و پروتئین به جای کربوهیدرات، بدن شما وارد فازی به نام کتوز می شود. رژیم کتوژنیک یا کتو The Ketogenic Diet یک رژیم کم کربوهیدرات ، با پروتئین متوسط و چربی بالا است که می تواند به فرد کمک کند تا چربی سوزی در بدن او به طور موثرتری انجام شود. بر اساس بیش از 20 تحقیق ثابت شده است که این نوع رژیم غذایی به چربی سوزی کمک کرده و سطح سلامتی شما را افزایش می دهد. برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص خرما آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم. اولئوروپئین اصلی ترین آنتی اکسیدان زیتون است که خواص ضد التهابی بالایی داشته و به محافظت از سلول ها در برابر آسیب کمک می کند. درمان آکنه و جوش صورت: روغن آفتابگردان منبع خوبی از اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک اسید و استریک اسید است که خواص ضد باکتریایی دارند و به درمان آکنه و جوش صورت کمک میکنند.

این رژیم میتواند برای کاهش وزن، کنترل قند خون، بهبود سلامت قلب و مغز و درمان برخی بیماریها مانند صرع، دیابت و آلزایمر مفید باشد. در این روش احتمال کاهش وزن، هایپوگلایسمی، نیاز به درمان اسیدوز و دهیدراتاسیون کمتر است. خطری که رژیم های کتو ممکن است در رابطه با سلامت سیستم قلبی عروقی در استفاده طولانی مدت ایجاد کند همچنان مورد بررسی است . ● خوردن پروتیین زیاد می تواند در رسیدن به حالت کتوز تداخل ایجاد کند.

رفتن به رژیم کربوهیدرات کم همچنین به معنای این است که احتمالاً چندان مقدار زیادی چربی مصرف نمیکنید که در صورت تلاش برای ورود بدن به حالت کتوزیس اتفاق میافتد، و به جای آن از پروتئینهای لاغر و سبزیجات پرکننده برای تأمین انرژی استفاده میکنید. تمامی این تغییرات، به یاختههای عصبی مغز کمک میکند تا در جریان تشنج و افزایش نیاز به انرژی، پایداری خود را حفظ کنند و بدین ترتیب، احتمالاً اجسام کتونی دارای اثرات محافظتی برای یاختههای عصبی هستند. با اینکه اسنکها معمولا مقادیر زیادی کربوهیدرات در خود دارند، اما هنوز میتوانید انواع سالمتری از آنها را درست کرده و میل کنید. پس از اینکه میگو ها آماده شدند، پستو را به عنوان چاشنی روی آن ها بریزید و میل کنید. میگو ها را پاک کنید. از آنجایی که رژیم کتوژنیک در دسته رژیمهای خاص و محدود قرار میگیرد، افرادی که میخواهند این رژیم را دنبال کنند، باید دقیقاً بدانند کدام غذاها را باید محدود کنند یا از آنها اجتناب کنند.

95.2% از مبتلایان به دیابت که رژیم کتوژنیک را دنبال کردند، توانستند مصرف داروهای دیابتشان را قطع کنند یا کاهش بدهند. این رژیم شامل دوره هایی با مصرف کربوهیدرات بالاتر است ، مانند ۵ روز کتوژنیک و به دنبال آن ۲ روز با رژیم با کربوهیدرات بالا. رژیم های کتوژنیک دوره ای یا هدفمند روش های تغذیه ای پیشرفته تری هستند و در درجه اول توسط بدنسازان یا ورزشکاران حرفه ای استفاده می شوند. شیرینیهای آماده که ارزان است و از سایتها یا شیرینی فروشی سفارش میدهید، برای دوره رژیم کتوژنیک مناسب نیستند و بهتر است برای جواب گرفتن از رژیم آن را محدود کنید و یا از انواع شیرینی ساده و رژیمی استفاده کنید. در آخر اسموتی آماده شده را داخل لیوان ریخته و از مزه آن لذت ببرید.

این اسموتی را حتما امتحان کنید زیرا با چهار ماده کم کربوهیدات آماده میشود. برخی از مشکلات فشار خون با افزایش وزن بیش از حد در ارتباط است و رژیم کتو می تواند در این زمینه ناجی شما باشد؛ زیرا کتو منجر به کاهش وزن شما می گردد. درست کردن این غذا 10 دقیقه وقت میگیرد و در مواقعی که سرتان شلوغ است کمک بزرگی برای شما خواهد بود. در تحقیق دیگری گروهی از افراد که رژیم کتوژنیک داشتند ۱۱.۱ کیلوگرم و افراد گروهی که رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا داشتند ۶.۹ کیلوگرم وزن کم کردند. این نوع از کد تخفیف دکتر کرمانی نیز خود را خیلی خوب با نامش معرفی مینماید. برای آسان کردن این رژیم در این مطلب 5 دستور تهیه اسموتی کتو را معرفی میکنیم که میتوانید با مصرف آنها خیلی راحت وزن کم کنید. مرغ یکی از مواد اولیه محبوب برای تهیه انواع غذاهای رژیمی است که از ترکیب آن با سبزیجات و ادویههای مختلف غذاهای خوش عطر و طعمی را میتوان پخت.

استفاده از رژیم مدیترانه ای به شکل ثابتی تعریف نشده است، زیرا مردم اطراف دریای مدیترانه در کشورهای مختلف متفاوتند و غذاهای متفاوتی مصرف می کنند. به جای آن، میتوانید از میوههای کم کربوهیدرات استفاده کنید. این اسموتی کتو طعم فوق العاده و قوام مناسب دارد و غنی از مواد مغذی است که میتوانید برای صبحانه یا میان وعده از مزه آن لذت ببرید. سپس اسموتی خود را با یک شاخه نعنا یا تکههای نارگیل خرد شده تزئین کرده و لذت ببرید! این اسموتی همچنین شامل چربیهای سالم از روغن نارگیل شیر نارگیل و مقدار مناسبی از پروتئین است.

خرید اینترنتی انواع نان شامل سنگک، بربری، لواش، نانهای پروتئین و چند غله در این رژیم باید محدود شود و شما تا مدتی نمیتوانید از این رژیم همیشگی خود استفاده کنید. برای این دلیل، غذاهایی که شامل کربوهیدرات زیادی هستند مانند نان، برنج، ماکارونی، سیب زمینی و ذرت باید از رژیم غذایی شما حذف شوند. برخی از غلات شامل جو، برنج، نان، آرد، کنجد و ذرت هستند. ۲. سیبزمینی و سایر محصولات نشاستهدار: سیبزمینی، ذرت، برنج، تنباکو، ذرت شیرین و سایر محصولاتی که حاوی نشاسته هستند، باید در رژیم کتو محدود شوند یا بهتر است از آنها اجتناب شود. از میوههایی با مقدار زیادی کربوهیدرات در رژیم کتو باید اجتناب کرد. با توجه به اینکه رژیم کتوژنیک میتواند به کاهش سطح انسولین کمک کند؛ این مساله میتواند در بهبود سندرم تخمدان پلیکیستیک نقش داشته باشد. علی رغم اینکه گوجه به عنوان سبزیجات در بسیاری از غذاها و دستورهای غذایی استفاده می شود، ولی در علم گیاه شناسی جزء دسته میوه ها طبقه بندی می شود.

3. غذاهای پر قند: برای اینکه به رژیم کتوژنیک وفاداری کنید، باید از غذاهایی که پر از قند هستند، خودداری کنید. غذاهای پرچرب، چربیهای حیوانی، چیپس سیبزمینی، نوشیدنیهای گازدار و قندی و دیگر غذاهای پر کربوهیدرات از جمله مواردی هستند که اگر هدف شما کاهش وزن هست باید از آنها دوری کنید. هرچند میلک شیکهای معمولی مملو از شکر و مواد افزودنی هستند اما این اسموتی خوشمزه ترکیبات بدون قند اضافه دارد که میتواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

بدون این که احساس گناه کنید از طعم این میلک شیک شکلاتی لذت ببرید. بهتر است از محصولات بدون شیر و کم چرب استفاده کنید. شامل اسرار اثبات شده کاهش وزن با استفاده از برنامه غذایی هک، اتوفاژی و دستور العمل های کم کربوهیدرات است. رژیم کتوژنیک یا کتو رژیمی حاوی کربوهیدرات کم، چربی زیاد و مقداری پروتئین است که مدعی است با این محتویات جهت کم کردن وزن بسیار موثر است. این غذا مقادیر زیادی چربی و پروتئین دارد و در هر سهم آن حدودا 3 گرم کربوهیدرات وجود دارد.

هر سهم آن حاوی 7 گرم کربوهیدرات است. کتوژنیک از جمله رژیم های لاغری تخصصی است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. رژیم غذایی لاغری سریع تحقیقات بیشتری برای درک نقش رژیم کتوژنیک در درمان یا بهبود اختلال اسکیزوفرنی لازم است، زیرا مطالعات موجود فعلی، یا مطالعات حیوانی بوده و یا مطالعات موردی هستند، اما مزایای یک رژیم غذایی کم چربی و دارای کربوهیدرات کم در مغز و اعصاب امیدبخش است. در سایت آردایت نیز در بعضی موارد خاص رژیم کتوژنیک را که جهت لاغری سریع یا بیرون آمدن از استپ وزن و درمان چاقی تجویز شده است این مزایا دیده شده است. با این حال، اگر بدن در دمای کم و هوای سرد قرار داشته باشد، امکان کاهش وزن فرد مورد نظر، کمتر شده و روند لاغری او دشوار میشود. همه مواد را در یک مخلوط کن اضافه کنید و با دور تند مخلوط کنید تا به طور کامل با هم ترکیب شوند.

همه مواد را داخل مخلوط کن با دور تند برای چند دقیقه هم بزنید. اگر ادامه داشت، سعی کنید بیشتر سبزیجات با فیبر بالا بخورید. بیشتر بدانید: چرا هرچه تلاش میکنید وزن کم نمیکنید؟ هرچه کربوهیدرات کمتری در رژیم غذایی وجود داشته باشد ، به نظر می رسد برای رسیدن به کتوز در کاهش وزن یا بهبود دیابت نوع ۲ موثرتر است. در اینجور مواقع میتوان از مکملهای غذایی زیر نظر پزشک یا مشاور تغذیه استفاده نمود. به احتمال زیاد باید میزان کربوهیدرات دریافتی را زیر ۵۰ گرم کربوهیدرات خالص در روز نگه دارید ، در حالت ایده آل بهتر است این مقدار زیر ۲۰ گرم باشد.