پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402


پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402 را با ما در ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 30 بوندسلیگا از ساعت 22:00 در ونوویا روهر اشتادیون رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال دورتموند که در این فصل بوندسلیگای آلمان شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به قهرمانی پس از 11 سال دارد و تلاش می‎کند تا با ادین ترزیچ به سلطه 11 ساله باواریایی‌ها در بوندسلیگا پایان دهد، امشب در ونوویا روهر اشتادیون میهمان بوخوم است و از ساعت 22:00 به وقت ایران برای حفظ صدرنشینی به میدان خواهد رفت؛ برای تماشای پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402
(برای تماشای پخش زنده دیدار دورتموند و بوخوم بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402

پخش زنده بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال بروسیا دورتموند آلمان که در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا است، موقعیت این را دارد که پس از 11 سال بوندسلیگا را فتح کند و شاید موقعیتی بهتر از این در اختیار زنبورها قرار نگیرد.

بایرن مونیخ که با تصمیمات عجیب اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ و البته پس از اخراج ناگلزمن و حضور توخل بر روی نیمکت اوضاع جالبی ندارد حالا به جای رسیدن به سه‌گانه در آستانه فتح هیچ‌گانه است و این بهترین موقعیت را در اختیار دورتموند ادین ترزیچ قرار داده که بتواند برای اولین بار پس از دوران یورگن کلوپ فاتح بوندسلیگا شود و به سلطه 11 ساله بایرن خاتمه دهد.

دورتموند که در این فصل به آرزویی که با ارلینگ هالند هم نتوانسته بود به آن برسد بسیار نزدیک است، در هفته 30 بوندسلیگا باید به مصاف بوخوم تیم رده پانزدهم جدول برود که سخت برای بقا در لیگ می‌جنگد و از این رو می‌تواند بازی سختی برای زنبورها باشد.

شاگردان ترزیچ در 5 دیدار اخیر خود 3 برد، 1 مساوی و 1 باخت بدست آورده که فرم درخشانی نیست اما به لطف شرایط افتضاح بایرن، زنبورها را به صدر رسانده است.

اما بوخوم که در این فصل برای بقا در لیگ تلاش می‌کند در 5 دیدار اخیر خود 2 باخت، 2 مساوی و 1 برد را بدست آورده و با منطقه سقوط تنها 2 امتیاز فاصله دارد

شما مخاطبان عزیز ورزشی می‌توانید پخش زنده دیدار بوخوم و دورتموند 8 اردیبهشت 1402 را از ساعت 22:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام