پخش زنده بازی ذوب آهن – استقلال | 17:30 روز شنبه + حواشی، جزئیات و تکمیلی


پخش زنده بازی ذوب آهن و استقلال را امروز شنبه به صورت رایگان در لینک زیر تماشا کنید:

پخش زنده

خبرورزشی: زنان استقلالی از تماشای بازی استقلال محروم شدند!

زنان استقلالی از تماشای بازی استقلال محروم شدند!

هواداران بانوی استقلال نمی‌توانند مسابقه این تیم مقابل ذوب آهن را از نزدیک تماشا کنند.

استقلال در حالی عصر شنبه به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که به احتمال بسیار زیاد بانوان استقلالی اجازه حضور در ورزشگاه فولادشهر را پیدا نخواهند کرد.

یکی از عوامل برگزاری این مسابقه پیرامون شرایط مذکور به خبر ورزشی گفت: موقعیت برای حضور بانوان در ورزشگاه فولادشهر فراهم نیست و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم یعنی عصر روز جمعه، هیچ ابلاغی مبنی بر اینکه بخشی از استادیوم را به هواداران خانم اختصاص بدهیم، نشده است بنابراین بسیار بعید به نظر می‌رسد که در ساعات آینده اتفاق دیگری رخ بدهد و قاعدتاً بازی ذوب آهن استقلال صرفاً در حضور تماشاگران آقا برگزار خواهد شد. ما تابع دستورات هستیم و آن را اجرا می‌کنیم. برای این بازی هیچ دستورالعملی پیرامون حضور هواداران خانم در ورزشگاه ابلاغ نشده است و از بانوان محترمه تقاضا می‌کنیم مسابقه را توسط تلویزیون دنبال کنند و مقابل ورزشگاه فولادشهر جمع نشوند.

فوتبال 360: ۱۱ نکته که باید پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان – استقلال تهران بدانید؛ ادامه روزهای خوب

03 آذر 1402 ساعت 11:3065 نظر

۱۱ نکته که باید پیش از بازی ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران بدانید؛ ادامه روزهای خوب

تیم‌های اول و دوم جدول در پایان هفته دهم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دیدارهای هفته یازدهم لیگ روز شنبه ۴ آذر ماه با برگزاری 3 مسابقه پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین بازی استقلال، صدرنشین فعلی لیگ در ورزشگاه فولادشهر میهمان ذوب‌آهن اصفهان است. این مسابقه از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد. به بهانه این تقابل 11 نکته مهم این بازی مرور شده است.

1. استقلال در پایان هفته دهم با ۹ بازی و ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ بود. استقلال بهترین عملکردش در تاریخ لیگ برتر را پس از ۹ بازی به‌ثبت رسانده است. این تیم با هر نتیجه‌ای جایگاهش تغییر نخواهد کرد اماطبیعتاً این تیم در صورت پیروزی جایگاه خود را مستحکم‌تر خواهد ساخت. با از دست دادن امتیاز، کورس بالای جدول گرم‌تر خواهد شد.

2. ذوب‌آهن در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. این تیم در پایان هفته دهم با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار داشت. این بهترین عملکرد ذوب‌آهن تا این مقطع از فصل در ۱۳ فصل گذشته است. ذوب‌آهن با شکست در رتبه سوم جای خواهد گرفت اما در غیر این صورت رتبه دوم خود را حفظ خواهد کرد.

3. استقلال در ۶ هفته اخیر به ۵ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. استقلال با ۶ کلین‌شیت رکورددار لیگ است. ذوب‌آهن هم در این ۶ هفته به ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیده است. درخشش این فصل ذوب‌آهن بیشتر در بازی‌های خارج از خانه بوده و این تیم در خانه تنها یک‌بار به پیروزی رسیده است. استقلال تنها شکست این فصلش را در اصفهان برابر سپاهان متحمل شده است.

4. بر اساس آمار«متریکا»، استقلال در نرخ تبدیل شوت به گل،‌ شوت در چارچوب، دقت شوت و نبرد هوایی موفق یکی از ۳ تیم برتر لیگ است. این تیم ضعیف‌ترین آمار را در زمینه دریبل دارد. ذوب‌آهن برعکس استقلال در شوت چارچوب و دقت شوت یکی از ۳ تیم ضعیف لیگ است. این تیم بهترین آمار را در زمینه تکل دارد.

5. استقلال در 5 تقابل قبلی با ذوب‌آهن در تمام رقابت‌ها به پیروزی رسیده است. ذوب‌آهن در 6 مصاف اخیر با استقلال در لیگ برتر تنها در یک بازی موفق به گلزنی شده است. این تیم در 10 رویارویی گذشته در لیگ تنها یک‌بار بر استقلال غلبه کرده است. 

6. محمد ربیعی و جواد نکونام در این مسابقه به دنبال طلسم‌شکنی هستند. محمد ربیعی ۶ بار در لیگ برتر مقابل استقلال قرار گرفته که هرگز به پیروزی نرسیده و حاصل آن ۲ تساوی و ۴ شکست بوده است. نکونام هم 5 رویارویی با ربیعی داشته و هیچگاه طعم پیروزی را نچشیده و به ۳ تساوی و ۲ باخت دست یافته است. ربیعی تنها مربی‌است که نکونام بیش از ۲ بار با آن دیدار داشته اما مقابل آن برنده نشده است.

7. وریا غفوری، مهدی رجب‌زاده و کوین یامگا با ۴ گل بیشترین گل زده را در این تقابل دارند که در این بین یامگا این شانس را دارد که آمار خود را بهتر کند. یامگا آمار فوق‌العاده‌ای برابر ذوب‌آهن دارد و در ۴ مصاف با این تیم ۴ گل زده است. قاسم حدادی‌فر با ۲۲ بازی رکورددار حضور در این تقابل است و در بین بازیکنان فعلی مهدی مهدی‌پور با ۱۲ بازی بیشترین آمار را دارد.

8. مهرداد محمدی با نمره ۷.۳۵ بهترین بازیکن استقلال و سومین بازیکن برتر لیگ است. این بازیکن با ۳ گل،‌ در استقلال رکورددار است. محمدجواد محمدی وضعیت مشابهی در ذوب‌آهن دارد. این بازیکن با نمره 7.23 بهترین بازیکن این تیم است و با ۴ گل بهترین گلزن این تیم به شمار می‌آید.

9. امیرارسلان مطهری، زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور بازیکنان استقلال هستند که سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارند. محمدجواد محمدی و سبحان خاقانی هم بازیکنان سابق استقلال هستند که در ذوب‌آهن حضور دارند. هر ۲ مربی شاگردان سابق خود را در تیم مقابل می‌بینند. ایمان سلیمی که با محمد ربیعی تجربه همکاری در مس رفسنجان را دارد در استقلال بازی می‌کند. سجاد آشوری، عرفان معصومی و مجید علیاری هم قبلاً با نکونام همکاری داشته‌اند.

10. سبحان خاقانی که در ابتدای فصل برای استقلال بازی کرد، غایب مهم این بازی برای ذوب‌آهن است و به دلیل پارگی رباط احتمالاً فصل را از دست بدهد. آرش قادری هم دیگر بازیکن آسیب‌دیده ذوب‌آهن است. در ترکیب استقلال هم محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی نخواهد کرد.

11. امیر سامان سلطانی داور این مسابقه خواهد بود. سلطانی با ۴ قضاوت یکی از پرکارترین داوران این فصل بوده و برای اولین‌بار دیدار این دو تیم را سوت خواهد زد. ۵۶ درصد کاربران سایت فوتبال ۳۶۰، برد استقلال را پیش‌بینی کرده‌اند. ۲۹ درصد نتیجه تساوی را حدس زدند و ۱۵ درصد رای به برتری ذوب‌آهن داده‌اند. پرتکرارترین نتیجه این مسابقه تساوی ۱-۱ است که ۲۲ درصد آن را پیش‌بینی کرده‌اند

.انتهای پیام



Source link