پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ عربستان 2024_2023


پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 را در ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته دوم لیگ فوتبال عربستان از ساعت 21:30 در ورزشگاه KSU ریاض رودررو می‌شوند.

النصر عربستان یکی از تیم‌های پروژه دیوانه‌وار فوتبال عربستان سعودی است و به نوعی آغازکننده آن چراکه کمتر از یکسال پیش این باشگاه با خرید کریستیانو رونالدو وقوع یک پروژه عجیب و غریب فوتبال در عربستان را نوید داد.

النصر در این فصل بازیکنان بزرگی از جمله مارسلو بروزوویچ را از اینتر، سکو فوفانا را از لانس، الکس تلس را از منچستریونایتد، سادیو مانه را از بایرن مونیخ و نهایتا داوید اوسپینا را از ناپولی به خدمت گرفت تا در کنار تالیسکا و رونالدو ترکیب خطرناکی را سامان دهند.

النصر که در هفته نخست و در دیداری که به جز مانه دیگر ستارگان زردهای ریاض پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های عرب در حال استراحت بودند به الاتفاق استیون جرارد باخت تا لیگ برای یاران رونالدو خوب آغاز نشود.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید:

پخش زنده النصر عربستان و التعاون عربستان 27 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ عربستان 2024_2023
پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ عربستان 2024_2023

پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402

تیم فوتبال النصر عربستان که متعلق به پایتخت عربستان ریاض است و از پرطرفدار ترین و بزرگترین تیم‌های این کشور محسوب می‌شود در تاریخ خود 9 قهرمانی در لیگ عربستان و 6 قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه خود دارد.

زرد و آبی‌های ریاض در این فصل 5 ستاره نامدار فوتبال اروپا، مارسلو بروزوویچ را از اینتر، سکو فوفانا را از لانس، الکس تلس را از منچستریونایتد، سادیو مانه را از بایرن مونیخ و نهایتا داوید اوسپینا را از ناپولی به خدمت گرفتند تا در کنار تالیسکا و رونالدو ترکیب خطرناکی را سامان دهند.

النصر در دیدار هفته اول خود به سبب غیبت ستارگان نامدارش به تیم استیون جرارد الاتفاق عربستان باخت تا حالا لیگ را نه چندان خوب آغاز کند؛ النصر در فصل گذشته دستش از جام کوتاه ماند و با 67 امتیاز و 5 امتیاز کمتر نسبت به قهرمان، نایب قهرمان شد اما حالا تشنه بردن جام است.

اما التعاون عربستان که در فصل گذشته از تیم‌های خوب و سرحال بود با 55 امتیاز موفق به کسب رتبه پنجم شد و حالا به فکر رویاپردازی‌های بیشتر است.

اما شما مخاطبان عزیز ورزشی می‌توانید پخش زنده النصر و التعاون 27 مرداد 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام