معرفی هتل های خیابان امام رضا مشهد نزدیک حرم


رپورتاژ آگهی

در شهر مشهد به‌منظور رفاه هرچه بیشتر زائرین هتل‌های بسیاری در خیابان امام رضا دیده می‌شود که هریک امکانات ویژه‌ای را در اختیار افراد قرار می‌دهند. تمامی این هتل‌ها، فاصله اندکی با حرم مطهر داشته و شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به زیارت از حرم بروید. انتخاب میان هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های خیابان امام رضا در واقع به میزان بودجه و اولویت‌های شما بستگی دارد. بعضی از این هتل‌ها دارای پارکینگ و سرویس رفت‌وبرگشت به حرم هستند. از جمله بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم می‌توان به هتل قصر بین‌لمللی مشهد، هتل الماس ۲ مشهد، هتل درویشی مشهد و‌… اشاره کرد‌.

هتل های خیابان امام رضا 1مشهد

خیابان امام رضا ۱ در واقع در لیست پرترددترین خیابان‌های مشهد جای دارد که در لیست هتل های نزدیک حرم جای داشته و به علت نزدیکی با حرم مطهر امام رضا از جمله محبوب‌ترین مقاصد توریستی به‌حساب می‌آید. در این خیابان هتل‌ها و امکانات متنوعی به‌چشم‌ می‌خورد که می‌تواند به نیازهای مختلف مسافران و زائران پاسخ دهد. موارد زیر، اشاره به هتل‌های خیابان امام رضا 1 دارد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

از جمله واحدهای سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌توان به هتل آپارتمان ملل مشهد اشاره کرد که در سال ۱۳۸۲ آماده بهره‌برداری شد. این هتل فاصله اندکی با حرم مطهر داشته و شما تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. در سال ۱۳۹۲ به‌منظور بهبود امکانات و خدمات شاهد بازسازی هتل آپارتمان ملل بودیم. با سکونت یافتن در اتاق‌های این هتل می‌توانید نمای خیابان و کوچه را مشاهده کنید. از جمله امکانات آن می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، صبحانه، روم‌ سرویس، امکان پخت‌وپز، لوازم بهداشتی اشاره کرد.

آدرس: ميدان بيت المقدس( فلکه آب)، امام رضا ۱

هتل آپارتمان اخوان مشهد

هتل آپارتمان اخوان مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های خوب و اقتصادی مشهد به‌شمار می‌رود که فاصله آن کمی با حرم رضوی داشته و شما می‌توانید با ۳ تا ۵ دقیقه پیاده‌روی خودتان را به حرم برسانید. در این هتل آپارتمان ۲۶ واحد اقامتی در چهار طبقه وجود داشته که امکان رزرو اتاق‌های آن در مدل‌های متنوع دوتخته، سه‌تخته، آپارتمان‌های یک خوابه 4 تخته، پنج تخته و دوخوابه‌های 7 تخته وجود دارد.

این هتل مجهز به رستوران بوده و از جمله امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، پارکینگ با ظرفیت محدود و… اشاره کرد. امکان میل صبحانه در هتل آپارتمان اخوان به‌شکل بوفه وجود داشته و جهت صرف ناهار و شام یک منو پیش‌ روی آن‌ها قرار داده می‌شود. رستوران این هتل در طبقه همکف قرار گرفته و ۹۰ نفر ظرفیت دارد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 1

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد از جمله هتل‌های باسابقه در شهر مشهد بوده که در زمینه صنعت هتلداری و گردشگری فعالیت زیادی داشته است. ساخت این هتل در پنج طبقه انجام گرفته و مجهز به ۱۸ واحد اقامتی است. در بعضی اتاق‌های این هتل شما می‌‌توانید نمای کوچه را مشاهده کنید. بازسازی هتل آپارتمان اصفهانی مشهد به‌منظور ارائه خدمات بهتر و کامل‌تر در سال ۱۳۹۳ انجام گرفت. این هتل فاصله اندکی با حرم مطهر داشته و شما تنها با ده دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به مقصد موردنظر برسانید.

هتل آپارتمان اصفهانی مشهد مجهز به رستوران نیز بوده که در طبقه همکف قرار دارند و شما می‌توانید از ساعت 8.30 الی 10 جهت صرف صبحانه به سالن صبحانه‌خوری مراجعه کنید. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به پارکینگ، اینترنت در اتاق، صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن صبحانه‌خوری، امکان صرف صبحانه در اتاق، اینترنت در لابی و… اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 1

هتل های خیابان امام رضا 5

در شهر مشهد هتل‌های بسیاری دیده می‌شود که تعداد زیادی از آن‌ها در خیابان امام رضا ۵ قرار گرفته‌اند. هریک از این هتل‌ها از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند و فاصله اندکی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارند‌. شما برحسب سلیقه و بودجه خود می‌توانید در هریک اقامت گزینید.

هتل آپارتمان آبی مشهد

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان با قیمت مناسب هستید، هتل آپارتمان آبی مشهد گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. این هتل به حرم بسیار نزدیک بوده و برای رسیدن به حرم از هتل، تنها کافیست ده دقیقه پیاده‌روی کنید‌. افتتاح هتل آپارتمان آبی مشهد به سال ۱۳۸۰ برمی‌گردد و در سال ۱۳۹۶ مجدداً بازسازی آن انجام گرفت. ظرفیت این هتل با چهار طبقه و شانزده اتاق در حدود ۷۰ نفر بوده ‌و امکان اقامت یافتن آن‌ها در واحدهایی به‌صورت اتاق‌های 2تخته و 3تخته و آپارتمان های 4 تخته و 5 تخته وجود دارد. شما به هنگام سکونت یافتن در اتاق‌های این هتل آپارتمان می‌توانید نمای کوچه و خیابان را مشاهده کنند. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به رستوران، اینترنت رایگان در لابی به صورت نامحدود، حمام، لوازم بهداشتی، قفل درب اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش و… اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۵

هتل آپارتمان دوستان مشهد

هتل آپارتمان دوستان مشهد یکی از بهترین هتل‌های موجود در خیابان امام رضا ۵ بوده که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. شما تنها با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به حرم برسانید و به زیارت بپردازید. نظافت و تمیزی همواره در اتاق‌های این هتل حرف اول را می‌زند. ساخت این هتل به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد و بازسازی آن نیز به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به میهمانان عزیز در سال ۱۳۹۰ انجام گرفت. در این هتل آپارتمان در واقع سی عدد اتاق دنج و زیبا وجود داشته و از جمله امکانات آن می‌توان به رستوران، اینترنت، پارکینگ، سرویس ایرانی، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و… اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 5، چهنو 4

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

به هنگام قدم زدن در خیابان امام رضا ۵، بی‌شک متوجه هتل آپارتمانی تحت عنوان شباهنگ مشهد خواهید شد که ساخت آن به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد و دارای شش طبقه و ۵۲ واحد اقامتی است. اتاق‌های موجود در این هتل به‌صورت یک تا چهارتخته بوده و شما با سکونت یافتن در آن‌ها می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از خیابان و کوچه را مشاهده کنید. هتل آپارتمان شباهنگ مشهد در لیست هتل‌های دوستاره و باکیفیت جای دارند. در سال ۱۳۹۵ نیز شاهد بازسازی این هتل بودیم تا بتواند خدمات‌رسانی بهتری داشته باشد.

فاصله اندکی میان هتل آپارتمان شباهنگ و حرم مطهر دیده می‌شود و شما تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به زیارت بپردازید. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به وای‌فای، خدمات نظافت روزانه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بیدارباش، سیستم تهویه، رستوران، صبحانه رایگان و.‌‌.. اشاره کرد. رستوران هتل در طبقه منفی یک قرار گرفته است و در ساعات خاصی شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام خود را میل کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، ابتدای امام رضا 5

هتل های خیابان امام رضا 2

در صورتی که در خیابان امام رضا دو قدم می‌زنید و در جستجوی بهترین هتل‌های این اطراف هستید، بهتر است نگاهی به موارد زیر داشته باشید. این هتل‌ها امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما می‌گذارند و از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل کیانا مشهد

در صورتی که مایل هستید در هر ساعتی از شبانه‌روز به حرم مطهر سر بزنید، هتل کیانا گزینه خوبی برای شما است. تنها کافیست به مدت شش دقیقه پیاده‌روی کنید تا بتوانید از حرم مطهر زیارت کنید. هتل کیانا مشهد در واقع هتلی چهارستاره به‌حساب می‌آید که طراحی و معماری بی‌نظیر آن همگان را مجذوب خود ساخته است. در سال ۱۳۹۱ شاهد افتتاح این هتل در شش طبقه بودیم‌. هتل کیانا مشهد یک پارکینگ مسقف با ظرفیت محدود داشته و شما می‌توانید از این خدمات به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید. این هتل در واقع اتاق‌های متنوعی داشته و ۱۱۰ واحد اتاقی در این هتل موجود است.

واحدهای اقامتی به شکل دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته، کانکت و آپارتمان به میهمانان عزیز ارائه می‌شود. با سکونت یافتن در اتاق‌های داخل و انداختن نگاهی به پنجره اتاق شما می‌توانید نمایی زیبا از خیابان یا حیاط باصفای هتل را مشاهده نمایید. ظرفیت آپارتمان‌ها و اتاق‌های کانکت این هتل به چهارنفر می‌رسد؛ این مدل اتاق‌ها گزینه مناسبی برای خانواده‌ها و سفرهای دسته‌جمعی به‌حساب می‌آیند. از جمله امکانات هتل کیانا مشهد می‌توان به رستوران، جکوزی، سونا، کافی‌شاپ، خدمات اينترنت بی‌سیم در بخش پذیرش، خدمات خشکشویی و… اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

هتل سقا مشهد

در سال ۱۳۹۲ شاهد رونمایی از هتل سقا مشهد به‌منظور پذیرایی از زائران حرم مطهر امام رضا بودیم‌. همچنین برای اینکه سطح کیفی امکانات و خدمات این هتل افزایش پیدا کند، این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دوستاره داشته و دارای ۹ طبقه است که در این طبقات، ۸۲ اتاق به‌همراه تمامی امکانات اقامتی وجود دارد. در بعضی از اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی زیبا از حرم مطهر یا کوچه دیده می‌شود.

هتل سقا مشهد در فاصله‌ای نزدیک در حدود 1.3 کیلومتر نسبت‌به حرم مطهر امام رضا قرار گرفته و شما با کمی رانندگی می‌توانید خودتان را به این هتل برسانید. در طبقه منفی یک این هتل نیز یک رستوران عالی قرار گرفته که هشتاد نفر ظرفیت دارد و شما می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را در ساعات معینی در این مکان میل نمایید. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به داشتن اینترنت، پارکینگ، رستوران، اینترنت در اتاق، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد.

آدرس: مشهد , خیابان امام رضا , امام رضا 2

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد از جمله هتل‌های سه ستاره به‌حساب می‌آید که طراحی شیک و مدرنی دارد و بهره‌برداری آن به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و فاصله کمی در حدود ۵۰۰ متر با حرم مطهر امام رضا دارد. برای رسیدن به حرم تنها کافیست دو دقیقه پیاده‌روی کنید. این هتل دارای ۷ طبقه و ۱۱۲ واحد اقامتی بوده که شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، آپارتمان‌های یک‌خوابه چهارتخته و آپارتمان‌های یک‌خوابه پنج‌تخته می‌شود‌.

از جمله امکانات رفاهی این هتل نیز می‌توان به پارکینگ جهت رفاه حال مهمانان، خدمات لاندری، سیستم سرمایش و گرمایش جهت تنظیم دمای مناسب، اینترنت وایرلس جهت اتصال به اینترنت به‌شکل رایگان و… اشاره کرد. شما در این هتل می‌توانید از منوی متنوع رستوران آن نیز بهره‌مند شوید و در کافی‌شاپ آن از انواع نوشیدنی‌ها لذت ببرید. رستوران و کافی‌شاپ این هتل در بخش همکف واقع شده است. همچنین شما با اقامت یافتن در این هتل می‌توانید به مراکز خرید، وسایل نقلیه عمومی و رستوران‌های متنوعی دسترسی پیدا کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا

هتل های 5 ستاره خیابان امام رضا

هتل‌های پنج ستاره بسیاری در سطح خیابان امام رضا دیده می‌شوند که هریک از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. تمامی این هتل‌ها فاصله اندکی با حرم مطهر داشته و شما با پیاده‌روی کردن نیز می‌توانید خودتان را به آنجا برسانید. از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره خیابان امام رضا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل قصر بین المللی مشهد

هتل قصر بین‌المللی مشهد مساحتی نزدیک به بیست هزار مترمربع داشته و افتتاح آن به عنوان یک هتل ۵ ستاره به سال ۱۳۵۶ برمی‌گردد. در سال ۱۳۹۶ نیز شاهد بازسازی این هتل با هدف توسعه سطح کیفی امکانات و خدمات هتل بودیم. در هتل قصر بین‌المللی مشهد ۲۱۹ اتاق موجود بوده که بعضی از آن‌ها به شکل سوئیت، آپارتمان و کانکت هستند. در بعضی از اتاق‌های این هتل شما می‌توانید نمای شهر، کوچه و خیابان را مشاهده کنید. تجهیزات و ساخت تمامی اتاق‌های هتل براساس آخرین استانداردهای بین‌المللی انجام گرفته و اقامت یافتن در آن‌ها می‌تواند رفاه شما را تضمین کند.

این هتل با حرم مطهر امام رضا کمتر از ۸۰۰ متر فاصله داشته و شما در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید به زیارت حرم مطهر بروید. از جمله امکانات ویژه هتل قصر بین المللی مشهد می‌توان به پارکینگ، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا بخار، بیلیارد، روم سرویس، خدمات پزشکی، امکان صرف صبحانه و ناهار در اتاق، صرافی و… اشاره کرد. این هتل مجهز به رستوران و کافی‌شاپ جهت صرف وعده‌های غذایی نیز بوده و موارد زیر اشاره به مکان و ساعت کاری آن دارد.

  • رستوران هتل در طبقه 1- قرار گرفته است. (ساعت سرو صبحانه: 7:00 الی 10:00، ناهار: 12:00 تا 16:00 و شام 20:00 تا 22:00)
  • کافی‌شاپ هتل نیز در لابی قرار دارد (ساعت کاری 24 ساعته)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 14 و 16

هتل الماس ۲ مشهد

در خیابان امام رضا، هتلی به‌نام هتل الماس ۲ را مشاهده می‌کنید که پنج ستاره دارد و بهره‌برداری از آن در سال ۱۳۹۵ آغاز گردید. این هتل ۲۵ طبقه داشته و شما می‌توانید در هریک از ۲۱۷ واحد اقامتی آن سکونت یابید. این هتل در فاصله ۱.۵ کیلومتری حرم واقع شده و شما با استفاده از سرویس رایگان هتل می‌توانید به زیارت حرم مطهر امام رضا بروید. برای طراحی بعضی از واحدهای هتل برگرفته از سبک‌‌های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، عربی و… است. اتاق‌های برلیان و سوئیت‌های هانی‌مون این هتل مجهز به نورگیر بوده و نمی‌توان بیرون را مشاهده کرد.

در بعضی از اتاق‌ها، نمای خیابان به‌چشم‌ می‌خورد. از جمله امکانات هتل الماس ۲ می‌توان به پارکینگ، استخر، صندوق امانات، سونا خشک، جکوزی، امکان صرف صبحانه و ناهار در اتاق، سرویس رایگان به حرم و… اشاره کرد. قیمت هتل الماس ۲ مشهد به بازه زمانی سال بستگی داشته و در زمان‌های مختلف یکسان نیست. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری نیز در این هتل وجود داشته که در طبقه هفدهم، نوزدهم، بیستم و اول قرار دارند. این رستوران‌ها من جمله رستوران گردان، روف گاردن و کافی‌‌شاپ‌ها در بخش روف گاردن قرار دارند.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 20

هتل درویشی مشهد

اگر به دنبال هتلی باشکوه و مجلل می‌گردید که در خیابان امام رضا واقع شده باشد، هتل درویشی مشهد گزینه مناسبی است. این هتل پنج ستاره داشته و افتتاح آن در سال ۱۳۹۰ در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) انجام گرفت. ساخت این هتل، در بیست طبقه انجام گرفته و شما می‌توانید در هریک از ۲۲۳ واحد اقامتی آن که در طبقات یکم تا شانزدهم قرار گرفته‌اند، سکونت یابید. با سکونت یافتن در بعضی اتاق‌های این هتل شما می‌توانید شاهد ویو و چشم‌اندازی زیبا از نمای شهر، خیابان و نمای روبه ساختمان باشید. هتل باشکوه درویشی مشهد را می‌توان مرتفع‌ترین مرکز اقامتی دانست و به‌عنوان تنها هتل آتریوم واقع در شرق کشور نیز شناخته می‌شود.

در بخش روف گاردن این هتل بیشتر از ۸۰۰ مترمربع فضای سبز وجود داشته که به‌شکل سرپوشیده و غیرسرپوشیده دیده می‌شوند. این هتل فاصله‌ای 1.5 کیلومتری با حرم امام رضا داشته و برای زیارت از این مکان، تنها کافیست ده دقیقه رانندگی کنید. امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد شامل اینترنت، پارکینگ، استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات، سونا بخار، بیلیارد، امکان میل صبحانه در اتاق، خدمات تور، سرویس به حرم رایگان و… می‌شوند‌‌. دانستن این امکانات به شما کمک می‌کند تا بتوانید به مقایسه هتل قصر طلایی با هتل درویشی مشهد بپردازید. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بسیاری در این هتل وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سالن صبحانه خوری که در طبقه 14 قرار گرفته و 250 نفر ظرفیت دارد (ساعت سرو صبحانه 7 الی 10)
  • رستوران روف گاردن در طبقه دوم با ظرفیت 70 نفر واقع شده است. (ساعت سرو ناهار 12 الی 16، سرو شام 18 الی 24)
  • رستوران فیروزه هتل درویشی در طبقه 1- با ظرفیت 60 نفر قرار دارد. (ساعت کاری: 16 الی 24)
  • برای رفتن به رستوران آتریوم هتل درویشی باید به طبقه همکف با ظرفیت 300 نفر بروید. (ساعت سرو ناهار 12 الی 16، شام 20 الی 24)
  • لمکده با ظرفیت 80 نفر( ساعت کاری از 16 الی 24)
  • کافی‌شاپ هتل درویشی در طبقه همکف قرار داشته و 50 نفر ظرفیت دارد.( ساعت کاری 24 ساعته)

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 24 و 26

هتل آپارتمان های خیابان امام رضا

در خیابان امام رضا، در کنار هتل‌های بی‌نظیر، هتل آپارتمان‌های بسیاری نیز دیده می‌شود که از قیمت مناسبی برخوردار هستند؛ بنابراین، در صورت تمایل برای تجربه یک اقامت اقتصادی و خوب، می‌توانید به‌سراغ هتل آپارتمان‌ها بروید‌. هزینه سفر به مشهد با وجود هتل آپارتمان‌ها پایین‌تر خواهد بود. از جمله بهترین هتل آپارتمان‌های موجود در خیابان امام رضا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل آپارتمان قصر آیدین

یکی از بهترین هتل‌ آپارتمان‌های موجود در خیابان امام رضا، قصر آیدین نام دارد که افتتاح آن به سال ۱۳۸۷ برمی‌گردد و در سال ۱۳۹۶ با هدف توسعه و گسترش خدمات‌رسانی آن شاهد بازسازی این مجموعه بودیم. در این هتل پنجاه واحد اقامتی به‌چشم می‌خورد که در پنج طبقه قرار دارند و به‌صورت کلی می‌توان گفت ۲۲۰ تخت در این هتل موجود است.

از دیگر مزیت‌های این هتل آپارتمان می‌توان به فاصله اندک آن با حرم مطهر اشاره کرد؛ با سکونت یافتن در این هتل شما می‌توانید تنها پنج دقیقه رانندگی کنید تا بتوانید از حرم مطهر زیارت کنید. رستوران و کافی‌شاپ این هتل به‌ترتیب در طبقه اول و طبقه همکف قرار گرفته‌اند. امکانات هتل آپارتمان قصر آیدین شامل پارکینگ، رستوران ایرانی، آشپزخانه، روم سرویس، صبحانه رایگان، پذیرش۲۴ ساعته، وای‌فای، تاکسی سرویس و… می‌شود‌.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۹

هتل آپارتمان قصر شمس

هتل آپارتمان قصر شمس از جمله بهترین هتل‌های موجود در خیابان امام رضا به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد. این هتل یک ستاره داشته و فاصله اندکی میان آن تا حرم امام رضا دیده می‌شود. برای زیارت حرم مطهر تنها کافیست شش دقیقه رانندگی کنید. در این هتل، شما می‌توانید هریک از آپارتمان‌های یک خوابه و سوئیت هایی یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته را انتخاب نمایید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به لابی، فضای سبز، اعلام حریق، رستوران، سیستم تهویه و… اشاره کرد.

آدرس: امام رضا ۸، چهارراه دوم، رجب زاده ۱۶

نام هتل آدرس
هتل قصر بین المللی مشهد خیابان امام رضا(ع)، بین امام رضا 14 و 16
هتل الماس ۲ مشهد خیابان امام رضا- امام رضا 20
هتل درویشی مشهد خیابان امام رضا (ع)- امام رضا 24 و 26
هتل آپارتمان ملل مشهد ميدان بيت المقدس (فلکه آب)، امام رضا ۱
هتل آپارتمان اخوان مشهد خیابان امام رضا، امام رضا 1
هتل آپارتمان اصفهانی مشهد خیابان امام رضا، امام رضا 1
هتل آپارتمان آبی مشهد خیابان امام رضا، امام رضا ۵، بین چهنو ۲ و ۴
هتل سقا مشهد خیابان امام رضا، امام رضا 2
هتل کیان مشهد خیابان امام رضا، امام رضا 2، کوچه کربلا
هتل آپارتمان قصر شمس مشهد امام رضا ۸، چهارراه دوم، رجب زاده ۱۶



Source link