روایتی از یکی از تامین کنندگان مالی حوزه علمیه ازگل


روزنامه جمهوری اسلامی مواجهه یکی از تامین‌کنندگان منابع مالی حوزه علمیه ازگل با کاظم صدیقی را روایت کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، در این مطلب که نوشته مرتضی نجفی قدسی است، آمده: 

بسیاری می‌پرسند که مدرسه علمیه لاکچری اُزگل با کدام پول ساخته شده؟ خدا می‌داند، امّا آنچه مسلم است اینست که بسیاری از افرادی که در اینکار سهم داشته‌اند بیشتر به خاطر موقعیت و منصب قضایی آقای صدیقی که در آن وقت قاضی‌القضات و رئیس دادگاه انتظامی قضات کشور بودند و تقریباً تمام قاضیان و مسئولان قضایی از ایشان حساب می‌بردند و حرف و نوشته ایشان بسیار بُرد داشت و لذا بسیاری از فرصت‌طلبان برای جلب حمایت وی سعی می‌کردند در ساخت این حوزه علمیه و یا هر کار خیری که ایشان دارد قدمی بردارند.

جالب توجه است روزی آقای صدیقی از بنده سراغ فردی را گرفتند که در تامین بخشی از آهن‌های حوزه اُزگل دخیل بود و گفتند مدتی است فلانی احوالی از ما نمی‌پرسد؟ حتی تلفن‌های ما را جواب نمی‌دهد! شما می‌دانید چرا؟! بنده هم عرض کردم بله و با صراحت گفتم آنوقت که اینها به شما کمک می‌کردند شما در مسئولیت‌ قضایی بودید و حالا دیگر آن مسئولیت را ندارید و صرفاً مشاور قضایی هستید و اضافه کردم آیا می‌خواهید بدانید آن روزی که شما از منصب قضائی کنار رفتید این شخص، چه حال بدی پیدا کرد؟! آنقدر با دست‌هایش روی پاهایش می‌زد و می‌گفت بخشکی شانس! این همه خرج کردیم تمام زحمات‌مان برباد رفت!

مطمئناً اگر آقای صدیقی مسئولیت‌های بالا را نداشتند هیچگاه نمی‌توانستند نه زمینی به وسعت 23 هزار متر بگیرند و نه بتوانند میلیاردها صرف کنند و حوزه‌ای در آن بسازند که معلوم نیست چقدر کارآیی و نتیجه دارد



Source link