انواع شیشه بالکن به همراه قیمت


رپورتاژ آگهی

شیشه بالکن

بالکن‌های شیشه‌ای علاوه بر زیباسازی نمای کلی ساختمان‌ها، برای استفاده از فضای بالکن در فصل‌های مختلف هم بسیار مفید بوده و امروزه در آپارتمان‌های مسکونی و فضاهای تجاری محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شیشه بالکن یک نوع پنل مناسب برای استفاده از فضای تراس و بالکن است. برای آشنایی با این نوع شیشه در این مطلب ابتدا انواع شیشه بالکن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و سپس مزایا و کاربرد هرکدام را جداگانه برایتان شرح خواهیم داد تا در انتخاب هرچه بهتر، به شما کمک کند. 

شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن‌ها با توجه به کاربرد در بنا و ساختمان‌های مختلف، انواع متفاوتی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • شیشه بالکن بدون‌فریم
  • شیشه بالکن فریم‌دار
  • شیشه بالکن ریلی
  • شیشه بالکن تاشو

شیشه بالکن بدون فریم یا فریم لس:

در این نوع شیشه بالکن‌ها از هیچ اتصالی استفاده نمی‌شود و دید بسیار زیادی از داخل ساختمان خواهد داشت. این نوع شیشه‌ بالکن‌ها برای مراکز تجاری مناسب‌تر است. 

شیشه بالکن فریم‌دار:

این نوع شیشه بالکن‌ها با چندین اتصال و جداره‌های آلومینیومی به‌ هم وصل شده‌اند، استحکام و دید کمتری دارند و برای خانه‌های مسکونی با متراژهای بالا مناسب‌تر است.

شیشه بالکن ریلی:

این نوع شیشه بالکن ثابت است، قابلیت حرکت ندارد و فقط از طریق چرخ‌دنده‌‌ها و دو ریل که در بالا و پایین شیشه‌ها قرار داده شده است باز و بسته می‌شود. این نوع شیشه در ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شود. 

شیشه بالکن تاشو:

شیشه بالکن تاشو یک نوع شیشه متحرک بوده و از یک شیشه ثابت و چند پنل متحرک تشکیل شده است. شما می‌توانید در مواقع لازم شیشه‌ها را از ریل خارج کرده و از فضای آزاد بالکن نیز استفاده کنید که خود مزیت بسیار بزرگی است. همچنین شستشوی این شیشه‌ها به دلیل قابلیت حرکت بسیار آسان‌تر است. این شیشه برای کسانی که دوست دارند در فصل زمستان از بالکن خود بیرون را تماشا کنند و در فصل تابستان بدون هیچ مزاحمتی از فضای بیرون لذت ببرند بسیار ایدئال است.

شیشه بالکن

قیمت شیشه بالکن 

قیمت شیشه بالکن به جنس، رنگ و مساحت محیط بستگی دارد. بسیاری از مراکز فروش، اجناس تقلبی و نامرغوب را عرضه می‌کنند و این باعث اختلال و ایجاد نوسان در قیمت شیشه بالکن تاشو شده است. بسیار مهم است که شما از محصول باکیفیت استفاده کنید؛ زیرا شیشه بالکن‌ها به‌دلیل نصب در ارتفاع باید از ایمنی کافی برخوردار باشند. 

شکنندگی شیشه‌ها می‌تواند برای ساکنین ساختمان خطر آفرین باشد. همچنین اگر در نصب آن دقت لازم انجام نشود، باعث لق‌زدن و مشکلاتی از قبیل خروج شیشه از ریل یا عبور هوا و گرد و غبار از میان درزها خواهد شد. 

  •  قیمت بالکن‌های ششه‌ای تاشو باتوجه به متراژ و رنگ از ۲.۸۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت شیشه‌های بالکنی تاشو می‌توانید از نمایندگی‌های فروش معتبر مانند بالکن سهند کمک بگیرید.

تفاوت شیشه بالکن تاشو و ریلی

  • شیشه بالکن تاشو از نوع متحرک است و قابلیت حرکت و خروج از ریل را دارد؛
  • شیشه بالکن ریلی از نوع ثابت است و قابلیت حرکت ندارد و فقط روی ریل خود باز و بسته می‌شود؛
  • برای شستشوی شیشه‌های تاشو می توان به سادگی آن‌ها را از ریل خارج کرد و و در محیط بالکن با مواد شوینده شست؛
  • برای شستشوی شیشه بالکن های ریلی باید از تی دستی و نردبان استفاده کنید که بسیار خطرناک است؛
  • شیشه بالکن‌های تاشو به راحتی از ریل خارج می‌شوند و می‌توان در تمامی فصل‌ها از هوای آزاد و محیط بالکن استفاده کرد.

تولید کننده شیشه تاشو

در خرید شیشه بالکن باید به کیفیت و عملکرد آن توجه کرد. در صورت استفاده از مواد اولیه نامرغوب، شیشه بالکن‌ها به سرعت دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر خواهند داشت؛ همچنین در صورت نصب غیر استاندارد، ساکنین با مشکلات بسیاری روبرو می‌شوند. برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بهتر است شیشه بالکن تاشو را از یک مرکز فروش معتبر خریداری کنید. 

نصب غیر استاندارد و مواد نامرغب می‌تواند باعث بروز موارد زیر شود:

  • خروج شیشه‌ها از ریل؛
  •  کندشدن ریل‌ها؛ 
  • شل‌شدن پیچ ها و مهره‌ها؛
  •  امکان سقوط شیشه؛
  • عبور هوا و آلودگی صوتی از درزها.

در ادامه یکی از بهترین مراکز فروش شیشه بالکن در ایران را به شما معرفی می‌کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشید.

شیشه بالکن سهند

شرکت شیشه بالکن سهند سال‌ها در زمینه تولید، مونتاژ و فروش بالکن، تراس، آلاچیق، پنجره شیشه‌ای و… فعالیت می‌کند. این شرکت تمامی مواد اولیه و یراق‌آلات لازم خود را از کشور ترکیه وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند. این مرکز فروش همچنین با ارائهٔ گارانتی معتبر، خدمات خود را تضمین می‌کند. در صورت آسیب و ضربه تا پایان مهلت گارانتی می‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و از تعمیر یا تعویض رایگان بهره ببرید.

شرکت فروش شیشه‌های بالکنی سهند خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کند. برای خرید و ثبت سفارش می‌توانید به سایت بالکن سهند مراجعه کنید.

جمع بندی

شیشه بالکن با داشتن پنل‌های متحرک و قابلیت حرکت، برای افرادی که می‌خواهند فضای آزاد بالکن خود را در مواقع لازم در دسترس داشته باشند، یک گزینه عالی است. با توجه به اینکه امروزه نصب بالکن‌های شیشه ای بسیار محبوبیت پیدا کرده است، بسیاری از سودجویان با فروش اجناس نامرغوب باعث ایجاد دید منفی در مشتریان شده‌اند.

بنابراین بهتر است برای خرید این محصول فقط به مراکز و شرکت‌های معتبر مراجعه کنید. شرکت فروش شیشه بالکن سهند با سال‌ها تجربه در این زمینه در خدمت مشتریان در سراسر کشور است.