اقتدار مدیریت! | پایگاه خبری تحلیلی نیوز


محمود اولاد در یادداشتی تلگرامی با عنوان «اقتدار مدیریت!» نوشت:

«یکی از روش‌هایی که مدیران! عالیرتبه سازمان‌ها، در بدو ورود به سازمان انجام می‌دهند که به زعم خود، اقتدار خود را نشان دهند، این است که همه اتاق‌های سازمان را به هم بریزند و جابه جا کنند!

البته فکر نکنید فقط نفرات جابه‌جا میشن! نه! کلیه میزها و صندلی‌ها و کتابخانه‌ها و حتی کاغذ و خودکار روی میز هم جابه‌جا میشه! وسایل طبقه اول میره طبقه چهارم و طبقه چهارم میره طبقه دوم و دوم میره پنجم و …! یه چند ماهی، همه درگیر اثاث کشی هستند! خب البته خوبه! شرایط مستأجرها را میتونند درک کنند!

حضرت وزیر جدید آموزش و پرورش، بعد از تشریف فرمایی از حج، از این قافله اقتدار عقب نمانده و البته برای اینکه اثرات اقتدار، فقط در سطح کارمندان قابل مشاهده نباشد بلکه دانش‌آموزان و معلمان نیز شاهد اقتدار باشند، دستور فرمودند که یکی از مدارس تخلیه شود و به دانشگاه فرهنگیان واگذار شود تا در اختیار دانشجویان جدیدالورود قرار گیرد! البته اقتدار وزیر محترم تا همین‌جا بود و نفرمودند تکلیف دانش‌آموزان آن مدرسه چه خواهد شد و آنها به کجا باید مهاجرت کنند!

پ.ن: این اقدامات شاید به ظاهر ساده باشند، اما در نظر بگیرید که همین وزارت، برای ثبت نام در مدارس، ضرورت ثبت نام در نزدیکی منزل را دارد و از ثبت نام کنندگان، سند خانه یا اجاره نامه درخواست می‌شود.

هرچند، این مدرسه جزو مدارس تیزهوشان بوده و مشمول این قاعده نیست، اما به هرحال، تحمیل هزینه ایاب و ذهاب برای خانواده‌ها را در پی خواهد داشت. همچنین به این موضوع نیز توجه فرمایید که دانش‌آموزان دوره دوم دبیرستان، متأسفانه تحت شدیدترین شرایط روحی برای آمادگی کنکور هستند.

پ.ن 2: بنده هیچ نفع شخصی، خانوادگی، اقوام و آشنایان در این موضوع ندارم بنابراین این متن دارای تعارض منافع نیست»

انتهای پیام