آیا رکورد علی دایی در جام ملت‌های آسیا شکسته خواهد شد؟


سایت ورزش سه نوشت: المعز علی در سال ۲۰۱۹ که نقش کلیدی در قهرمانی تاریخی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا داشت و توانست ۹ گل به ثمر رساند، در بازی افتتاحیه دوره جدید این رقابت‌ها نیز درخشان ظاهر شد و امشب در دیدار برابر لبنان ستاره تیمش بوده است.

مهاجم بلند قامت تیم ملی قطر که مطابق انتظار در ترکیب اولیه مقابل لبنان در بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بود، در دقیقه ۶ موفق به گلزنی شد، اما اعلام آفساید پس از بازبینی ویدئویی کاری کرد تا گل او مردود شود، اما این ستاره برای گلزنی دوباره انگیزه داشت و توانست بالاخره آن را انجام بدهد.

نمایش ترسناک آقای گل در افتتاحیه آسیا

المعز علی که در نیمه اول بارها خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه 45 اجازه نداد تیمش بدون گل زده به رختکن برود و هوشیاری و پاس به عقب او را اکرم عفیف تبدیل به گل کرد تا نخستین پاس گل جام 2023 برای آقای گل دوره گذشته ثبت شود.

اما در دقیقه 56 المعز علی نخستین موقعیت گلزنی را در نیمه دوم به دست آورد و در حالی که تیمش یک کار تاکتیکی استثنایی با پاس‌های پرشمار داشت، ارسال محمد وعد از جناح چپ زمین را با ضربه سر دیدنی و شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد و عنابی‌ها را با نتیجه دو بر صفر از لبنان پیش انداخت.

المعز علی با این گل تعداد گل‌های خود در تاریخ جام ملت‌های آسیا را به عدد 10 رساند و حالا چهار گل با رکورد علی دایی فاصله دارد.

انتهای پیام



Source link