چرا توپ های استرس به مبارزه با استرس و کاهش استرس کمک می کنند؟

استرس فیزیکی – این زمانی اتفاق می افتد که بدن در نتیجه یک موقعیت استرس زا شروع به رنج می کند. علائم می تواند به طرق مختلف بروز کند و شدت آن متفاوت باشد. شایع ترین علامت فیزیکی سردرد است. این فشار باعث سفت شدن ناخودآگاه عضلات گردن، پیشانی و شانه می شود. اما استرس طولانی مدت می تواند منجر به مشکلات گوارشی از جمله زخم، بی خوابی، خستگی، فشار خون بالا، عصبی بودن، تعریق بیش از حد، بیماری قلبی، سکته مغزی و حتی ریزش مو شود.

استرس عاطفی – این پاسخ‌ها به دلیل تأثیر استرس بر ذهن ایجاد می‌شوند و شامل اضطراب، عصبانیت، افسردگی، تحریک‌پذیری، ناامیدی، واکنش بیش از حد به مشکلات روزمره، از دست دادن حافظه و عدم تمرکز بر هر کاری است. این علائم در صورت عدم درمان می تواند منجر به عواقب جدی شود.

اضطراب معمولاً به عنوان پاسخی به از دست دادن، شکست، خطر یا ترس از آنچه ممکن است در موقعیت‌ها اتفاق بیفتد ظاهر می‌شود. خشم یک واکنش رایج به ناامیدی یا فشار اجتماعی است و اگر مهار نشود می تواند برای سایر افراد خطرناک شود. افسردگی اغلب به عنوان یک واکنش عاطفی به موقعیت های ناراحت کننده مانند مرگ یکی از عزیزان، بیماری و شکست در نظر گرفته می شود. من روی مشکل خاصی تمرکز نمی کنم، شما باید یاد بگیرید که همه چیز را رها کنید. اگر این کار را نکنید، ممکن است چیزی را که در حال حاضر در حال وقوع است از دست بدهید.

روانی – استرس طولانی مدت می تواند در برخی افراد مشکلات روانی ایجاد کند. علائم شامل کناره گیری از جامعه، فوبیا، رفتار اجباری، اختلالات خوردن و وحشت شبانه است. اگر علائم استرس جدی دارید، با پزشک خود تماس بگیرید.

توپ های استرس می توانند تاثیر مثبتی بر سلامت شما داشته باشند. آنها می توانند با ایجاد جریان خون در دست ها به جنبه فیزیکی استرس کمک کنند. این به افراد مبتلا به آرتریت کمک می کند و می تواند عضلات آنها را تقویت کند. یک جایگزین آسان برای دارو، توپ کاهش استرس می تواند در کاهش استرس بسیار موثر باشد. این یک توپ ساده است که شما آن را فشار می دهید و معجزه می کند تا به شما در کاهش استرس کمک کند. تنها کاری که برای استفاده از توپ کاهش استرس باید انجام دهید این است که آن را در کف دست خود بگیرید و با انگشتان خود به طور مکرر روی آن فشار دهید.

متوجه خواهید شد که فشار دادن مکرر توپ کاهش استرس به شما احساس رهایی از تمام استرس های روحی و جسمی می دهد. از این توپ برای تمرین عضلات دست و ساعد نیز استفاده می شود.

یک توپ کاهش استرس ممکن است همیشه شبیه یک توپ نباشد. گاهی اوقات می توان آن را در اشکال جالب و ظریف دیگری نیز یافت. آنها معمولاً با لاستیک فوم پر می شوند، اما آنهایی که برای استفاده درمانی در نظر گرفته شده اند حاوی ژل هایی با تراکم های مختلف هستند. نوع دیگری از توپ های تنش زدایی دارای پودر ریز است که با روکش لاستیکی پوشانده شده است.

ممکن است تعجب کنید که توپ کاهش استرس چگونه به کاهش استرس کمک می کند. وقتی دستتان به مشت تبدیل می شود، معمولاً تنش عضلانی را احساس می کنید، حتی اگر چیزی در کف دست نباشد. هنگامی که چنگ خود را آزاد کنید، تنش عضلانی نیز آزاد می شود. این گرفتن و رهاسازی است که ماهیچه های شما را کار می کند و به کاهش تنش کمک می کند.

دلیل استفاده از توپ این است که به شما چیزی می دهد تا آن را بگیرید (آنجاست). این کار معنی و تأثیر بهتری به تمرینات کاهش استرس می دهد. در واقع، توپ‌های کاهش استرس بیشتر توسط متخصصان رایانه استفاده می‌شود که ساعت‌های طولانی را در یک موقعیت ثابت کار می‌کنند و به کاهش درد از تایپ کردن در یک دوره طولانی کمک می‌کنند.

به غیر از توپ های تسکین استرس توپ، توپ های خلاقانه ای نیز وجود دارد که شبیه یک ماشین، شکل یک فرد است. آنها حتی یک بسته سیگار دارند که یک گزینه عالی برای کسانی است که سعی در ترک سیگار دارند. همچنین توپ های استرسی وجود دارد که صورتک های صورتک روی آنها چاپ شده است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر