پرخوری را متوقف کنید

غذا برای همه موجودات زنده روی کره زمین ضروری است. همه ما باید به یک شکل آن را داشته باشیم. اما برای برخی افراد، غذا به یک کابوس تبدیل شده است. یک اختلال خوردن وجود دارد که معمولاً به آن پرخوری می گویند.

در اینجا آنچه ویکی پدیا در مورد پرخوری می گوید:

اختلال پرخوری (BED) شایع ترین اختلال خوردن در ایالات متحده است که ۳.۵٪ از زنان و ۲٪ از مردان را مبتلا می کند و در ۳۰٪ از کسانی که به دنبال درمان کاهش وزن هستند، شایع است.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید به این معنی است که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این اختلال جدی خوردن هستید زیرا پذیرفته اید که مشکل دارید. تبریک به شما! شما در مرحله مهمی از سفر پرخوری خود هستید. اینجاست که شما به دنبال این هستید که بفهمید چه چیزی شما را به خوردن این همه سوق می دهد.

چرا تنها غذا می خوری؟ چرا تا زمانی که احساس می کنید شکمتان منفجر می شود، غذا می خورید؟ و مهمترین سوال: چگونه متوقف شویم؟

یک چیزی که همیشه باید به خاطر بسپارید این است: برای اینکه همه چیز تغییر کند، باید اقدامات متفاوتی را انجام دهید. این کار آسانی نخواهد بود. اما اگر واقعاً می‌خواهید پرخوری را متوقف کنید، باید غذا خوردن خود را محدود کنید و در زمان ناهار چیزی را با دستور العمل‌های ناهار سالم درست کنید که با جستجوی گوگل به دست آورید.

من می خواهم ۳ مرحله را با شما در میان بگذارم که به شما در این روند کمک می کند.

مرحله ۱.- تحصیل کنید. شما باید تلاش کنید تا دلایل پرخوری را درک کنید. مشاهده شده است که پرخوری ناشی از یک طغیان عاطفی است، دریابید که محرک های خوردن احساسی چیست.

گام ۲هنگامی که متوجه شدید که محرک های خوردن احساسی چیست، شروع به نوشتن آنها در یک دفترچه یادداشت کنید. شما نیازی به نوشتن نامه یا هر چیز دیگری ندارید. تمام تلاش شما در اینجا این است که احساسات و عواطف خود را ثبت کنید. دریابید که چه چیزی پشت آنهاست.

مرحله ۳.- فعال باشید، ورزش کنید. ورزش به شما کمک می کند استرس را از بین ببرید، اگر مراحل ۱ و ۲ را دنبال کرده اید، باید درک بهتری از آنچه شما را استرس می دهد داشته باشید. این کار باعث می‌شود که از سیگنال‌های استرسی که باعث پرخوری شما می‌شوند آگاه‌تر شوید و در نتیجه به شما این امکان را می‌دهد که در مورد آنها فعال باشید و از آنها جلوگیری کنید.

انسان ها ذاتا موجوداتی اجتماعی هستند. ما به همدیگر نیاز داریم تا سالم بمانیم. افراد دیگری را که مشکل پرخوری دارند پیدا کنید و کاری برای جلوگیری از آن انجام دهید. این به شما کمک می کند تا زمانی که می خواهید ترک کنید به جلو بروید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر