نحوه سوزاندن سریع چربی برای مبتدیان

چرا بسیاری از افراد موفق به سوزاندن چربی نمی شوند؟

هر روز به ما می گویند که “اگر می خواهید وزن کم کنید، باید رژیم بگیرید، بیشتر ورزش کنید و غیره.” حقیقت این است که آن روش های قدیمی حقیقتی در خود دارند. با این حال، آنها شما را خیلی دور نمی‌برند. این به این دلیل است که همه ما برای سوزاندن چربی و کاهش وزن روش نیمه حقیقت را انتخاب کردیم.

تغییر از “رژیم غذایی ناسالم” به “رژیم غذایی سالاد مبتنی بر گیاه”

باید بگویم که این بسیار رایج است. اگر می خواهید وزن کم کنید، اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است که خوردن سالاد را درست شروع کنید؟ اشتباه.

هنگامی که شخصی به طور ناگهانی رژیم غذایی سالاد را تغییر می دهد، به جای کاهش وزن، وزن خود را در آب افزایش می دهد. زیرا آنزیم های مناسبی برای هضم فیبر محلول موجود در سبزیجات برگ که آب را جذب می کند، ندارند.

زمان لازم است تا فرد آنزیم های مناسبی را برای هضم سالاد تولید کند. به جای تغییر رژیم غذایی سالاد، سعی کنید با اسموتی میوه و سبزیجات با چربی های سالم از موز، نارگیل، دانه کتان و آووکادو شروع کنید.

چربی های سالم وجود دارند تا شما را از گرسنگی و هوس بازدارند.

خوردن وعده های غذایی صبحانه بزرگ در صبح

اگر می خواهید چربی بدن را بسوزانید و وزن کم کنید، احتمالاً خوردن یک صبحانه بزرگ در صبح بهترین ایده نیست. اول از همه، وعده های غذایی پر حجم متابولیسم شما را کمی کند می کند. این کار را هر روز ادامه دهید و تبدیل به یک عادت می شود. در عوض سعی کنید حجم وعده غذایی صبحانه خود را کاهش دهید یا با اسموتی های صبحانه شروع کنید. به وعده های غذایی سبک فکر کنید.

ورزش بیش از حد در یک روز

یکی دیگر از اشتباهات رایج مردم انجام ورزش بیش از حد در یک روز در باشگاه است. آنها فکر می کنند اگر یک روز ۳ ساعت در باشگاه ورزش کنند و دو روز بعد استراحت کنند، وزنشان کم می شود. میزان ساعتی که برای انجام یک تمرین اختصاص می دهید نیست، بلکه به این بستگی دارد که چند روز به طور مداوم تمرین می کنید.

سعی کنید یک ساعت در روز به طور مداوم تمرین کنید و ببینید که چگونه به شما نتیجه می دهد.

تمرینات با فاصله بالا

به عبارت دیگر تمرینات تناوبی با شدت بالا. این نوع تمرین معمولا با تایمر اینتروال انجام می شود. مانند تمرین بی وقفه در دقیقه اول و سپس استراحت دقیقه بعد و استراحت بعد از آن و غیره.

این به افراد شانس بیشتری برای کاهش وزن می دهد. زیرا تمرینات اینتروال متابولیسم را برای سوزاندن چربی بیشتر در حالت استراحت افزایش می دهد. همچنین می توانید با افزودن تکرارهای بیشتر در یک ست یا افزودن ست های بیشتر به تایمر فاصله، شدت تمرین را افزایش دهید.

تمرین قدرتی پاور لیفتینگ

وزنه برداری یا وزنه برداری روشی عالی برای افزایش چربی سوزی در نقاط خاصی از عضلات است. این یک روش اثبات شده برای سوزاندن چربی بدن است. من آن را توصیه می کنم.

استرس و کمبود خواب

تحت استرس بودن در سطح بالا می تواند بر توانایی شما برای کاهش وزن تأثیر بگذارد. زیرا اغلب کمبود خواب استرس را به دنبال دارد. دو هورمون در بدن شما به نام لپتین و گرهلین وجود دارد.

لپتین اشتها، متابولیسم، توانایی چربی سوزی را کنترل می کند.

گرهلین به شما می گوید چه زمانی غذا بخورید، چه زمانی چربی سوزی را متوقف کنید و غیره.

هنگامی که گرهلین بیشتری در بدن شما تولید می شود، بیشتر و بیشتر میل می کنید. هنگامی که لپتین به دلیل کمبود خواب کم است، گرهلین افزایش می یابد. برای تولید لپتین بیشتر باید بیشتر بخوابید.

چربی های سالم بیش از حد در یک رژیم غذایی

زمانی که شخصی بیش از حد چربی سالم می خورد. مانند آووکادو، موز، آجیل، روغن زیتون، سالمون، نارگیل و غیره. کالری و مقدار زیادی از آن را اضافه می کند. معمولاً بهتر است چربی های سالم را به حداقل برسانید. برای سیر نگه داشتن شما کافی است تا وعده غذایی بعدی شما خوب باشد.

رژیم های دیگر در مورد چگونگی سوزاندن چربی

هزاران هزار توصیه برای چربی سوزی وجود دارد. مانند روزه داری متناوب، رژیم های سم زدایی، مکمل ها، قرص ها، گارسینیا کامبوجیا و غیره.

دلیل اینکه این رژیم‌ها ادعا می‌کنند کار می‌کنند یک چیز است. توانایی سیر نگه داشتن شما تا وعده غذایی بعدی در حالی که می توانید تمرین کنید و چربی بدن را بسوزانید.

عادات غذایی راحت

حالا کی از یک کاسه بستنی در شب خوشش نمی آید؟ می دانم که این کار را می کنم… اما خوردن غذاهای راحت مورد علاقه ما اغلب می تواند بر توانایی ما در کاهش وزن تأثیر بگذارد، زیرا مواد شیمیایی موجود در کیک، کلوچه، بستنی و غیره ما. سموم را به بدن خود اضافه کنید و از جذب ویتامین ها و مواد مغذی موجود در سبزیجات و میوه ها توسط کبد جلوگیری کنید. با این اوصاف، برای کاهش وزن، باید از شر این غذاهای راحت خلاص شوید. به همین دلیل است که من همیشه رژیم های اسموتی را توصیه می کنم، زیرا آنها به جای قندهای مصنوعی، مملو از ویتامین ها، مواد مغذی و قندهای طبیعی هستند.

الکل، تنباکو، مواد مخدر

اگر عادت های بد مصرف الکل، دخانیات و مواد مخدر دارید، باعث می شود به هیچ وجه نتوانید وزن کم کنید. به دلیل سمومی که در داروها وجود دارد. مصرف الکل نیز مانع از کاهش وزن شما می شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر