ماهیچه ها، خاطرات و من

شگفت آور! ماهیچه ها من واقعاً به یاد می‌آورم زمانی که چند مورد از آن قسمت‌های دوست‌داشتنی بدنم را داشتم که نه تنها به شما اجازه می‌دهد «بچه‌ها» را در ساحل بگیرید، بلکه می‌توانید بیش از یک بار در ساعت در ماه‌های خسته‌کننده زمستان، بیل پر از برف را داخل بیل پرتاب کنید. به یاد آوردن ماهیچه ها قطعاً با استفاده از ماهیچه ها فاصله زیادی دارد، اما این چیزی است که همه ما در طول زندگی خود تجربه می کنیم.

من با چند قسمت از بدن شروع کردم که در زمانی که یک مرد جوان تندرو بودم کاملاً “درست” شکل نمی گرفت. زانوهای دردناک و میل ظاهری برای زمین نخوردن به خاطر چیز کوچکی به نام “بیماری اسلحه اوسگود” به وجود آمد. برای کسانی که با این موضوع آشنایی ندارند، این یک مشکل بسیار رایج در کودکان است. به خصوص در کودکان فعال. این به دلیل رشد سریع استخوان‌هایی است که در سنین نوجوانی از ضربه به وسیله کشش شدید تاندون‌ها کشیده می‌شوند. این مشکل به طور کلی با استراحت از روشی که باعث استرس تاندون می شود، برطرف می شود. طبیعتاً نمی دانستم که در یازده سالگی راه دور رفتم، کوهنوردی کردم، پرتاب کردم و همه چیزهای سرگرم کننده دوران کودکی. فشار دادن با توده های بزرگ روی زانو همیشه دردناک بود. بنابراین نیاز به درمان زخم دارد.

آه بله. ماهیچه ها آیا می دانید با تقویت بخشی از بدن می توانید بر دردی که در آن ناحیه احساس می کنید غلبه کنید. چه ایده جدیدی. بنابراین عضله به دست آوردم و توانستم از بسیاری از صخره ها و رخنمون های گرانیتی در کوه های سیرا نوادا بالا بروم. چه لذت بخش، فقط باید به یاد داشته باشید که روی آن زانو نیفتید یا عواقب آن را متحمل نشوید.

کنار شانه ها ناهماهنگی جزئی استخوان‌های شانه و قفسه سینه باعث می‌شود که مفاصل قلقلک داشته باشند. و البته مفاصل با خش خش با درد خودش همراه بود. درمان زمانی که من در دبیرستان بودم، یک دستگاه وب “نگهبان متقاطع” بود که از چرخش یا باز شدن کامل بازوهای من جلوگیری می کرد. خیلی خوب کار کرد تا اینکه مجبور شدم آن را در حین PE به باشگاه نشان دهم، بنابراین دوباره به تمرین عضلات برگشتم. ساخت عضلات دوسر، سه سر و عضلات مختلف قفسه سینه و درد به حداقل می رسد. نمی تواند ده پوند از زمین بلند کند و آن را کشیده نگه دارد، اما قطعاً می تواند یک دسته آهن را فر کند! و پرس نیمکت؟ تو بچا با وزن بدن و بیشتر به نقطه پرس نیمکتی رسیدم.

بنابراین، شما بپرسید، آیا این داستان معنایی دارد؟ همونجا ماهیچه ها برای سلامت عاطفی و جسمی بسیار مهم هستند. اگر قدرت نداشته باشید، نه تنها قادر به انجام کارهای روزانه نیستید، بلکه با عدم امکان انجام کارهای بزرگ روبرو می شوید. اگر نتوانید ماشین را در رختخواب یا کامیون خود بلند کنید، چیزهای ساده ای مانند گرفتن ماشین چمن زنی غیرقابل حل به نظر می رسند. آیا تا به حال سعی کرده اید طناب ها و سیم های هیزم را بدون عضله دوسر و سه سر خود روی هم قرار دهید؟ شما می خواهید ازدواج کنید و محبوب خود را در آستانه حمل کنید (بله، من یک رمانتیک هستم!). برای همه اینها به قدرت نیاز دارید (حتی اگر چیزی به کوچکی ۱۰۰ پوند باشد!) و برای قدرت به عضلات نیاز دارید.

عضله برای همه ما در دسترس است. ساختار فیبری عضلانی برای تقویت رشد از طریق استفاده طراحی شده است. مفهوم؟ اگر ورزش کنید و از عضله مراقبت کنید، رشد می کند. سپس یا البته شما عضله بیشتری برای کار دارید، بنابراین انتظار رشد بیشتری دارید و در نتیجه عضلات بیشتری برای رشد دارید – شروع به دریافت آن تصویر کنید. ساده ترین راه کار، تمرینات با وزنه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید کدام ماهیچه‌ها را می‌خواهید رشد کنید و تمرین‌هایی را برای تقویت آن رشد پیدا کنید.

البته، اگر روی ماهیچه ای کار می کنید، در نهایت باید آن را تغذیه کنید. به او به درستی غذا دهید. به این معنی که باید یک رژیم غذایی مناسب متشکل از چربی ها، کربوهیدرات ها و مثلث پروتئین انتخاب کنید. اگر بتوانید تعیین کنید که کدام ورزش را باید انجام دهید، مطمئناً می‌توانید رژیم غذایی متناسب با آن ورزش ایجاد کرده و حفظ کنید.

حالا ما روی یک ماهیچه کار کردیم و به آن غذا دادیم، پس چه چیزی باقی می ماند؟ راحتی! مراقبت مناسب برای رشد عضلات ضروری است. الیافی که از طریق ورزش سفت کرده‌اید و با تغذیه مناسب تغذیه کرده‌اید، باید با بزرگ‌تر شدن اندازه، بازیابی شوند. استراحت تنها به عنوان نشستن روی صندلی و تماشای تلویزیون تعریف نمی شود، بلکه باید یک چرخه کامل خواب و تجدید قوا باشد. و اگر درست کار می کنید و غذا می خورید، خواب راحت شبانه باید آسان باشد.

با همه اینها می آموزیم که برای داشتن احساس و ظاهر خوب باید کار کنید و به پیرمرد ضعیف خود غذا دهید و آرامش دهید. اوه، شما می گویید؟ یادگیری همه این موارد به زمان زیادی نیاز دارد. وقت آن است که در رایانه تحقیق کنید که در هر مرحله و زمان در فروشگاه مواد غذایی به چه چیزهایی نیاز دارید تا غذاهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. و فراموش نکنید که آن تشک ممتاز را با تمام زنگ ها و سوت های مورد نیاز برای یک خواب آرام بخرید. باید راه آسان تری وجود داشته باشد، درست است؟ به طور طبیعی!

به جای اینکه ساعت ها صرف تحقیق در مورد آنچه می توان در باشگاه ورزشی استفاده کرد، کافی است در اینترنت جستجو کنید. اجازه دهید انگشتان پا راه بروند در حالی که یک مربی پیدا می کنید که شما را در تمام مراحل رشد مورد نیاز برای ساخت عضله راهنمایی کند. با کمی آزمون و خطا، می توانید جستجوی خود را به بهترین سه یا چهار دوره آموزشی محدود کنید. سپس کمی زمان بیشتر شما را به پسر (یا دختر) و برنامه ای متصل می کند که به نفع شما خواهد بود.

چه آموزش آنلاین باشد و چه تمرین شخصی در باشگاه، باید واقعیت را از داستان جدا کنید. شخصی را پیدا کنید که نویسنده واقعاً از اطلاعات برای او استفاده می کند. جستجوی عضویت در Better Business Bureau و فعالیت‌های قابل تأیید در زمینه‌های مرتبط، عضویت مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه کاری را نباید انجام دهید؟ تحت هیچ شرایطی در اقدامی کوتاهی نکنید. ریموت تلویزیون را بگذارید و از روی صندلی پیاده شوید. بلند شو و تصمیم بگیر آیا ترجیح می دهید ضعیف و دردناک باشید یا به سبک زندگی خود ادامه دهید؟ آخرین بار بازگشت به اصول. ورزش عضلات را فعال می کند. عضلات در حال کار به غذا نیاز دارند. به ماهیچه هایی که کار می کردند تغذیه کنید. بقیه را بگیرید تا ماهیچه ها کار کنند و تغذیه شوند تا رشد کنند و VOILA! توده عضلانی گرفتی!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر