عادات غذایی وحشتناک

من می توانم به شما اطمینان دهم که عادت های غذایی وحشتناکی داشته ام. از خوردن تنقلات در اواخر شب تا نوشیدن مقداری آبجو و خوردن شام در ساعت ۱ بامداد شب. راه های زیادی برای داشتن عادات غذایی وحشتناک وجود دارد که فکر می کنم شاید بیشتر آنها را امتحان کرده باشم. غذا خوردن قبل از خواب، خوردن غذاهای ناسالم زیاد، جایگزینی غذا با آب نبات. نوشیدن آبجو به جای غذا به زودی روز به جای زندگی کردن به خوردن می رسد. اما من در این مورد تنها نیستم، چرا ما تبدیل به دستگاه های غذاخوری وسواس شده ایم؟

خب البته ما باید بخوریم وگرنه میمیریم. اما من می خواهم انگشت خود را به دلایل واضح نشان دهم.

اولین مسئله در مورد عادات غذایی وحشتناک در واقع عدم ساختار ساعت خواب است. اگر زمانی که دلم می خواهد بخوابم و شاید تا ظهر دیر از خواب بیدار شوم، صبحانه من تبدیل به ناهار واقعی من می شود و غیره. تعجبی ندارد که گرسنگی من برای یک شام خوب در اواخر شب ظاهر شود. با این حال، یک کار روزانه عمدتاً آن مسئله را اصلاح می کند.

مسئله دوم این است که ما خراب شدیم. ما به فناوری پیشرفته ای دسترسی داریم که امکان گذراندن روز را بدون عرق کردن فراهم می کند. ما ماشین هایی داریم که می توانند ما را در مسافت های طولانی یا مسافت های کوتاه بدون نیاز به حرکت زیاد در طول زمان حرکت دهند. ما تلویزیون‌ها و رایانه‌هایی داریم که تبلیغات بی‌پایانی به ما می‌دهند که به ما می‌گویند چه چیزی بخریم و چه چیزی برای ما بهتر است. نکته اصلی این است که ما می توانیم غذا را در خانه سفارش دهیم، بنابراین دیگر نیازی به ترک خانه نیست.

مسئله سوم این است که بدن ما که برای راه رفتن و دویدن ساخته شده است، اکنون رو به زوال است، زیرا ما دیگر به سختی از آن استفاده می کنیم. ماهیچه های ما به ورزش نیاز دارند و تنها راهی که امروزه می توانیم به آن برسیم این است که حرکت را انتخاب کنیم تا تناسب اندام بمانیم (مانند تمرینات ورزشی یا هر شکل دیگری از ورزش)، نه به این دلیل که برای زنده ماندن مجبور به انجام آن هستیم.

مسئله چهارم غذای ماست. امروز می توانیم هر چیزی را که می خواهیم بخریم (بیشتر). اگر بتوانید هر وعده غذایی آماده را بخرید، در واقع دیگر نیازی به داشتن آشپزخانه نیست. آسان است و معمولاً خوردن آن بسیار خوب است. مشکل اینجاست که غذا در اکثر مواقع چندان سالم نیست. البته استثنائات برای غذای سالم برای سفارش خانه

برای کنترل عادات غذایی وحشتناک خود باید ساختاری در زندگی خود داشته باشیم. بهترین راه برای رسیدن به آن این است که هر روز یک برنامه داشته باشید. راه های زیادی برای ایجاد چنین طرحی وجود دارد، اما در درازمدت بیشتر کافی نیست. نیاز به حمایت و بازخورد نیز وجود دارد.

بنابراین به طور خلاصه، چهار مسئله کلی در مورد عادات غذایی وحشتناک ما وجود دارد. اگر در مورد آنها بدانیم، می توانیم بر آنها غلبه کنیم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر