شکست چاقی به تسلیم

چرا ما نمی توانیم با مشکل چاقی در این کشور مقابله کنیم؟ ما تنها نیستیم آمریکا، مکزیک، نیوزلند، مجارستان و استرالیا در مبارزه با چاقی برابر یا عقب تر از بریتانیا هستند. چاقی و بیماری های ناشی از آن به خوبی در تلویزیون و آنلاین مستند شده است. چرا پیام ارسال نمی شود اطلاعات وجود دارد.

تغییر فرهنگ به سمت فست فودها تأثیر زیادی بر عادات غذایی ما داشته است. ۳۰ تا ۴۰ سال پیش، فست فود فقط در مغازه های ماهی و چیپس در دسترس بود. مک دونالد در آن زمان تنها در بریتانیا شروع به کار کرد.

برنامه‌هایی مانند «Hungary House» سفارش غذا را بسیار آسان می‌کنند. با یک کلیک روی دکمه تلفن همراه خود، کار تمام است. شما فقط باید تلاش کنید تا از مبل پیاده شوید و به سمت درب ورودی بروید. چنین کار سختی!

عادات غذایی کلید رژیم غذایی سالم است. از روزی که به دنیا می آیید شروع می شود. غذایی که والدینتان به شما معرفی می کنند، عادات غذایی شما را برای زندگی تنظیم می کند. اگر در اوایل رژیم غذایی متعادلی از میوه، سبزیجات و گوشت داشته باشید، به آن عادت خواهید کرد. از طرف دیگر، اگر در سنین جوانی با غذاهای شیرین و پر قند آشنا شوید، این به هنجار شما تبدیل می شود. البته شکر این جذابیت را برای بچه ها دارد. مقاومت در برابر عجله شکر و همچنین طعم شیرین آن بسیار سخت است. بازارهای مواد غذایی این را می دانند و تمام تلاش خود را می کنند تا همه، به خصوص بچه ها را وسوسه کنند. شیرینی ها همیشه در نزدیکی صندوق هستند، در ارتفاعی که درست زیر بینی جوانان است.

چه کاری می توان انجام داد؟

ما ایجاد کننده های عادت هستیم. این در طبیعت ماست. تغییر عادات اعتیادآور مانند شکر یا سیگار کار آسانی نیست. تبلیغات متمرکز بر اثرات مضر سیگار، دیدگاه مردم را تغییر داد. تصاویر واضح از لخته شدن خون از انتهای سیگار، اثرات ناسالم را به خانه آورد.

این نوع تبلیغات که برای مصرف زیاد شکر و نمک اعمال می شود می تواند قدرتمند باشد… اما باید یک کمپین پایدار باشد. کمپین ضد سیگار بیش از ۲۰ سال است که ادامه دارد. کمپین “حقیقت” با هدف حذف سیگار نوجوانان در ایالات متحده در سال ۱۹۹۹ آغاز شد. نرخ سیگار کشیدن نوجوانان در آن زمان ۲۳٪ بود. در سال ۲۰۱۶ این رقم به ۶ درصد کاهش یافت.

دولت باید در کمپین ضد شکر سرمایه گذاری کند. NHS در برخورد با بیماران مبتلا به بیماری های مرتبط با غذا با فشار بیشتری مواجه است.

با افزایش مداوم جمعیت، ۵۰ سال آینده می تواند یک کابوس برای مراقبت های بهداشتی باشد. می توان از آن اجتناب کرد، اما فقط با اراده برای انجام کاری در مورد آن.

چاقی خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، اختلالات اسکلتی عضلانی، سرطان ها، افسردگی و اضطراب را افزایش می دهد. افراد چاق شدید سه برابر بیشتر از افراد دارای وزن طبیعی به مراقبت اجتماعی نیاز دارند. این شامل بستری شدن در بیمارستان و هزینه های بهداشتی و مراقبت اجتماعی مرتبط است.

NHS هزینه چاقی برای سال ۲۰۰۶/۷ را ۵.۱ میلیارد پوند تخمین زده است. هزینه ها شامل داروهای چاقی، افزایش استفاده از جراحی چاقی و تجهیزات جدید برای پذیرش افراد بزرگتر می شود.

آموزش کلیدی است

پسر من مربی شخصی است. او کلاس هایی را اجرا می کند که به عنوان “کلاس های تغییر وزن” شناخته می شوند. جالب است که او از تجربه خود در ارائه این کلاس ها چه می گوید.

او می‌گوید: “ما دوست داریم تمرین‌های مختلفی را برای حفظ علاقه انجام دهیم. یک هفته، تمرینات کششی و پرس‌آپ، پرس شانه و تمرینات پرس پا خواهد بود. هفته بعد تمرینات هوازی بیشتر با وزنه‌های آزاد مانند زنگ‌های گنگ و زنگ های کتری. یک هفته دیگر می تواند زنگ های کتری و TRX در فرمت تمرین دایره ای باشد. هنوز بر اساس وزن است، اما شما شدت را بالا نگه می دارید و ضربان قلب را بالا نگه می دارید.

او در مورد رژیم غذایی می گوید: “من واقعاً سعی می کنم به آنها آموزش دهم که چقدر قند بد است و غذاهای “کربی” بیش از حد. ماکارونی، برنج، شیرینی های شکلاتی، نوشابه های گازدار. دلیل شماره یک چاقی شکر است. آنچه را که می خورند نظارت و اندازه گیری نکنید، بلکه به آنها بفهمانید که چه چیزی در بدن خود می گذارند. اینکه رژیم غذایی خود را تغییر دهند یا نه، به آنها بستگی دارد. من فقط دانه را در ذهن آنها می کارم، به آنها دانش می دهم. نیاز دارند، بنابراین آنها یک انتخاب دارند که یا از آن پیروی کنند یا نه.”

آیا کاهش وزن آنها را اندازه می گیرید؟

بله، ما به طور منظم وزن را انجام می دهیم. به طور معمول، مشتریانی که پیشرفت هایی را مشاهده می کنند، همان هایی هستند که به برنامه پایبند هستند. من مشتریانی دارم که به توصیه های من گوش داده اند و نتایج خوبی دیده اند. در همان زمان به سایر مشتریان مشاوره داده‌ام، و آن‌ها ماندن به آن را دشوارتر می‌دانند.

چقدر طول می کشد تا وزن کم شود؟

برخی از مشتریان هفته ای تا ۲ پوند وزن کم می کنند. برخی حتی می توانند ۴-۵ پوند در هفته کم کنند.

هدف اصلی ۲ پوند در هفته در یک دوره ۳-۴ ماهه ضرر بزرگی است. حدود ۱/۴ سنگ.

آیا به درصد چربی آنها نگاه می کنید؟

بله، توجه به درصد چربی بسیار مهم است، نه فقط کاهش وزن. اگر ۶۰ کیلوگرم وزن دارید، باید این سوال را بپرسید که ۶۰ کیلوگرم چیست؟ می توانید آن را به چربی بدن، توده عضلانی، تراکم استخوان و احتباس آب تقسیم کنید. ما می‌توانیم همه آن‌ها را اندازه‌گیری کنیم، بنابراین شما در واقع تمام قسمت‌هایی را می‌بینید که کل وزن بدن را تشکیل می‌دهند. بنابراین ما بیشتر روی چربی بدن تمرکز می کنیم، زیرا ممکن است توده عضلانی را از دست بدهید. که ناسالم خواهد بود. به همین دلیل است که ما روی تمرینات با وزنه تمرکز می کنیم تا توده عضلانی را حفظ کنیم و مصرف پروتئین بالا را برای حفظ توده عضلانی تشویق کنیم.

بنابراین، پس از مثلاً ۶ ماه، مطمئناً مشتریان شما باید بتوانند خودشان بدون کمک شما بیرون بروند؟

مطمئناً، ۶ ماه بعد، شما خیلی چیزها یاد می گرفتید، تمرین های مختلف را آزمایش می کردید، تمرین ها را ضبط می کردید، بنابراین باید آنها را دنبال کنید. در طول ۶ ماه شما این تمرینات را چندین بار انجام می دادید، مانند طبیعت دوم است. بنابراین بعد از این مدت زمان دیگر نیازی به بچه دار شدن ندارید، می دانید چه کاری باید انجام دهید، می توانید خودتان بیرون بروید. ، بنابراین به نوعی درسی برای زندگی است.

پس شما مردم را به گرسنگی کشیدن برای کاهش وزن تشویق نمی کنید؟

“اوه نه، گرسنگی دادن به خود مانند یک راه حل سریع است اما برای بدن بسیار مضر است. شما باید به غذا نگاه کنید که مانند سوخت است. مانند قرار دادن هیزم روی آتش است. سوخت خون شما را در حال سوختن نگه می دارد. متابولیسم شما می میرد. متابولیسم را بالا نگه دارید تا تمام روز کالری بسوزانید.

پایین نگه داشتن وزن چیزی است که نیاز به فداکاری، خودتعیین و نظم و انضباط دارد.

با کمک کمی از متخصصان آگاه، بسیار قابل انجام است. برای دستیابی به اهداف کاهش وزن نیاز به انگیزه شخصی است. امروزه از مکان‌هایی مانند یوتیوب و مقالات آنلاین کمک زیادی می‌شود. شما هرگز مجبور نیستید با کاهش وزن احساس تنهایی کنید. حفظ سلامتی تا پیری ارزشش را دارد. ما خیلی خوشحال تر هستیم. ما هرگز به اندازه امروز در مورد سلامتی مطلع نشده ایم. چاقی باید کمتر از ۳۰ سال پیش باشد، نه بیشتر!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر