شایعه نویس – شغل جدید شما – شوخی نیست

شایعات نویسی مقوله ای است که به ندرت برای نویسندگان آزاد مورد بحث قرار گرفته است. مطمئنا، همه ما آرزوی چاپ شدن در نیویورکر را داریم و شایعه نویسی در مدارس روزنامه نگاری تدریس نمی شود. تقریباً همه غیبت می کنند. در واقع، اکنون افراد بیشتری نسبت به قبل شایعات می کنند. رسانه آنها وبلاگ است، به ویژه فیس بوک و دیگر سایت های شبکه های اجتماعی که شایعات شخصی را جایگزین دفترچه خاطرات قدیمی کرده اند. بیشتر ما در مورد افرادی که می شناسیم شایعات می کنیم.

در رسانه ها شایعات درباره افراد مشهور است. صدها “وبلاگ تجاری” به شایعات مربوط به افراد مشهور اختصاص داده شده است، به ویژه Deadline Hollywood Daily، The Dirty، Gawker، Hollywood Life، Just Jared، Perez Hilton، PopSugar، TMZ و بسیاری دیگر! برخی از این وبلاگ ها برای راهنمایی هزینه می پردازند و از نویسندگان و عکاسان آزاد استفاده می کنند، اما این دسته مجلات است که بزرگترین فرصت را برای فریلنسرها فراهم می کند.

پرتیراژترین مجلات خبری افراد مشهور People، Us Weekly، Star و Entertainment Weekly هستند. مردم، با تیراژ بیش از ۳.۵ میلیون، خود را یک مجله شایعه نمی‌دانند، اما برای مطالب انحصاری در مورد افراد مشهور با دیگران رقابت می‌کنند. مدهای سلبریتی توسط In Touch Weekly، Life & Style Weekly (هر دو منتشر شده توسط Bauer، یک شرکت آلمانی)، People StyleWatch و InStyle (هر دو توسط Time، Inc.) و همه ماهنامه های پرتیراژ ماهانه زنان، مردان و نوجوانان پوشش داده می شود. مجلات کاهش تبلیغات در سال های اخیر منجر به کاهش کارکنان در اکثر مجلات شده است. سردبیران به فریلنسرها روی می‌آورند، از جمله مجلاتی که قبلاً تقریباً کاملاً کارمندان نوشته بودند.

سلبریتی ها فقط در صنایع سرگرمی نیستند. افراد مشهور شامل افراد VIP در دولت، ورزش، غذا، املاک، تجارت، رسانه و سایر زمینه ها هستند. همه این زمینه ها به خوبی در Vanity Fair، ماهنامه معتبری که توسط Condé Nast منتشر می شود، پوشش داده شده است که با بسیاری از نویسندگان آزاد مشهور آمریکایی کار می کند. ممکن است برای Vanity Fair آماده نباشید، اما برای آگاهی از پوشش افراد مشهور باید آن را بخوانید. Cosmopolitan، پرفروش ترین مجله دکه روزنامه فروشی، مانند نیویورک و مجلات منطقه ای دیگر، و همچنین مجلات مصاحبه و سایر مجلات با تیراژ کم، بهشت ​​شایعه پردازان است.

شاید اولین فکر شما در مورد یک مجله شایعات، یکی از روزنامه های سوپرمارکت باشد. National Enquirer در قرار دادن مجلات در قفسه‌های پیشخوان صندوق‌ها پیشگام بود. امروزه American Media, Inc. مالک استار (مجله پرتیراژ آن)، National Enquirer و Globe است. قطعاً نباید از نوشتن برای این مجلات هفتگی خجالت بکشید. National Enquirer مدتها قبل از سایر رسانه ها اطلاعات دقیقی در مورد او جی سیمپسون، جان ادواردز و تایگر وودز داشت و جریان اصلی اعتبار مناسبی به آن می دهد.

اکنون که از اهمیت مجلات شایعه پراکنی متقاعد شده اید، در اینجا نحوه شروع به کار آورده شده است. بعید است که بریتنی اسپیرز، لیندسی لوهان، آنجلینا جولی، جورج کلونی یا برد پیت با شما مصاحبه کنند، حتی اگر بتوانید ایمیل، تلفن یا آدرس توییتر را دریافت کنید. در اینجا پنج گزینه دیگر برای مصاحبه وجود دارد.

۱. ممکن است یک فرد مشهور در شهر شما در حال تبلیغ یک کتاب، تور یک برنامه، کار در تولید یک فیلم یا برنامه تلویزیونی، تعطیلات یا دیدار دوستان و خانواده باشد. برای اینکه یک خبرنگار مشهور باشید، لازم نیست در نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، لاس وگاس یا میامی زندگی کنید. همه افراد مشهور در شهرهای بزرگ زندگی نمی کنند. بسیاری از A-listers خانه های اولیه یا فرعی در شهرهای کوچک و همچنین شهرهای بزرگی مانند آتلانتا، شیکاگو و سانفرانسیسکو دارند. به احتمال زیاد می دانید که ساندنس، یوتا، خانه یک سلبریتی جهانی است.

۲. مصاحبه با یک خویشاوند، دوست، همکلاسی سابق، دوست پسر (یا دوست دختر سابق)، معلم یا شخصی که با یک فرد مشهور مرتبط است، نسبتاً آسان است. گوگل و ویکی پدیا می توانند جزئیات بیوگرافی را ارائه دهند. یک “داستان خاطره” همیشه مورد تقاضا است.

۲. یک خرده فروش، رستوران، طراح مد، معمار یا هر کسی که یک فرد مشهور را به عنوان مشتری دارد، پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که این منبع از تبلیغات قدردانی می کند و می توانید حکایت های خوبی در مورد عادات خرید، غذاخوری و سرگرمی یک سلبریتی دریافت کنید.

۳. تبدیل به یک ستون نویس شایعات شود. شاید در نیویورک پست (محل پیج سیکس و سیندی آدامز) نباشد، اما یک مکان خوب برای شروع یک روزنامه هفتگی در منطقه شماست. با تئاترهای محلی، رستوران ها، هتل ها، موسسات خیریه و نمایندگان روابط عمومی آنها تماس بگیرید، و به زودی بیش از اندازه کافی برای پر کردن یک ستون هفتگی، بیانیه های مطبوعاتی بیشتری دریافت خواهید کرد. شما به رویدادهای اجتماعی دعوت خواهید شد تا ستون شما بتواند نظرات شخصی شما و توضیحات پوشاکی که افراد اجتماعی محلی می پوشند را شامل شود. همانطور که با افراد مشهور محلی دوستی ایجاد می کنید، به خاطر داشته باشید که آنها می توانند شما را به افراد مشهور ملی هدایت کنند. همچنین، هنگامی که یک سلبریتی ملی به شهر شما می‌آید، اعتبار مقاله‌نویسی شما را در بخش مطبوعات قرار می‌دهد.

۴. در اینجا یک تکلیف برای شما وجود دارد. فرد یا گروهی را در جامعه خود پیدا کنید که بتوانید از یک ناشناس به یک فرد مشهور تبدیل کنید. مثال‌ها: مترجم یک پرفروش خارجی، برنده مسابقه بی‌تفاوت (بهترین پای، اکثر هات داگ، برنده املای زنبور)، بازنده امریکن آیدل، یک هشت ساله، سه قلو (همچنین چهار قلو و پنج قلو، اما از Octomom دوری کنید) ، بلندترین، سریعترین (اما نه لاغرترین)… خوب، متوجه شدید!

مانند هر مقاله مجله ای، شما باید با سبک نگارش نشریه آشنا باشید. مجلات خبری هفتگی سلبریتی ها و تابلوی سوپرمارکت ها بیشتر توسط زنان خوانده می شود. زنان مجلل تحصیل کرده در دانشگاه مردم و روزنامه های سوپرمارکت دارای جمعیت پایین تری هستند. مانند روزنامه های تبلوید، مجلات شایعه پراکنی از تلفیق، استعاره های رنگارنگ، جناس و سایر طنزها، اختصارات، عامیانه و کلمات ساخته شده (معمولاً قسمت هایی از دو کلمه را ترکیب می کنند) لذت می برند. مهمتر از همه، مطمئن شوید که تمام اطلاعات و نقل قول های شما دقیق هستند! ممکن است بخواهید نام منابع تایید شده را به مقاله خود پیوست کنید. مجله احتمالاً سرفصل‌ها و سرفصل‌های هیجان‌انگیز را اضافه خواهد کرد، اما این کار شما نیست.

در طول سه سال گذشته کتابی درباره شایعات می نویسم. مصاحبه با بیش از ۲۰۰ روانشناس، جامعه شناس، انسان شناس، مورخ و اهالی رسانه در ایالات متحده و سراسر جهان، قدردانی من را از رسانه های شایعه ساز افزایش داده است. من آموخته ام که شایعات، همانطور که توسط دانشمندان علوم اجتماعی تعریف شده است، اطلاعات شفاهی یا کتبی در مورد شخص دیگری است که معمولاً درست است یا در واقع مبنایی قوی دارد، و اغلب قضاوتی است. از سوی دیگر، یک شایعه معمولاً دروغ و تأیید نشده است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر