رژیم گرفتن راه حل نیست – ۳ کلید برای کاهش وزن موفق

به عنوان یک متخصص تغذیه و مربی کاهش وزن، مشتریان احتمالی اغلب از من می پرسند که آیا قرار است برنامه غذایی یا رژیم غذایی را به آنها بدهم تا از آنها پیروی کنند. پاسخ من معمولاً منفی است، حداقل نه در ابتدا، زیرا ابتدا مسائل دیگری وجود دارد که باید به آنها پرداخت. درست است، اگر کالری کمتری نسبت به آنچه روزانه مصرف می کنید مصرف کنید، از نظر فنی وزن کم می کنید. برای بسیاری از ما، پایبندی به رژیم غذایی طولانی مدت صرفاً یک موضوع ریاضی نیست. این شامل برخورد با الگوهای غذایی مرتبط با احساسات، موقعیت ها، خانواده و دوستان است. تعیین آمادگی نیز مهم است. شروع یک برنامه کاهش وزن، برای پایان دادن به مبارزه با وزن خود یک بار و برای همیشه، یک تعهد مادام العمر است که با ایجاد چشم انداز شما شروع می شود، سپس با تعیین اهدافی که شما را به سمت چشم انداز حرکت می دهد.

۱. چشم انداز خود را ایجاد کنید: اگر ندانید به کجا می روید نمی توانید به مقصد برسید. شما باید این حس قوی را داشته باشید که چگونه می خواهید باشید – چگونه می خواهید ظاهر و احساس کنید تا به اهداف خود برسید. به عنوان مثال، در چشمان خود ببینید که وقتی هنگام خرید لباس‌ها را امتحان می‌کنید یا برای احساس انرژی اضافی، باید کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و کارهای جدیدی را که همیشه می‌خواستید انجام دهید، انجام دهید، اما وزن شما باعث می‌شود چقدر لذت بخش خواهد بود. شما را عقب نگه داشت تصور کنید که اگر در همان مسیر بمانید، زندگی شما چگونه خواهد بود و سپس آن را با نحوه زندگی خود در زمان رسیدن به هدف خود مقایسه کنید. برای رسیدن به آنجا، باید افکار، احساسات و اعمال خود را با دید خود هماهنگ کنید.

۲. ایجاد آگاهی: توصیه می کنم یک مجله رفتار غذایی داشته باشید. این به شما کمک می کند تا با الگوهای غذایی، افکار و احساسات خود در تماس باشید تا بتوانید آگاهانه تصمیمات غذایی بگیرید. وقتی می نویسید چه چیزی و چه زمانی می خورید و شرایط اطراف آن رویدادهای خوردن را ثبت می کنید، الگوهای مولد و غیرمولد را برای تقویت یا تغییر کشف خواهید کرد. همچنین به اندازه کافی آگاهی کسب خواهید کرد که بتوانید از قبل از خود بپرسید “آیا این رفتار مرا به سمت اهدافم سوق می دهد؟” “آیا من با چشم انداز خود در کنسرت بازی می کنم؟” “پس از آن چه احساسی خواهم داشت؟” “من گرسنه ام؟” “آیا غذا جواب می دهد؟” شما می توانید انتخاب کنید و می توانید رفتارهای خود را کنترل کنید. فقط تمرین و توانایی صداقت و مسئولیت پذیری می خواهد.

۳. حمایت دریافت کنید: اگر با وزن خود مبارزه کرده اید، می دانید که این موضوع با عادات مادام العمر و احساسات پیچیده درگیر شده است. شما مجبور نیستید به تنهایی پیش بروید، مربی استخدام کنید، از یک دوست کمک بگیرید و/یا به یک گروه پشتیبانی بپیوندید. داشتن یک سیستم پشتیبانی و یک صفحه صدا می تواند شما را از شرایط سخت عبور دهد و به شما کمک کند در مسیر خود بمانید.

به طور خلاصه، ۳ چیز وجود دارد که می توانید از امروز شروع کنید تا بدن خود را متحول کرده و زندگی خود را متحول کنید: ۱. بینش خود را فرموله کنید، ۲. شروع به ردیابی و ارزیابی رفتار غذایی خود کنید و ۳. از برخی حمایت ها استفاده کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر