رژیم لاغری سریع

درمان های طبیعی برای خروپف – شروعی سالم


درمان های طبیعی برای خروپف

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد، لطفاً برای اطلاعات بیشتر سلب مسئولیت را بخوانید.

آیا شما یک خواب پر سر و صدا هستید؟ افراد زیادی هستند که از خروپف رنج می برند. برای برخی، این یک ناراحتی بزرگ نیست، اما اگر شریک زندگی دارید، ممکن است باعث ناراحتی های مکرر شود. اما حقیقت این است که خروپف می تواند شروع مشکلات جدی تری باشد. خواب بخش بزرگی از زندگی اکثر مردم است، بنابراین مهم است که قبل از اینکه روی روابط شما تأثیر بگذارد، به فکر رسیدگی به این مسائل باشید. در چند صفحه بعدی، اطلاعات بسیار خوبی در مورد آن خواهید یافت درمان های طبیعی برای خروپف.

چرا باید به خروپف اهمیت دهید

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، احتمالاً از این ایده که خروپف می‌تواند به یک مشکل جدی تبدیل شود، دچار خشم شده‌اید، اما این یک علامت فیزیکی مهم است که باید مراقب آن باشید. شما برای رسیدن به سطوح عمیق تری از خواب. دوره‌های خواب عمیق برای بهبود مغز و دادن استراحتی که به آن نیاز دارد، مهم است. اگر خواب شما زیاد مختل شود، ممکن است به دلیل کمبود استراحت بیمار شوید. در حین خواب، راه تنفس شما نیز ممکن است مسدود شود، که باعث می شود ناگهان از خواب بیدار شوید و به طور بالقوه باعث توقف تنفس شما می شود. این وضعیت به عنوان آپنه خواب شناخته می شود.

خطرات آپنه خواب

خطر واقعی آپنه خواب این است که بدن شما به اندازه کافی استراحت نمی کند. در نتیجه، سیستم‌های بدنی که معمولاً در مواقع اضطراری شما را از خواب بیدار می‌کنند، ممکن است شروع به نادرستی کنند. اگر بدن شما با قطع تنفس از خواب بیدار نشود، می تواند به وضعیت بسیار خطرناکی منجر شود. اگر فردی با دیگری هستید، این می تواند برای آنها نیز بسیار استرس زا باشد. خواب ناگهانی می تواند فشار زیادی بر سلامت جسمی و روابط شما وارد کند و اگر این یک ویژگی عادی زندگی شما است، باید اقدامات جدی برای بالا بردن کیفیت خواب خود انجام دهید.

اکنون که از خطرات ناشی از تبدیل شدن خروپف به بخشی از الگوهای خواب شما آگاه هستید، به لیستی از کارهایی که می توانید برای کاهش یا حذف عادت خروپف خود انجام دهید نگاهی بیندازید. همچنین ممکن است بخواهید از چند مورد از این روش ها به طور همزمان استفاده کنید، زیرا خروپف ممکن است نتیجه بیش از یک مشکل باشد. همیشه ایده خوبی است که تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد این روش ها یاد بگیرید تا در حد نیاز مؤثر باشند.

۱. مطمئن شوید که هوا تمیز است

آخرین باری که تست آلرژی دادید کی بود؟ با تغییر فصل، آنها می توانند انواع گرده ها را برای تحریک حفره بینی بیاورند. کاهش میزان گرد و غبار و گرده موجود در هوای داخل خانه می تواند به شما در کاهش مشکلات تنفسی کمک کند و سپس میزان خروپف را کاهش می دهد.

با تمیز نگه داشتن خانه و ملحفه های خود تا حد امکان شروع کنید. این امر باعث کاهش آلرژن‌های داخلی به‌ویژه کنه‌های گرد و غبار می‌شود که برای افرادی که خروپف می‌کنند بسیار مضر است، و این به معنای تمیز نگه داشتن کف‌پوش‌ها و گرد و غبارگیری منظم است. ملحفه ها، ملافه ها، بالش ها، روبالشی ها، پتوها و هر ملحفه دیگری را که فرد با آن در تماس است را نیز به طور منظم بشویید.

۲. از گیاهان تصفیه کننده هوا استفاده کنید

می توانید از انواع مختلف یونیزرها و گیاهان داخلی استفاده کنید که می توانند به بهبود کیفیت هوای خانه کمک کنند. برخی از گیاهان مانند Ficus Alii و Philodendron می توانند انواع کپک ها و سایر ناخالصی ها را از هوای خانه شما پاک کنند. نکته مهم در مورد گیاهان این است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مقدار مناسبی از آب و نور دریافت می کنند. شما نیازی به انجام کار زیادی ندارید. گیاهان به کار خود برای کمک به تمیز کردن هوای خانه شما ادامه می دهند و خوب هستند یک درمان طبیعی برای خروپف.

۳. یک رطوبت گیر برای کمک به کاهش خروپف نصب کنید.

همچنین مهم است که مراقب میزان رطوبت خانه خود باشید. مایت های گرد و غبار اغلب بدون اینکه متوجه شوید در هوا هستند، که می تواند برای هر کسی در خانه شما که از آلرژی رنج می برد فاجعه بار باشد. این می تواند منجر به حملات آلرژی بد و خروپف در شب شود. در حالی که همیشه نمی توانید آنچه را که آب و هوا و آب و هوا انجام می دهد کنترل کنید، می توانید تعادل بهتری از رطوبت در داخل خانه خود داشته باشید. کنترل کنه های گرد و غبار را با رطوبت گیر شروع کنید.

۲. عادات روزانه و شبانه خود را بهبود بخشید

منهمچنین ضروری است که بهداشت خواب خود را بهبود بخشید – که شامل عادات روزانه شما است که خواب شما را بهبود می بخشد. اگر عادات خواب خوبی ندارید، این می تواند منجر به افزایش خروپف شود. از آنجایی که از ملافه های مناسب استفاده نمی کنید، مایت های گرد و غبار زیادی دارید و خواب کافی ندارید.

ملافه های خود را تمیز و ارتقا دهید

این یکی از موارد نادیده گرفته شده در زنجیره سلامت تنفسی است. ملافه به راحتی می تواند گرد و غبار و ذرات پوست را که منبع اصلی غذا برای موجودات کوچکی به نام کنه های گرد و غبار هستند، جمع کند.

هنگامی که ذرات پوست در مدت زمان طولانی جمع می شوند، تعداد هم اتاقی های کوچک شما می تواند به بیش از حد طبیعی برسد. این منجر به تولید مقدار زیادی زباله توسط مستعمرات آنها می شود. فضولات به هوای اطراف تخت شما نفوذ می کند، بنابراین وقتی شب دراز می کشید، مقدار زیادی مدفوع کنه تنفس می کنید. این می تواند باعث تحریک گلو و ریه ها شود. اگر وقتی به محل کار یا مدرسه می روید همیشه احساس بهتری دارید، این می تواند یک علت احتمالی باشد.

برای بهداشت خواب خوب، شما همچنین می خواهید ملافه با کیفیت و تشک با کیفیت داشته باشید. این خواب شما را بهبود می بخشد و زمانی که بالشی با ضخامت و ارتفاع مناسب برای سر و گردن خود برای حمایت مناسب دارید، می تواند به کاهش خروپف کمک کند.

در واقع، بالش‌های ضد خروپف وجود دارند که بسیاری از افراد در حال حاضر از آنها برای جلوگیری از خروپف استفاده می‌کنند، در حالی که در حال انجام کار خود هستند.
//ws-eu.amazon-adsystem.com/widgets/q?ServiceVersion=20070822&MarketPlace=GB&ID=V20070822%2FGB%2Fazer0d-21%2F8001%2F64e1fe11-edde-4a4k2c.com

سیگار نکش

بسیاری از عادات بد روزانه وجود دارند که می توانند بر خواب شما تأثیر منفی بگذارند، چه برای بهداشت شخصی و چه برای اهداف سلامت عمومی. یکی از اصلی ترین آنها کشیدن سیگار است.

اگر سیگاری هستید، این احتمال وجود دارد که به طور قابل توجهی به خروپف کمک کند. وقتی دودی که استنشاق می‌کنید به بافت‌های ظریف دستگاه تنفسی شما برخورد می‌کند، تحریک می‌تواند انواع مشکلاتی را ایجاد کند که باعث بسته شدن راه‌های تنفسی شما می‌شود.

در حالی که آسان نیست، می توانید اقداماتی را برای کاهش میزان سیگاری که در روز می کشید شروع کنید. تعدادی برنامه و وصله در دسترس عموم برای کمک به تمایل به سیگار کشیدن وجود دارد.

مصرف الکل را کاهش دهید

چند وقت یکبار مشروب می خورید؟ اگر روزانه الکل مصرف می کنید، مصرف الکل شما می تواند عاملی در بروز خروپف باشد. این به این دلیل است که الکل توانایی شل کردن عضلات و سایر بافت‌های گلو را دارد. هنگامی که دراز کشیده اید، این دستمال های راحت می توانند به راحتی فشرده شوند. تنفس خود را محدود کنید، که ممکن است خروپف را بدتر کرده و آن را بیشتر قابل توجه کند. سعی کنید کلاه شب را کنار بگذارید و احتمالاً استراحت بهتری خواهید داشت.

اگر برایتان مشکل است که مصرف الکل را کاهش دهید، ممکن است زمان خوبی باشد که در مورد آن با پزشک خود صحبت کنید. آنها می توانند در راه مقابله با این مشکل به شما کمک کنند، اگر این موضوع بیش از تأثیرگذاری بر خواب شما باشد.

از داروهای خواب پرهیز کنید.

مشکلات خواب در میان بزرگسالان به دلیل استرس های زندگی نسبتاً رایج است، اما اگر به مصرف قرص های خواب آور یا آرام بخش عادت دارید، می تواند زمان خواب شما را با مشکل مواجه کند.

مانند الکل، آرام‌بخش‌ها می‌توانند راه‌های تنفسی را آرام‌تر از حد معمول ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند هنگام صبح که زمان بیدار شدن از خواب است، بیرون آمدن از رختخواب را بدون دوزهای زیاد کافئین دشوار کنند.

علاوه بر این، ممکن است بدن شما را از بیدار کردن شما جلوگیری کند. اگر آپنه خواب داشته باشید، این خطر را به همراه دارد. سعی کنید از روش های طبیعی مانند نوشیدن چای بابونه یا چای ریشه سنبل الطیب استفاده کنید. بادرنجبویه و اسطوخودوس نیز چای های عالی قبل از خواب هستند.


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/