جملات تاکیدی برای کمک به ترک یک عادت بد

آیا سعی کرده اید یک عادت بد را ترک کنید و بارها و بارها شکست خورده اید؟ آیا سعی کرده اید از جملات تاکیدی برای کمک به ترک عادت استفاده کنید؟ اظهارات مثبت ثابت شده است که کار می کنند!

چه چیزی یک عادت بد را تعریف می کند؟

اگر بخواهیم اکنون نظرسنجی بفرستیم تا از مردم بپرسیم به نظر آنها واژه عادت بد به چه معناست، اکثریت خواهند گفت که عادت بد یک عمل منفی است که مردم بارها و بارها انجام می دهند، مانند سیگار کشیدن، نوشیدن یا خوردن زیاد. .

آیا می دانستید که عادت ها ابزار فوق العاده قدرتمندی برای رشد و موفقیت شخصی هستند؟ عادت های خوب یعنی!

الان چه عادت هایی دارید و چه تاثیری بر زندگی شما می گذارد؟ وزن و سلامت شما با عادات غذایی شما تعیین می شود. روابط شما توسط عادات اجتماعی شما تعیین می شود. موفقیت شما در کار با عادات کاری و غیره تعیین می شود!

پس چگونه آنها را تغییر دهیم؟

وقتی نوبت به رهایی از عادت‌های بد می‌رسد، بسیاری از کتاب‌ها و مربیان خودیاری به شما می‌گویند که از لحظه‌ای که شروع به فکر کردن یا تمایل به عادت می‌کنید، آگاهانه آگاه شوید و تصمیم‌های آگاهانه بگیرید که آن را انجام ندهید! این ممکن است برای برخی از افراد کارساز باشد، اما برای بسیاری از ما این راه سخت و محکوم به شکست است. چرا؟ چون این طبیعت انسان است که بخواهیم کاری را انجام دهیم که قرار نیست انجام دهیم!

روانشناسی!

ابتدا باید روانشناسی را درست در ذهن خود وارد کنیم! ما باید بخواهیم این عادت را تغییر دهیم و باید به این بپردازیم که چرا می‌خواهیم خود را از آن رها کنیم، که ممکن است احمقانه و بدیهی به نظر برسد، اما درست است، ما باید درک کنیم و کمی خودمان صحبت کنیم.

تمام فوایدی که قرار است با رهایی از این عادت به دست آورید را بنویسید، باید به خودمان بگوییم که خودمان را محروم نمی کنیم بلکه در حال بهبود هستیم.

تصدیقات

وقتی با مردم در مورد جملات تاکیدی صحبت می کنم، آنها اغلب می پرسند “اگر به درستی کلمات اعتقاد نداشته باشم چه؟” سوال خوب، ضمیر ناخودآگاه نمی داند چه چیزی درست است یا نه، کلمات را می شنود و آنها را می پذیرد! بنابراین هرچه بیشتر کلمات را بیان کنیم، ناخودآگاه بیشتر آنها را قبول می کند، آنها را به عنوان حقیقت خود “تأیید” می کنیم!

کلمات خود را با دقت انتخاب کنید، اگر برای گفتن آنها مشکل دارید، باید آنها را تغییر دهید، سعی کنید آنها را کوتاه نگه دارید! در اینجا چند ایده وجود دارد که به شما کمک می کند تا جملات تاکیدی موثر و تغییر دهنده زندگی ایجاد کنید:

۱. عبارات را کوتاه اما قوی بیان کنید.اکنون از این عادت رها شده ام…”

۲. همیشه تأیید خود را در زمان حال بیان کنید ( من در حال حاضر هستم، نه من دارم میرم)

۳. همیشه آنها را مثبت بیان کنید خوشحالم که دیگر نیستم…..”

۴. آنها را یادداشت کنید و اغلب بخوانید، با صدای بلند بخوانید.

۵. آنها را هر روز انجام دهید، مهم نیست که چه احساسی دارید، به آن پایبند باشید!

۶.”من بسیار سپاسگزارم که اکنون از این عادت رها شده ام

جملات تاکیدی باید روزانه حداقل به مدت سی روز تمرین شود تا آنها را در ذهن خود جاسازی کنید، آنها را صبح و شب انجام دهید، به آن پایبند باشید، کار می کند! بیاموزید که چگونه اظهارات خود را تقویت کنید و در زمان رکورد آزاد باشید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر