تمرینات تنفسی برای کاهش حملات پانیک – شروعی سالم


تمرینات تنفسی برای سلامت روان

اگر به دنبال راه های آسانی برای بهبود سلامت روان خود هستید، مانند اضطراب، استرس یا افسردگی، چندین استراتژی اساسی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از آنها تمرینات تنفسی است که نه تنها می توانید در هر مکانی که نیاز دارید انجام دهید، بلکه می توانید آنها را در برنامه تمرینی خود نیز بگنجانید.

فواید تمرینات تنفسی

وقتی شروع به جستجوی راه‌های طبیعی برای کمک به اضطراب یا… وحشت حملات، کاهش استرس، یا فقط یافتن سلامت عاطفی، احتمالاً موضوع تمرینات تنفسی مطرح می شود. اما این دقیقا چگونه می تواند به شما کمک کند؟ در اینجا نحوه انجام تمرینات تنفسی تسکین دهنده با برخی از مزایای گنجاندن این تمرینات در برنامه روزانه آورده شده است:

تمرینات تنفسی را در برنامه روزانه خود تمرین کنید.

نحوه انجام تمرینات تنفسی

۱ ابتدا یک نفس طولانی و آهسته از بینی خود بکشید
ریه های پایینی و سپس ریه های بالایی را پر کنید.
۲ نفس خود را برای شمارش «سه» نگه دارید.
۳ به آرامی از طریق لب های نوک تیز بازدم کنید، در حالی که عضلات صورت، فک، شانه ها و شکم را شل کنید.

حداقل این تنفس آرام را تمرین کنید ده بار در روز برای در مواقع استرس یا زمانی که می خواهید استرس را از بین ببرید کمی استفاده کنید و احساس آرامش خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا با این روند راحت شوید. هر زمان که در ابتدا احساس اضطراب یا وحشت کردید از آن استفاده کنید. زمانی که برای آرام شدن در طول به کمک نیاز دارید وحشتشما این فرآیند را می شناسید و می توانید از آن استفاده کنید.

شما می توانید آن را در هر مکان و هر زمان انجام دهیدیکی دیگر از مزایای بزرگ تمرینات تنفسی این است که نیازی به ابزار نیست. شما می توانید این کار را در حین تمرین، در خانه، هنگام پیاده روی یا دوش گرفتن، در محل کار، حتی در حین رانندگی انجام دهید، به شرطی که به جاده توجه کنید.

آنها اغلب به شما کمک می کنند یاد بگیرید چگونه مراقبه کنید –مدیتیشن را می توان همراه با تمرینات تنفسی به کار برد، اما اگر ابتدا تکنیک های تنفس را یاد بگیرید، یادگیری مدیتیشن را در ادامه مسیر آسان تر می کند.

تنفس آهسته عمدی نیز به کاهش کمک می کند فشار خون wاین به نوبه خود برای سلامتی شما بهتر است.

شما همچنین می توانید چیزی را که به عنوان تنفس شکمی شناخته می شود، وارد کنید، جایی که دست خود را روی شکم خود می گیرید و بر روی احساسات هنگام دم و بازدم تمرکز می کنید.

تنفس در حین ورزش

برای افرادی که برای سلامت روان خود ورزش می کنند، مزیت منحصر به فرد اضافه کردن تکنیک های تنفس را دارند. ترکیب این دو واقعاً می تواند مکانی برای آرامش ایجاد کند و شروع به بهبود استرس یا اضطراب شما کند. بهتر است این کار را در حین ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس، پیاده روی و پیاده روی انجام دهید. اگر تازه شروع کرده اید، یوگای مبتدی را امتحان کنید که بر حرکات ملایم و تکنیک های مختلف تنفس تمرکز دارد.

مکمل هایی برای رفع اضطراب

علاوه بر استفاده از تمرینات تنفسی برای از بین بردن استرس و اضطراب، مکمل های بسیار خوبی نیز وجود دارد که به آرامش طبیعی ذهن شما و جلوگیری از حملات پانیک کمک می کند.

Anti-Anxiety Plus یک مکمل طبیعی است که برای هدف قرار دادن، پیشگیری و کاهش علائم اضطراب طراحی شده است وحشت حملاتترکیب ویژه مواد به تقویت حس تعادل درونی، افزایش تمرکز و کاهش اضطراب کمک می کند.

ترکیبات موجود در Anti-Anxiety Plus به کاهش استرس کمک می کند، که می تواند پیش درآمد بسیاری از اثرات منفی مانند:

  • موارد وحشت زدگی
  • تغییرات رفتاری
  • نارسایی سیستم عصبی مرکزی
  • کمبود سیستم ایمنی
  • تغییرات قلبی عروقی
  • سیستم گوارشی تحریک پذیر.


رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/