این وزن را برای همیشه کم کنید! بله، تو میتونی!

در ۲۰ سال گذشته، افزایش چشمگیری در چاقی و مسائل مربوط به سلامتی وجود داشته است. روندهای غذایی که مصرف وعده های بزرگتر، غذاهای ناسالم و فعالیت بدنی محدود را ترویج می کنند، تنها بخشی از مشکل هستند. سبک زندگی پرمشغله و ساعات کاری طولانی تر نیز از عوامل موثر در این امر هستند.

آمار در حال حاضر نشان می دهد که تقریباً دو سوم بزرگسالان ایالات متحده دارای اضافه وزن یا چاق هستند. مطالعات نشان می دهد که شیوع چاقی به طور پیوسته در بین هر دو جنس، در تمام سنین افزایش یافته است و همه گروه های نژادی و قومی را در بر می گیرد و افراد را در تمام سطوح تحصیلی تحت تاثیر قرار می دهد. از سال ۱۹۶۰، تعداد افراد دارای اضافه وزن از ۴۵ به درصد افزایش یافته است که بیشترین افزایش پس از سال ۱۹۸۰ رخ داده است.

اگر روند کنونی ادامه یابد، چاقی به زودی از دخانیات پیشی خواهد گرفت، زیرا چاقی می تواند خطر ابتلا به بیماری های متعددی را افزایش دهد و منجر به سبک زندگی ناسالم شود.

اما، یک راه حل وجود دارد … مدیریت وزن. این به معنای کاهش وزن و تغییر سبک زندگی مربوطه برای حفظ آن است. کاهش وزن اولین قدم است و در کمال تعجب، ساده ترین بخش این روند است. ما تمام انرژی خود را صرف کاهش وزن می کنیم و زمان کمی را صرف برنامه ریزی برای حفظ وزن می کنیم. نتیجه اثر یویو است: تجربه برداشتن آن، بازگرداندن آن، دوباره از دست دادن آن، فقط برای به دست آوردن همه چیز… و حتی بیشتر.

به عنوان یک جامعه، ما طوری برنامه ریزی شده ایم که بخواهیم همه چیز سریعتر و با تلاش کمتر اتفاق بیفتد. ما می خواهیم بدون تغییر تغییر کنیم. میل به نتایج فوری محیطی را برای یویو ایجاد می کند که سال ها متوالی، گاهی اوقات برای تمام عمر، بدون کنترل حرکت کند.

اما، ناامید نشوید، راه حلی وجود دارد. همانطور که به یک دهه جدید می رویم، این بار فرصت جدیدی برای انجام آن متفاوت داریم. ما می توانیم شروعی تازه داشته باشیم و برای موفقیت خود برنامه ریزی کنیم. ما می توانیم سبک زندگی جدیدی ایجاد کنیم و بهترین زندگی ممکن را داشته باشیم.

در گذشته، انفجار فست فودها و مخلوط های فوری به ما این حس امنیت کاذب را داد که ما هنوز همان فواید تغذیه ای را که از غذاهای تازه و کامل می بردیم، دریافت می کنیم. حالا می دانیم که این درست نیست.

ما تغذیه خوب را فدای راحتی کرده ایم. ما تن‌ها کالری خالی مصرف می‌کنیم که بدن ما را به مواد مغذی مورد نیازش میل می‌کند. شواهد در افزایش سطح چاقی در کودکان و بزرگسالان ما است. پیش از این هرگز بسیاری از کودکان به بیماری هایی مانند کلسترول بالا، فشار خون و دیابت مبتلا نشده بودند. همه این شرایط را می توان در عادات غذایی ضعیف و ورزش ردیابی کرد.

خوشبختانه، ما در حال بیدار شدن هستیم! افراد بیشتر و بیشتری متوجه می شوند که تغییر نه تنها ضروری است، بلکه برای زنده ماندن فرزندان ما و داشتن طول عمر طولانی تر نیز لازم است. تحقیقات آمار نگران کننده ای را نشان می دهد که برای اولین بار در تاریخ ما، نسل فعلی کودکان طول عمر کوتاه تری نسبت به والدین خود خواهند داشت.

وقت عمل الان است. و به لطف دانش جدید در مورد نحوه عملکرد بدن، بازگشت به غذاهای طبیعی تر و کامل، و افزایش تمرکز بر فعالیت بدنی، ما همه چیز را تغییر می دهیم. اکنون می دانیم که کاهش وزن سریع لزوما بهترین راه نیست. ما می دانیم که از دست دادن وزن تنها نیمی از نبرد است. که اگر می‌خواهیم آن را حفظ کنیم و سلامتی بهتری را تجربه کنیم، باید عادت‌های جدیدی را برای جایگزینی عادات قدیمی بیاموزیم.

بنابراین، چه یک برنامه غذایی کاهش‌یافته مانند Weight Watchers یا Nutri-System، یا یک مکمل رژیم غذایی مانند Acai یا Hoodia را انتخاب کنید، باید برای حفظ کاهش وزن و درک حداکثر سود در دراز مدت، یک تغییر سبک زندگی را در نظر بگیرید.

من بیشتر عمرم رژیم گرفتم. من تقریباً در هر رژیمی که وجود دارد یو-یو و هو هو گرفته ام. تا زمانی که یاد گرفتم که چگونه رژیم غذایی خود را مطابق با سبک زندگی ام انجام دهم و برای زندگی پس از رژیم برنامه ریزی کردم، سرانجام به موفقیتی که همیشه آرزویش را داشتم دست یافتم.

شما می توانید آن را انجام دهید. من گزارشی رایگان مملو از نکاتی را ارائه می‌دهم که به شما کمک می‌کند در زمان‌های سخت گذر کنید، و موقعیت‌های واقعی زندگی را مدیریت کنید که اغلب کاهش وزن ما را خراب می‌کنند و ما را از واگن کاهش وزن بیرون می‌کشند. من شما را تشویق می کنم که این بار بیشتر از رژیم غذایی انجام دهید. این بار، برنامه کاهش وزنی را انتخاب کنید که بتوانید با آن زندگی کنید، و برنامه ای برای مدیریت چالش هایی که می دانید پیش خواهند آمد، و برای تغییر سبک زندگی خود پس از رسیدن به هدف ایجاد کنید. شانس موفقیت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

در اینجا ۵ کاری وجود دارد که می توانید در مسیر انجام دهید:

۱. برای آن “لحظه های وسوسه” آماده باشید. تنقلات خود را درست کنید و با خود ببرید.

۲. همیشه آب همراه داشته باشید. به هر حال باید آن را بنوشید، آن را آسان کنید.

۳. اولین وعده غذایی خود را ظرف ۲ ساعت پس از بلند شدن میل کنید. شما از شیر گرسنگی دوری خواهید کرد!

۴. به جای ۱ یا ۲ وعده بزرگ، ۴-۶ وعده غذایی کوچک در فواصل ۲-۳ ساعت میل کنید.

۵. هنگام غذا خوردن در بیرون از خانه، هنگام سفارش یک کیسه سگ بخواهید و نیمی از وعده غذایی خود را قبل از غذا در آن قرار دهید.

این یک سال جدید و یک دهه جدید است. امسال را به سالی تبدیل کنید که نه تنها تصمیم خود را برای کاهش وزن حفظ می کنید، بلکه آن را به سالی تبدیل کنید که آن را کاهش داده اید، و آن را برای همیشه حفظ کنید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر