اهمیت محتوای ویدیویی پول بانک


ویدئو یک رسانه داستان سرایی قدرتمند است: نه تنها می تواند به عنوان اثبات اولیه مفهوم برای کمپین های تبلیغاتی باشد،

ایده های تاثیرگذار و تلاش های محتوای تجربی کسب و کار شما، اما ترکیبی از طنین احساسی از صدا، حرکت

و تصاویر ویدئویی نیز می توانند به شما کمک کنند عمیق تر شوید. ارتباط کامل تری بین برند شما و مخاطبانش.

این یکی از مزایای ایجاد محتوای ویدیویی است.

پیشنهاد ارزش ویدیویی

ایجاد محتوای ویدیویی یکی از تاکتیک هایی است که بازاریابان محتوا می توانند از آن استفاده کنند. وقتی یک ویدیو

خوب، شما آن را ایجاد می کنید، می توان آن را پخت، بارگیری کرد، برش داد و به روش های مختلفی سرو کرد. آنها می توانند:

در قالب‌های بلند و کوتاه، از ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای Vine گرفته تا مستندهای تمام‌قد، به خوبی کار کنید.

به طور دوره ای به قطعات بیانیه جداگانه یا مجموعه ای از مکالمات در حال انجام تبدیل شوید.

به عنوان غذای اصلی یا پیش غذای تبلیغاتی قبل از پخش ارائه می شود.

تقریباً به هر پلتفرم محتوایی، به عنوان مثال، وب سایت، وبلاگ یا کانال های دیگر خود تبلیغ کنید. در ایمیل؛

در سایت های ویدیویی شخص ثالث مانند YouTube؛ یا در ارائه ها و وبینارهای SlideShare.

برای استفاده دسکتاپ و موبایل مناسب باشد.

در چارچوب دیگر تلاش‌های شما برای ایجاد محتوای ویدیویی بسته‌بندی، تغییر کاربری داده و مجدداً منتشر شد.

بایگانی شده برای سنین مختلف یا ایجاد در جریان به عنوان یک رویداد پخش زنده در سیستم عامل های پیام رسانی مانند Meerkat یا Periscope.

به سرعت در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت قابل اشتراک گذاری باشید.

البته، ایجاد محتوای ویدیویی ممکن است همیشه قالب ایده آل برای محتوای شما نباشد. به عنوان مثال، همانطور که میشل لین، معاون محتوا در CMI اشاره می کند، مواقعی وجود دارد که مخاطبان شما ترجیح می دهند یک مقاله را به جای یک ویدیو تماشا کنند. کوچک است، زیرا سریع است و نیازی به توجه زیادی ندارد.

*نکته: چگونه می توانید تشخیص دهید که ساخت یک ویدیو تصمیم درستی است؟ از خود بپرسید که آیا چیزی در مورد داستان خود بدون مزایای بصری و صوتی از دست خواهید داد. اگر پاسخ منفی است، با قالبی شروع کنید که به تعهد کمتری هم به تولید و هم به مصرف نیاز دارد. اگر نسخه متنی با استقبال خوبی مواجه شد، می توانید تصمیم بگیرید.

چه بخواهید محتوای ویدیویی ایجاد کنید یا نه.

محتوای ویدیویی چگونه کار می کند؟  2

محتوای ویدیویی چگونه کار می کند؟

مانند هر استراتژی دیگری، تصمیم برای ایجاد محتوا به عنوان ویدیو باید به اهداف بازاریابی شما برگردد. نقاشی متحرک خوشبختانه، از دیدگاه یک بازاریاب، ویدئو طیف گسترده ای از گزینه های خلاقانه و استراتژیک را ارائه می دهد که می تواند تقریباً برای هر هدف یا هدف بازاریابی محتوا اعمال شود. بیایید چند نمونه را ببینیم:

ایجاد آگاهی و علاقه به برند: از طریق ایجاد محتوای ویدیویی، می‌توانید تجربه‌ای منحصربه‌فرد، سرگرم‌کننده یا همه‌جانبه ارائه دهید که به بینندگان کمک می‌کند ارتباط مثبت و به یاد ماندنی با برند شما و آنچه که نشان می‌دهد برقرار کنند.

چند ایده: با ساختن فیلم های کوتاه در مورد مسائل مهم اجتماعی آگاهی ایجاد کنید.

در تولید محتوای ویدیویی، مخاطبان خود را با نگاهی از پشت صحنه به یک رویداد صنعتی محبوب یا سایر فعالیت‌های مرتبط که افراد کمی می‌توانند به صورت حضوری تجربه کنند، رفتار کنید.

از ویژگی‌ها و فناوری تعاملی برای ویدیوهای خود استفاده کنید تا بینندگان را قادر می‌سازد تا در حین باز شدن داستان با آن درگیر شوند.

تجربه واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه برایس هارپر طرفداران بیسبال را در میانه میدان قرار می دهد و به آنها حس واقعی را از احساس یک بازیکن بیسبال در لیگ برتر می دهد. این طرفداران برایس هارپر که با ترکیبی از ویدئوهای واقعی و تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر ساخته شده است، به ستاره واشنگتن ملی‌ها تبدیل می‌شوند و روی صفحه کلیک می‌کنند و می‌کشند تا از دید او کلاچ بازی کنند.

رهبری فکری یا بینش را ارتقا دهید: ایجاد محتوای ویدیویی می‌تواند لحن احساسی مناسبی را به شیوه‌ای منتقل کند که متن به تنهایی نمی‌تواند. این باعث می شود که آن یک پلت فرم عالی برای آموزش بینندگان در مورد موضوعات مهم باشد. کسب و کار و نام تجاری شما را به عنوان یک منبع صادقانه و قابل اعتماد از اطلاعات حیاتی قرار می دهد. پس اگر چنین احساسی دارید

توسعه و نیاز کسب و کار شما هر چه باشد، از تیم متخصص آژانس بازاریابی دیجیتال Resanato کمک بگیرید.

چند ایده:

میزبان پانل های ویدئویی برای بحث در مورد موضوعات محبوب مورد علاقه از دیدگاه های مختلف.

یک مطالعه موردی ویدیویی ایجاد کنید که تخصص شرکت شما و/یا نقش منحصر به فرد محصولات شما در این زمینه را برجسته کند.

موارد دلخواه را پخش کنید که مخاطبان شما می توانند به اشتراک بگذارند.

برای نشان دادن ارزش های برند خود، از پاسخ خود به یک موضوع حساس روابط عمومی یا رویداد بحث برانگیز فیلم بگیرید.

کمک به مخاطبان خود برای دستیابی به اهدافشان: فراتر از مزایای برندسازی، ویدیو برای آموزش های موضوعی، نمایش محصول، راهنماهای فرآیند و سایر منابع عملی ایده آل است که به شما کمک می کند ارزش برند و وعده های خدمات خود را به مشتریان و اقدامات بالقوه مشتری ارائه دهید.

چند ایده:

فرآیندهای پیچیده را با ویدیوهای توضیحی گام به گام که بینندگان را در هر مرحله راهنمایی می کند، ساده کنید.

برای نشان دادن هک‌ها برای راه‌حل‌های پیچیده‌تر، ویدیوهای چگونه ایجاد کنید.

محصولات یا راه حل ها را با بررسی کامل ویژگی ها و عملکردهای کلیدی آنها مقایسه کنید.

کلیپ تصویری 3

چالش های اصلی ویدیو

در حالی که تولید محتوای ویدیویی در حالی که عضله بازاریابی زیادی را ارائه می دهد، آسان ترین تکنیک برای تسلط یا مدیریت نیست.

با در دسترس بودن دوربین گوشی های هوشمند و ابزارهای ویرایش کم هزینه که این ترفند را مقرون به صرفه تر از همیشه کرده است، اگر می خواهید محتوای ویدیوی شما حرفه ای و معتبر به نظر برسد، باید استانداردهای کیفیت خاصی را حفظ کنید. این معمولاً به معنای سرمایه گذاری روی دوربین است. ، نرم افزار ویرایش، تجهیزات نور و صدا و همچنین مهارت های مورد نیاز برای مدیریت فرآیند تولید از زمان تصور تا تکمیل. داشتن ویدیوهای با کیفیت قابل توجه انتخاب شماست.

بر اساس تحقیقات، معیارها، بودجه ها و روندهای CMI در سال ۲۰۱۶، چشم انداز تولید محتوای ویدیویی پر سر و صدا و رقابتی است، به طوری که ۷۹ درصد از بازاریابان B2B و ۸۲ درصد از بازاریابان B2C در آمریکای شمالی از نوعی از این تاکتیک استفاده می کنند. با توجه به اینکه میدان بازی چقدر شلوغ است، فقط به این دلیل که کسب و کار شما بودجه و منابع تولیدی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب و با کیفیت بالا دارد، به این معنی نیست که تلاش های شما به طور خودکار به شناخت برند و نتایج بازاریابی تبدیل می شود. به انتخاب مورد نظر دست می یابد.

افراد متخصص، حرفه ای و خلاق قطعا نتایج خوبی به همراه دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ Resanato به صورت کاملا حرفه ای در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت می کند و از نیروی متخصص بهره می برد.

میانگین امتیاز ۵ از ۵

از کل ۱ رای