انگیزه های کاهش وزن – ۵ نقل قول مرتبط

رژیم گرفتن یک تلاش سخت است که نیاز به اراده و عزم راسخ دارد. دست کشیدن از خوردن غذاهای شیرین یا غذاهای فوق کالری که به آن عادت داشتید آسان نیست. ممکن است نیاز به تغییر رفتار و فداکاری های زیادی داشته باشد. غذا خوردن در بیرون، مهمانی های شام، پرخوری در تعطیلات، و غذا خوردن راحت همه مواردی هستند که باید اصلاح یا حذف شوند. با این همه فداکاری، جای تعجب نیست که مردم در پیروی از رژیم غذایی خود مشکل دارند. عدم رعایت رژیم غذایی، دلیل شماره یک رژیم ناموفق است. معمولاً این رژیم نیست که رژیم گیرنده را شکست می دهد، بلکه رژیم گیرنده است که رژیم را شکست می دهد.

بنابراین، برای اطمینان از پایبندی به یک برنامه غذایی چه کاری می توان انجام داد؟ از انگیزه ها برای ادامه کار استفاده کنید. در زیر پنج انگیزه خوب برای تمرکز شما بر روی رژیم غذایی و نتایج آینده را خواهید یافت.

۱- پاداش هدف داشته باشید. هدف خود را تعیین کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. برای کمک به ادامه حرکت در مسیر رسیدن به آن هدف، برای خود پاداشی در نظر بگیرید که به آن هدف برسید. این می تواند یک کمد لباس جدید، یک سفر دریایی، یک شام بیرون، یا هر رویداد یا خرید ویژه دیگری باشد. تعیین اهداف کوچکتر در مسیر رسیدن به هدف اصلی به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید. برای هر یک از این اهداف پاداش های کوچکی را اعمال کنید. یک جفت کفش دویدن جدید، یک همبرگر خاص یا ساندویچ دیگر، آهنگ‌های جدید برای آی‌پاد، یا یک جایزه کوچک و ارزان دیگر برای هر هدف جزئی، انگیزه‌ای برای ادامه حرکت به سمت هدف اصلی خواهد بود.

۲. غیرجذاب ترین تصویر خود را روی آینه، یخچال و جاهایی که رفت و آمد می کنید قرار دهید. این مرحله ساده مدام به شما یادآوری می کند که چرا رژیم می گیرید. قرار دادن آن در یخچال همچنین باعث می شود قبل از رسیدن به آن میان وعده پر کالری کمی مکث کنید. همانطور که وزن کم می کنید، عکس های جدید خود را در کنار عکس های قدیمی قرار دهید. این به عنوان یادآوری خواهد بود که شما واقعاً در حال دستیابی به موفقیت هستید، حتی اگر روز به روز آن را نبینید.

۳. به خانواده انگیزه بدهید. اگر همه را به خوردن سالم‌تر و ورزش کردن تشویق کنید، می‌توانند به شما کمک کنند تا انگیزه داشته باشید، حتی زمانی که اراده و اراده شروع به کاهش می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش یک بازی بسازید تا بچه ها بخواهند آن را برای سرگرمی انجام دهند. چه نمونه ای برای آینده آنها خواهید بود. با سرگرم کردن آن، وزن خود را از دست خواهید داد و حتی متوجه تلاش خود نخواهید شد.

۴. سالنامه دبیرستان، عکس فارغ التحصیلی یا عکس عروسی را بیرون بیاورید. آن تصاویری را پیدا کنید که به شما نشان می دهد که می خواهید دوباره تبدیل شوید. اگر هیچ عکسی ندارید، بازیگر، بازیگر، مجری یا ورزشکاری را پیدا کنید که با تصویر هدف شما مطابقت داشته باشد. به یاد داشته باشید که در انتخاب خود واقع بین باشید. بسیاری از مدل ها، و حتی برخی از بازیگران و هنرپیشه ها، اندامی بسیار لاغر و در نتیجه ناسالم دارند. عکسی از آنها در محل تمرین خود، در کیف ناهار یا در مکان دیگری که ممکن است به کمی انگیزه اضافی نیاز داشته باشید، ارسال کنید.

۵. به فرزندان، همسر یا هر کسی که برایتان مهم است نگاه کنید. به خود یادآوری کنید که هدف نهایی کاهش وزن، سالم‌تر شدن است. شما می خواهید چندین سال خوب در کنار همسرتان داشته باشید. شما می خواهید ببینید بچه هایتان رشد می کنند و بچه های خودشان دارند. بزرگترین انگیزه باید انگیزه درونی شما برای سالمتر شدن باشد، اما گاهی اوقات شما به کمی تلنگر نیاز دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر